Nainen lopetti tapailun kun selvisi että äitini pesee pyykkini ja siivoaa kämppäni edelleen
Asun kyllä itsenäisesti, mulla on vakituinen työ IT alalla jne.. Miksi monelle naiselle tuntuu olevan ongelma että miehellä on vielä aikuisenakin läheiset välit äitiinsä? Ilmeisesti jotkut naiset haluavat olla AINUT nainen miehen elämässä, surullista..Ovat jopa miehen äidistä mustasukkaisia.
M27
Kommentit (50)
Heh heh. Onkohan tällaisia miehiä oikeasti olemassa? :D
Mäkin jättäisin miehen, joka on edelleen noin kiinni äitissään ja ei osaa pestä pyykkiä (ehkä se helpoin kotityö wtf). Luojan kiitos, mun mies osaa kotityöt ja tekee niistä puolet mielellään. Ei oo ikinä näistä tarvinut tapella.
Mun avomiehen kaveri, 33 v., edelleen vie pyykit äidille. Oma asunto, tosi hyvä ura, komea on. Ihmettelin pitkään, miksi on vielä sinkku, mutta sitten sain tietää tämän ja en ihmettele enää.
Nainen haluaa miehestä statusta, turvaa, paksunlompakon ja kodinhoitokoneen samalla kun itse röhnöttää sohvalla namipussi mahan päällä ja näppäilee puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Mun avomiehen kaveri, 33 v., edelleen vie pyykit äidille. Oma asunto, tosi hyvä ura, komea on. Ihmettelin pitkään, miksi on vielä sinkku, mutta sitten sain tietää tämän ja en ihmettele enää.
Ihmettelen näitä "miehiä", jotka eivät ole opetelleet edes perusteita pyykinpesusta, luulisi sen helpottavan suuresti elämää ja jos kerran on työpaikka ja jopa hieno ura, niin luulisi olevan varaa palkata siivoojakin. Tosi noloa teettää noita töitä muilla ilmaiseksi.
Oikea mies vie pyykit pesulaan, jos ei itse pese. Äiti on nolo! Ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Heh heh. Onkohan tällaisia miehiä oikeasti olemassa? :D
On. Äiti käy siivoamassa, pesemässä pyykit ja viemässä valmiit ruuat kaappiin.
Mä olen taas työtön ja köyhä mies joka pesee itse pyykkinsä ja siivoaa kodin. Ei ole naisia näkynyt.
Johtuu työttömyydestä ilmeisesti? Yhdeltäkään naiselta en ole rahaa pummannut.
No, minut jätti eräs tuore naisystävä kun kuuli että minulla fwb-suhde siskoni kanssa. Ja lupasin vielä lopettavani sen jos suhteemme naisen kanssa syvenee. Ei naisia voi ymmärtää.
Itse jätin naisystäväni, kun hänen isänsä kävi vaihtamassa hänen autoonsa renkaat.
Edelleenkin- auton renkaat vaihdetaan kaksi kertaa vuodessa. Siivousta ja pyykinpesua vähän useammin!
Itse vertaisin renkaiden vaihtoa esim ompelutaitoon tms. Siivous ja pyykkäys on arjen askareita, jotka jokaisen kuuluisi handlata ja hoitaa itse.
Ei pidä kertoa!
Toisaalta kaikki kylpyhuoneeseen tai komeroon ilmestyvät henklökohtaiset naistavarat pitää kantaa samantien roskiin sen enempiä niiden tuojalta kyselemättä. Naiset merkitsevät reviiriään hammasharjoilla ja naamarasvoilla sekä topeilla, joten aina naisystävän yökyläilyn jälkeen on aika kerätä tuomisensa ja poistaa ne.
Kun tutustuin aikanaan mieheeni tämä vei välillä pyykkejä äidilleen pestäväksi. Jos oli vaikka pari valkoista paitaa niin äitinsä pesi heidän pyykkien mukana. Onneksi pesi osan itse niin ei tuntunut avuttomalta. Ja siivosi itse.
Eikö nyt olisi jo aika itsenäistyä? Vai miten ajattelit selvitä, kun äitisi ei enää syystä tai toisesta olekaan huolehtimassa?
On ilmaston kannalta parempi viedä pyykit äidille. Tämä saa pestyä täysiä koneellisia.
Luulisi että naiset olisi tyytyväisiä, ei tarvi siivota eikä pestä pyykkejä miehelle. Eihän näille akoille kelpaa mikään.