Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Oletko kokenut elämässäsi suuren rakkauden?
Kommentit (22)
Kyllä, olen naimisissa hänen kanssaan. Suureksi tämän tekee se, että hyväksymme toisemme täysin ja annamme toisen olla sellainen kuin on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen.
Aloimme seurustella ja olimme palavasti rakastuneita. Se oli silloin heti rakkautta ensi silmäyksellä, ei tunnettu toisiamme aiemmin. Törmättiin arjessa, juteltiin hetki ja mies pyysi puhelinnumeroani ja kysyi haluaisinko lähteä treffeille.
- Kriisi, sellainen Romeo ja Julia tyylinen kriisi joka oli viedä hengen. Siitä kun selvittiin niin molemmilla niin palava rakkaus kuin vain voi olla.
Avioliitto, lapsia, koti.
15.v ja edelleenkin valtavan syvä rakkaus. Ollaan toistemme seurassa niin paljon kuin mahdollista (Meillä on kiireinen arki ja viikolla nähdään toisia lähinnä ohimennen, toinen menee nukkumaan ja toinen jossakin välissä yötä tulee viereen ja aamulla saa herätä yksin). Aina kun kuljemme toisen ohi, on pakko koskea. Aina odottaa sitä hetkeä, vapaapäivää, vkl, lomaa jolloin saa nauttia toisen seurasta. Mies katsoo minua edelleen katse täynnä rakkautta ja halua. Ollaan ihan hulluna toisiimme.