Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras sinulle kerrottu kohteliaisuus?

Vierailija
23.03.2019 |

Kerro mikä on paras, kaunein tai ihanin sinulle kerrottu kohteliaisuus!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea valita parasta, sillä moni kehu on koskettanut eri syystä. Tulee kuitenkin mieleen ensimmäisenä se, mitä mieheni kertoi minulle ajatelleensa kun ensimmäistä kertaa näki minut. Kun esittelin itseni, hänestä huomasi hämmennyksen, alkoi sönköttämään ja se oli mielestäni todella herttaista. :D Kertoi, että oli hämmentynyt niin paljon siitä, miten kaunis olen ettei ollut meinannut saada sanaa suustaan. Oli kuulemma sillä hetkellä päättänyt, että tuon naisen haluan. Myöhemmin hän on sanonut, että jos maailmassa kaikki ihmiset olisivat sellaisia kuin minä, olisi tämä paljon parempi paikka. Se tuntui todella hyvältä. <3

Vierailija
42/46 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anoppini sanoi, että jos hänellä olisi tytär, niin hän toivoisi, että hän olisi samanlainen, kuin minä. Sanat lämmittävät vieläkin. Olemme vielä yhteyksissä (erosta yli vuosikymmen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä perse"

Vierailija
44/46 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tähänkin.

Kun naiskollega sanoi ennen kesälomia: sinä olet paras. Ja lisäsi vielä: nyt sain sen sanotuksi.

Vierailija
45/46 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaikana eräänä aamuna Helsingin keskustassa kävelin bussille. Vastaan tuli arviolta nelikymppinen mies ja sanoi hymyillen: Siinä on jollekin lapselle nätti äiti!

Mä juoksin junaan niin pieni ja hintelä romanimies totesi että juokse sika juokse.

Tasan ei käy.

Joo olen vähä läski. En kauheesti.

Vierailija
46/46 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun tapasin sinut ekan kerran ajattelin, että vaikutat ihan enkeliltä." Ja tämä ei siis ollut mikään miehen iskuyritys vaan ihan kaverin suusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi