Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vegaani keilata?

Vierailija
23.03.2019 |

kysymys otsikossa. kaveri on vegaani ja haluaisin viedä sen keilaamaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai keilapalloissa ole mitään eläinperäistä eli kyllä vegaanit voi niitä syödä.

Vierailija
2/6 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti voi.Keilapallot on painavia.Vie se vaikka kasvitieteelliseen puutarhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keilaaminen sovi veganisteille, koska se vaatii lihasvoimaa, jota taas saadaan lihasta - joten parempi mennä vaikka leffaan, joka ei vaadi mitään isompaa fyysistä ponnistelua.

Vierailija
4/6 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kengät nahkaa? Sinnehän ei saa mennä omilla kengillä, paitsi jos on keilailukengät.

Vierailija
5/6 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei keilaaminen sovi veganisteille, koska se vaatii lihasvoimaa, jota taas saadaan lihasta - joten parempi mennä vaikka leffaan, joka ei vaadi mitään isompaa fyysistä ponnistelua.

Jos keilaaminen vaatii sinusta lihasvoimaa niin taitaa lihaaneilla olla heikko kunto. Itse olin kerran keilaamassa enkä huomannut että olisi mitenkään erityisemmin vaatinut lihasvoimaa. Olen tottunut fyysiseen työhön ja treenaan 10-17 h viikossa. Käytin nahkakenkiä joita sai lainata paikan päältä. En viitsinyt alkaa nipottamaan kun ravintolassa sitten jouduin nipottamaan siitäkin edestä. Eiköhän nahalle vuosien saatossa kehitetä korvaava vaihtoehto, siltä tämä kehityssuunta näyttäisi.

Vierailija
6/6 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos keilaaminen vaatii sinusta lihasvoimaa niin taitaa lihaaneilla olla heikko kunto. Itse olin kerran keilaamassa enkä huomannut että olisi mitenkään erityisemmin vaatinut lihasvoimaa. Olen tottunut fyysiseen työhön ja treenaan 10-17 h viikossa. Käytin nahkakenkiä joita sai lainata paikan päältä. En viitsinyt alkaa nipottamaan kun ravintolassa sitten jouduin nipottamaan siitäkin edestä. Eiköhän nahalle vuosien saatossa kehitetä korvaava vaihtoehto, siltä tämä kehityssuunta näyttäisi.

Tais jäädä huomaamatta että se pallon lähettäminen vaatii jonkin verran voimaa että saa keilat kaadettua - tietty myös osumiskohta pitää olla hollissa.

Mutta se ei todellakaan riitä että jaksaa tiputtaa pallon pois kädestä ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän