Paras sinulle kerrottu kohteliaisuus?
Kerro mikä on paras, kaunein tai ihanin sinulle kerrottu kohteliaisuus!
Kommentit (46)
Eipä mulle kohteliaisuuksia ole sanottu...ikinä.
Useampi ihminen on sanonut minua kauniiksi, mitä ihmettelen. Pidän kasvoistani, mutta olen isäpuolen mitätöimä, joten näen itseni mitättömän näköisenä.
Että minä olen kaunis <3 tai oikeesti paras on varmaan se, ku mies söi mut kerran silmillään ku laitoin erään hameen päälle. Sillai uuuwooow, leuka tipahtaa lattiaan ja uu mikä nainen. 7 v jälkeen <3 Harvoinemmin kait omille naisille noin tehdään. Selkeesti hyvä hame :D
Opiskeluaikana eräänä aamuna Helsingin keskustassa kävelin bussille. Vastaan tuli arviolta nelikymppinen mies ja sanoi hymyillen: Siinä on jollekin lapselle nätti äiti!
Tuntematon mies kadulla pysäytti ja sanoin ”olet kaunein ikinä näkemäni nainen”. Tästä aikaa jo tosin melkein jo 20 vuotta.
Suomalaiset todella nihkeitä sanomaan mitään kohteliaisuuksia.
"Sä puhut tosi vähän, mutta aina kun sä puhut, niin sua kannattaa kuunnella. Ja siis mä haluan kuunnella. Sulla on aina jotain mielenkiintoista sanottavaa."
Oli siis samassa kaveriporukassa pyörinyt hyperekstrovertti naisten suosiossa oleva äärimmäisen komea nuorimies. Minä olin se porukan harmaahiiri, ylipainoinen meikitön rillipää, joka eli lähinnä oman päänsä sisällä. Pari vuotta tuonkin jälkeen vielä pyörittiin samassa kaveriporukassa kun tuo mies pyysi minua parisuhteeseen kanssaan. Tässä on oltu kohta 16 vuotta.
"Ostin sulle ruusun kun ei ollut varaa koko kimppuun"
->naimisissa 10v :D
"Se, jolla on hyvä sydän, on aina kaunis."
ja
"Olet meidän rakkaudestamme rikas."
Olet ainoa ihminen, johon voin täysin luottaa, sanoi ystävä.
Mies, joka on ainoastaan työkaverini, sanoi minulle ettei seksikkyys ainakaan 38-vuotiaana lopu.
Ja olen siis 38-vee.
Muutama jäänyt mieleen. Metrossa kerran vanhempi deekis mies sanoi että "olet kaunein nainen jonka olen nähnyt (miettii) ainakaan viiteen vuoteen!" ; ) Se tapa jolla se mietti tota aikahaitaria oli niin hauska etten unohda koskaan.
Lontoossa kerran yksi heppu sanoi että "näytät kuin joltain norjalaiselta prinsessalta".
Serkku sanoi minun olevan "tolkun nainen", hauska kohteliaisuus sekin.
Joku vanha siperialainen pappa tupakalla samaan aikaan kuppilan edessä, veikkasi ikäni 35v. Olin ehkä 23v tuolloin, ja vielä pienikokoisena ikäistäni nuoremman näköinen. Naurahdin luonnollisesti, ja pappa ihan tosissaan, "en tiedä, joku sun silmissä kertoo, että olet nähnyt paljon asioita". Tjn tollasta. Se on jäänyt mieleeni.
Olet paras laulaja, jonka tiedän :)
Mulle työkaveri tokaisi ihan puskista " Tiedätsä, sä oot oikeesti tosi hyvä tossa mitä teet. En oo tätä aiemmin sanonut, mutta nyt sanon."
Menin ihan äimän käeksi, enkä muista mitä takeltelin takaisin. Kommentti lämmitti mieltä pitkään.
Pikkujouluissa miespuolinen kollega huikkasi, oot illan kaunein nainen!
No, kommentti ei välttämättä ollut täysin vilpitön, sillä oli varmaan taka-ajatuksia, jotka karisi kyllä näki minun reaktioni - purskahdin itkuun. Vieläkin hävettää.
" Jos mulla olisi poika, niin haluaisin että se menis sun kanssa naimisiin, kun sitten tietäisin, että se saisi hyvän vaimon".
Ei ole jäänyt yhtäkään mieleen. Viimeisten vuosien aikana ei ole enää mitään sanottukaan. N40.