Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen lopetti tapailun kun selvisi että äitini pesee pyykkini ja siivoaa kämppäni edelleen

Vierailija
23.03.2019 |

Asun kyllä itsenäisesti, mulla on vakituinen työ IT alalla jne.. Miksi monelle naiselle tuntuu olevan ongelma että miehellä on vielä aikuisenakin läheiset välit äitiinsä? Ilmeisesti jotkut naiset haluavat olla AINUT nainen miehen elämässä, surullista..Ovat jopa miehen äidistä mustasukkaisia.

M27

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin naisystäväni, kun hänen isänsä kävi vaihtamassa hänen autoonsa renkaat.

Tämä taisi olla trolli, mutta mä ihan oikeasti tunnen ihan aikuisen naisen, joka ei vaihda itse edes lamppua, vaan odottaa isiä apuun. Mä kyllä ymmärrän ihan täysin, jos tämä on turn off jollekin miehelle.

T. Nainen, joka oppi vaihtamaan renkaat ala-asteikäisenä

Vierailija
42/50 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh. Onkohan tällaisia miehiä oikeasti olemassa? :D

On, asun sellaisen kanssa.

Äiti hoiti pyykit ja siivoukset yms. Aattelin että okei, äitillä on varmaan tylsää eläkkeellä ja siksi tämmöinen kuvio. Mutta sama homma jatkui vielä pitkään, vielä senkin jälkeen kun minä ja mies muutettiin yhteen. Ei varmaan yllätä, että asian tiimoilta otettiin yhteen anopin kanssa.  Nykyään kumpikin hoitaa oman tonttinsa ja ollaan ihan ok väleissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin naisystäväni, kun hänen isänsä kävi vaihtamassa hänen autoonsa renkaat.

Tämä taisi olla trolli, mutta mä ihan oikeasti tunnen ihan aikuisen naisen, joka ei vaihda itse edes lamppua, vaan odottaa isiä apuun. Mä kyllä ymmärrän ihan täysin, jos tämä on turn off jollekin miehelle.

T. Nainen, joka oppi vaihtamaan renkaat ala-asteikäisenä

Mä en osaa vaihtaa renkaita, mutta mutta osaan kyllä varata ajan renkaanvaihtoon ja maksaa sen itse. Ja mulle ei ole turn-off jos mies tekee saman. Eikä myöskään jos maksaa siivoojalle tai käyttää pesulaa. Mutta äidin käyttäminen siivoojana ja pesulana kyllä on.

Vierailija
44/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla äiti pyykkää vaikka olen nainen.

Vierailija
45/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa on jos miehen äiti haluaa viettää poikansa kanssa yhteistä laatuaikaa ja auttaa arjen askareissa? 

Laatuajan viettämistä olisi jos poika osoittaisi vihdoin kiitollisuuttaan vuosikymmenien passauksen jälkeen ja antaisi äitinsä levätä. 

Fiksu nainen, hyvä kun juoksi ja lujaa.

Vierailija
46/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko äidilles edes rahaa tosta?

Vierailija
47/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko äidilles edes rahaa tosta?

Palkkioksi käyn syömässä hänen luonaan.

Vierailija
48/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ehdotti, että irtisanon siivouspalvelun, kun jäi itse eläkkeelle. Ei toki siivoa mitään sen enempää kuin siivoojakaan eli omat sotkut huolehdin normaalisti. Mankeloi myös lakanoitani samalla kun omiaan.

-nainen

Vierailija
49/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, mutta asuin jonkin aikaa avoliitossa miehen kanssa jonka äiti oli käynyt siivoilemassa aikuisen poikansa asuntoa ja käynyt tälle myös kaupassa. Seurauksena mies ei edes roskapussia saanut vietyä ja hirveä natina ja kiukuttelu kun  vessanpaperi oli loppu eikä sitä maagisesti ilmestynytkään lisää. Etsin oman asunnon ja jätin miehen ihmettelemään. 

Vierailija
50/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun avomiehen kaveri, 33 v., edelleen vie pyykit äidille. Oma asunto, tosi hyvä ura, komea on. Ihmettelin pitkään, miksi on vielä sinkku, mutta sitten sain tietää tämän ja en ihmettele enää.

Ihmettelen näitä "miehiä", jotka eivät ole opetelleet edes perusteita pyykinpesusta, luulisi sen helpottavan suuresti elämää  ja jos kerran on työpaikka ja jopa hieno ura, niin luulisi olevan varaa palkata siivoojakin. Tosi noloa teettää noita töitä muilla ilmaiseksi.

Minä myös. Mun poika on 9 ja hän osaa tarvittaessa pestä pyykkiä. Osaa katsoa pesumerkinnät, lajitella värin mukaan ja laittaa pesuaineen palloon ja koneen päälle.