Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetkö ensi kesänä mökille?

Vierailija
23.03.2019 |

Omalle, sukulaisen tai vuokratulle? Vai matkustatko kauemmas? Ja miksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen! Mökilläni on kaikki mukavuudet. Panen ikkunat kiinni jos lokit mekkaloi liikaa.

Vierailija
22/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kesällä mökille ja olen siellä itse asiassa juuri nytkin. Meillä on talviasuttava mökki jossa ollaan joka viikonloppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene ikinä mihinkään mökille. Hotellissa asun reissuilla.

Vierailija
24/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V 1900 rakennettu hirsitalo on mökkimme vuoden ympäri! Sinne mennään aina kun on vapaat. Eli varmaan yli puolet vuodesta meren äärellä, omassa puutarhassa, yksi naapuri näkyvissä ja muuten pelkkä rauhaa ja luontoa.

Kesällä ei enää lähdetä sieltä edes festareille. No , jos George Michael tulisi vielä esiintymään niin mä lähtisin, mies ei kylläkään....

Vierailija
25/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen omalle mökille on 15 minsan ajon päässä järven rannalla.

Vierailija
26/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdeksi viikoksi on varattu vuokramökki. Omakin olisi ihan kiva, mutta joskus laskeskeltiin, että oman mökin hinnalla vuokraamme loppuiäksi hyvälaatuisen vuokramökin useammaksi viikoksi vuodessa, niin sa ajatus sitten jäi.

Entisestä kotipitäjästä on vuokrattu, n. 300 kilometrin päästä. Joka kesä on mökkireissua kovasti odotettu, vaikkei säästä olekaan takuita. Säät ovatkin vaihdelleet viime kesän helteistä vain kahdeksaan plusasteeseen. Silti mökillä on aina ihanaa!

Siis mitä järkeä? Lähteä jonnekkin 300 kmn päähän jonnekkin murjuun kitumaan viikoksi? Ja vielä vapaaehtoisesti maksaa siitä?

Mahdatko muuten tietää mitä tarkoittaa vaihtoehtoiskustannus?

ohittaja

Vierailija
27/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdeksi viikoksi on varattu vuokramökki. Omakin olisi ihan kiva, mutta joskus laskeskeltiin, että oman mökin hinnalla vuokraamme loppuiäksi hyvälaatuisen vuokramökin useammaksi viikoksi vuodessa, niin sa ajatus sitten jäi.

Entisestä kotipitäjästä on vuokrattu, n. 300 kilometrin päästä. Joka kesä on mökkireissua kovasti odotettu, vaikkei säästä olekaan takuita. Säät ovatkin vaihdelleet viime kesän helteistä vain kahdeksaan plusasteeseen. Silti mökillä on aina ihanaa!

Siis mitä järkeä? Lähteä jonnekkin 300 kmn päähän jonnekkin murjuun kitumaan viikoksi? Ja vielä vapaaehtoisesti maksaa siitä?

Luit hieman huonosti, mennään kahdeksi viikoksi. :)

Vierailija
28/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Ei kiinnosta mökkeily.

Vierailija
29/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, juhannukseksi ja 1-3 kertaa muutenkin. Vanhempieni mökki, ja mun lapset rakastaa siellä olemista yli kaiken, varsinkin jos serkkuja on paikalla.

Suhteeni mökkeilyyn on ristiriitainen. Rakastan sitä järvimaisemaa, puusaunan löylyjä ja paljain jaloin kävelyä, mutta olen erittäin mukavuudenhaluinen ihminen, joten hyttyset, vaihtelevan lämpöiset aittarakennukset ja hankala peseytyminen ärsyttää. Lisäksi on ne sukulaiset joissa on sekä plussaa että miinusta 😁

Vierailija
30/30 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menemme mökille. Se on mieheni ja vanhempiensa mökki, ihana paikka. Mökillä käymme kuitenkin niin, että saamme olla kahdestaan siellä.

Matkustelemmme myös.

Rakastan kesän valoisuutta ja viihdyn ulkona puutarhahommisaa, niin kotona kuin mökillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän