Paras sinulle kerrottu kohteliaisuus?
Kerro mikä on paras, kaunein tai ihanin sinulle kerrottu kohteliaisuus!
Kommentit (46)
Kaikki aina sanoo että sä oot täysi kusipää,mutta ethän sä ookkaan.
Kerran ravintolassa naisystävieni kanssa iltaa istuessa minua sanottiin homoksi. Otin kohteliaisuutena kun se tuli crocskenkäiseltä ja maastopukuun pukeutuneelta mieheltä
M49
Vierailija kirjoitti:
Tahdon. Vaimo sanoi 31 v sitten.
Alapeukku tälle? Miksi.
Nuorena eräs tuntematon mies sanoi,että voi sitä mies parkaa joka noiden silmien eteen joutuu 😀
Entinen pomoni tuli liikkeeseen jossa olin hiljattain aloittanut työt, hän sanoi esimiehelleni :parempaa työntekijää et olisi löytänytkään.
Eräs ulkomaalainen nainen, jonka kanssa minulla oli suhde kuvaili minua sanoilla: "hidden treasure"
Se lämmittää mieltä.
Upea, kaunis ja fiksu, en itse vaikuta tiedostavan näitä ja se on parasta.
Ja sitten, ihmiset voi yrittää viedä minulta pois erinäisiä asioita, mutta ne ei koskaan voi viedä sitä parasta ja arvokkainta, sitä kuka minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahdon. Vaimo sanoi 31 v sitten.
Alapeukku tälle? Miksi.
No esimerkiksi siksi, kun tuo ei ole mikään kohteliaisuus.
Olin kerran menossa lähikauppaan kun sieltä tullut tuntematon mies pysähtyi eteeni ja sanoi spontaanisti: "Sä oot todella kaunis".
Kuulosti siltä että lausahdus tuli suoraan sydämestä. Vieläkin lämmittää.
Sain tarjoilijan tuomana isohkossa ravintolassa eteeni huiman drinksun ja sen mukana lapun "oot tän kapakan kaunein emäntä", lämmitti sydäntä ja tekee sen vielä 20 vuoden jälkeenkin.
30 vuotta alalla ollut mieskollegani sanoi asiakkaalle puhelimessa, että ootas vähän, annan puhelimen xxx:lle (minulle), hän tietää tämän asian meillä parhaiten. Teknisellä alalla silloin vasta parisen vuotta olleena nuorena naisena tämä tapaus on jäänyt mieleeni.
Kiva ketju.
Tuli mieleen kun menin yhtenä kesäpäivänä Prismaan niin auto pysähtyi mun kohdalla ja mies auton sisältä sanoi mulle: Sä oot kaunis.
Ei se nyt varmaan kaunein kohteliaisuus ollut, mutta jotenkin se on jäänyt mieleen ja lämmittänyt mieltä.
Kehuttu filosofiseksi ja ahkeraaksi kestäävyydeksi.
Joskus kaveri sanoi mulle jotain että ”en oo sun kaveri siks että oot kaunis vaan (jotain luonteenpiirrekuvailuja)”
Tää jäi mieleen koska ihmettelen että oonko muka niin kaunis että joku haluaisi olla vaan sen takia mun kaveri ja kuka ees valitsee kaverin ulkonäön perusteella? 😂 jotenkin outo kommentti sinänsä mut kuitenkin otin sen kohteliaisuutena.
Se kohteliaisuus oli kyllä niin kaunis, etten voi sitä edes kertoa. Varsinkin koska minusta tuntuu että hän myös oikeasti tarkoitti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva ketju.
Tuli mieleen kun menin yhtenä kesäpäivänä Prismaan niin auto pysähtyi mun kohdalla ja mies auton sisältä sanoi mulle: Sä oot kaunis.
Ei se nyt varmaan kaunein kohteliaisuus ollut, mutta jotenkin se on jäänyt mieleen ja lämmittänyt mieltä.
Missä Prismassa kävit?
Oon miesvaltaisella alalla töissä ja siellä tulee varsinkin ulkonäöstä kommenttia ja kehua vähän väliä, totean yleensä kiitos ja unohdan.
Siellä on myös ehkä lähemmäs 70 oleva ihastuttava viisas täti-ihminen, joka kerran kysyi että tanssinko, kun mulla on kuulema aivan tanssijan liikkeet.
Toinen täti ehkä 50v kerran käveli vastaan, katsoi pitkään ja totesi vaan ohimennen että mulla on kaunis vartalo (?).
Ulkonäöstä kaunein sanottu asia oli että oon sielukkaan näköinen. Sen sanoi netissä joku randomi mutta jäi lämmittämään.
Jotenkin nuo vanhempien naisihmisten kommentit koskettaa eniten,kun tietää että ovat nähneet jo vaikka sun mitä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulle kohteliaisuuksia ole sanottu...ikinä.
Mun on anteeksi vain vaikea uskoa, että olisi joku ketä KUKAAN ei ole KOSKAAN kehunut missään. Eikö kaveri, tuntematon, koulussa vaikkapa opettaja?
"Sä oot ihan Ritari Ässän näköinen"
Eräs ihana nuori nainen sanoi näin minulle... ja ("huokaus") siitä on 35 vuotta!