Naurattaa ihmiset jotka ei osaa matematiikkaa
Miten normimaailmassa voi selitä ilman matematiikan osaamista?
Kommentit (21)
Naurattaa ihmiset joita naurattaa. Nauru tarttuu.
Olen hyvä matikassa, mutta minua ei naurata. Sen sijaan on surullista, että jotkut eivät ole saaneet kunnon opetusta.
Ylä-asteella pitäisi opettaa differetianliyhtälöitä.
Normielämässä ei tarvitse matematiikkaa. Luin pitkän matikan ja olen unohtanut kaiken.
Mulla ei ole matikkapäätä ja ihan hyvin tässä on pärjätty.
Vierailija kirjoitti:
Normielämässä ei tarvitse matematiikkaa. Luin pitkän matikan ja olen unohtanut kaiken.
Mikä nyt luetaan matematiikaksi. Sama kuin yllä, en tajua enää mitään edes jostain kahden muuttujan yhtälöstä. Tai miksi sitä edes sanotaan. Osaan kyllä kirjoittaa yhtälön jos tarvis, mutta ihan pihalla miten mä ne x ja y ratkaisen.
% Lasku joo , korko joo, korkoa korolle tuskin.Deri ym.muita en oo tarvinnut. Pinta-aloja jonkin verran.
Matematiikasta viis, mutta iso kiitos valitsemastasi pronominista!
On kolmenlaisia ihmisiä: Toiset tajuavat binääriluvut - toiset ei
No kerropa mihin toisen asteen yhtälöä tarvitaan normaalissa elämässä?
Naurattaa ihmiset, jotka ei osaa matikan lisäksi mitään muuta, mutta se ei estä heitä huutelemasta ympäriinsä millaisia neroja he ovat ja selvästi mielestään yhteiskunnan älyllistä kermaa. Tähän liittyy usein myös neurologinen häiriö, jonka he uskovat tarkoittavan ylivertaista älyä, mikä kertoo omaa kieltään heidän ymmärryksensä tasosta.
Enpä mä ole työelämässä muuta tarvinnut kuin plus-,miinus-,kerto-, jako- ja prosenttilaskuja, eikä niitäkään tarvitse osta päässä laskea kun laskukone tai excel hoitaa homman.
Totta. Kyllä naurattaa. Samoin nauran makeasti niille, jotka EIVÄT OSAA TANSSIA !!!!!
Miten jollakin vaan ei oo mitään rytmitajua :)
Mutta, eniten ja makeimmin nauretaan heille jotka eivät osaa edes LIHAPULLIA PAISTAA :-D
Minä en osaa laskea kuin kissan pihalle...
Naurattaa kun et osaa kirjoittaa.