Onko todnäk, että mulla voi olla dissosiaatiohäiriö? Poltin pilveä niin katosin
Tästä on siis jo aikaa.
Unohdin oman nimeni ja vartalo alkoi tuntua kummalta. Aloin täristä ja tunsin itseni tosi vanhaksi naiseksi, siis kuvittelin että olen n. 80 vaikka oikeasti nuorehko nainen. Tajusin kuitenkin, että en ole vanha, mutta omaa nimeäni en muistanut.
Koetin rauhoittaa itseäni muistelemalla kaverini nimeä, mutta en muistanut sitäkään ennen kuin mietin jonkun aikaa. Tämä stressasi.
Muistin polttaneeni, joten tajusin, että olo johtuu siitä ja menee ohi. Onko tämä normaalia jos polttaa vaan liikaa? Oliko setting huono? Vai onko mussa vikaa, jonka pilvi kärjisti, kuten skitsofreniataipumus?
Kommentit (3)
Jos sinulla ei ole ollut vastaavia kokemusia selvin päin, niin en olisi huolissani. Kannabis voi aiheuttaa dissosiatiivisia tiloja ihan normaaleillekin ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole ollut vastaavia kokemusia selvin päin, niin en olisi huolissani. Kannabis voi aiheuttaa dissosiatiivisia tiloja ihan normaaleillekin ihmisille.
Jeps. Olen polttanut tämän jälkeen pienemmän määrän onnistuneesti. Joskus oluen kanssa kombossa se myös vaan voimistaa hymyä eikä aiheuta mitään pelkoja tai katoamista.
Mä lisäksi luulen, että verensokeri oli tuolloin alhainen, mikä aiheutti tuon tärinän ja huonon fiiliksen lisäksi. Ap
Älä käytä huumeita enää.