Minkä tasoisella asuinalueella asutte? Me asutaan kaupungin vauraimmalla alueella.
Kommentit (24)
Olen tällä hetkellä kuitenkin 99% onnellinen. Asuinalueella ei vois olla vähempää väliä.
Minulla on ihana perhe, terveyttä ja kaikkea mitä tarvitsen.
Onnellinen olen...mutta olisin myös siellä, jossa asuttiin aikaisemmin eli Hgin kantakaupungissa. Eiköhän se onni tule jostain muualta ;-)
Vierailija:
Onnellinen olen...mutta olisin myös siellä, jossa asuttiin aikaisemmin eli Hgin kantakaupungissa. Eiköhän se onni tule jostain muualta ;-)
Ihan onnellisia ollaan täällä, ja varakkaitakin vielä.
Just kattelin tilastoista, että alueella 80% omistusasuntoja ja 20% vuokralla.
Tyytyväisiä olemme.
Mutta en nyt pelkästään sen takia onnellinen ole, kivaa toki on :-)
kuinka paljon alueella omistusasuntoja jne. ?
Meidän asuinalueella puukotetaan tai ammutaan pari kolme ihmistä joka päivä.
Ihan kivalla alueella asutaan, ns. luhtitalossa alakerrassa, tosi isot tontit täällä on ja pihat. Sauna, terassi... pikkukaupungin keskustan tuntumassa, rauhallien paikka. Varakkaammat taitaa asua puhtaasti ihan maalla, ainakin talojen koosta ja ulkonäöstä päätellen. Niin itsekin asuisin jos olisi varaa tai intoa ostaa joku maapaikka. Olen toki asunutkin maalla suurimman osan elämästäni mutta nyt kaikki palvelut kävely- tai fillarimatkan päästä on tosi luksusta.
Asun köyhien alueella vaikka olen varakas.
Vierailija kirjoitti:
Olen tällä hetkellä kuitenkin 99% onnellinen. Asuinalueella ei vois olla vähempää väliä.
Olen eri, mutta mulle sijainti on todella tärkeä. Tämän nykyisen asuinalueen vieressä on todella hyvät ulkoilumaastot ja silti on palvelut lähelle sekä hyvät liikenneyhteydet.
En tiedä. Onnellisuuteni määrä ei ole riippuvainen asuinalueesta.
Me asutaan melkeinpä Suomen vauraimmalla alueella. Sori siitä. Täällä on aika hyvät koulut lapsille, ehkä heille tulee siitä elämään onnea.
Mikä kaupunki? Joku juntti("kaupunki") vissiin?
Minäkin olen onnellinen.