Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Muistiko miehesi sinua jollain lahjalla kun olit synnyttänyt lapsenne?

Vierailija
08.05.2006 |

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aionkin vaihtaa miestä ja seuraava tulee olemaan sellainen, joka varmasti muistaa ja haluaa antaa lahjoja =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä yhtään äitienpäivääkään...

Vierailija
4/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytekakku.

Vierailija
5/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja piti vielä pitkän isyysloman

Vierailija
6/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oli siivottu.

Ja sairaalaankin kantoi mulle herkkuja, kun mulla oli koko ajan nälkä.

Vierailija
7/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. ruusun toi. lahja olisi kyllä ilahduttanut, mutta mies ei taida tietää, että sellainen tapa on olemassa... jos olisin vihjaissut jotain sen suuntaista, olisi varmaan ostanut. mutta ei se sitten enää olisi ollut niin kivaa!

Vierailija
8/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies piti pitkän loman ja siivosi ja laittoi ruoat ja huolehti kaikesta (paitsi imetyksestä :))

Vierailija
9/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän kuvioon oikein kuuluisi mikään lahja synnytyksen jälkeen. Että jollakin oli ihan mies siivonnut kun nainen synnyttämässä...voiko se olla jossakin nykyaikaisessa parisuhteessa lahjaan rinnastuva teko??

Vierailija
10/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Molemmat lapsemme ovat saaneet jättisuuret nallet heti seuraavana aamuna

- Minä sain jättikokoisia ruusuja paljon... (mies osti kaikki siinä kukkakaupassa olleet isot ruusut :)

- herkkuja, suklaata, pepsiä, toffifeetä....

- sormukset, joihin kaiverrettu lasten nimet

ja nyt viimeisimmästä 60 min hieronta & mutakylpy-lahjakortin.

Vierailija
11/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemista, herkkuja ja seuraa kylläkin paljon :)

Vierailija
12/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on fiksu ja normaali aikuinen mies. Hän kertoi mulle kotona kun oltiin tultu sairaalasta ja lapsi nukkui ensi kertaa pikku sängyssään, miten paljon arvostaa sitä että synnytin meidän pienen ihanan pojan, ja antoi aivan jumalaisen lahjan, josta en kerro enempää, se oli niin henkilökohtaista ja ihmeellistä, että vieläkin liikutun...

Vierailija
13/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen lapsettomuusvuoden jälkeen lapsi oli meille se lahja ja sanoin jo kauan ennen synnytystä että mulle ei sitten tartte alkaa tuomaan mitään. Vauvalle oli ostanut pehmokoiran jonka oli pakannut synnärille mukaan:)

Vierailija
14/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vaikka kaverit tuoda sellaisia sairaalan automaatista!

Vierailija
15/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin on aina ollu sellainen olo et olispa ihana kun olis joskus vaan sanonu jotain et huomaisin et se tajuaa miten kovan homman kuitenki tein niiden lasten eteen... ei nyt kiitellä tartteis mut jotain... ymmärrätteköhän yhtään?? Tavallaan tietysto ne kukat sun muut on jo sitä " kiittämistä" tai " kehumista" mut olispa tuntunu hyvältä kuulla ihan sanat.

Vierailija
16/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona sain juhlaillallisen ja kuohuvaa lasiin. Tuntui todella hienolta. Mieheni on kylla aina ollut tällaisissa asioissa ihana. Muistaa kaikki merkkipäivät ja tuo kukkia tms. joskus muulloinkin. Ja osaan kyllä arvostaa tätä, kun tiedän, ettei kaikki ole samanlaisia!

Vierailija
17/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona.

Ja koti on siivottu. Kyllä se minulle on lahja vaikka olenkin nykyaikainen, koska on siinä miehelläkin kiire rampata sairaalassa, ja hoitaa isoja lapsia. On kuitenkin kiva tulla siivottuun kotiin, kun vieraita on kiva sitten ottaa vastaan eikä heti miettiä että milloin ehtisi lattiat pesemään.

Vierailija
18/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- no EN! :)

Vierailija
19/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässeet sairaalasta kotiin ja lapsi oli 3 vko vanha!

Minkä ihmeen takia naiset koko ajan vaatii ja kerjää miehiltä lahjoja? Ja ovat vielä nyreissään siitäkin, jos saatu lahja ei ole juuri se " oikea" , jonka nainen juuri nyt haluaa!

Ostitteko itse miehelle lahjan, kun lapsenne oli syntynyt? Kiitokseksi esim. tukena olosta raskausaikana ja synnytyksessä, kiitokseksi siittämisestä jne.?

Vierailija
20/52 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki mieheni oli siivonnut kotona. Asui sairaalassa kanssamme perhehuoneessa ja hoiti vauvaa, että sain levätä. Niin ja piti pitkän isyysloman.

Ihmeellistä, että tästäkin aiheesta pitää alkaa toisia arvostelemaan. Ymmärrättekö, että vaikka tämä on anonyymi keskustelupalsta, niin saatatte pahoittaa jonkun mielen täällä näillä ilkeillä itsekorostus viesteillä. Joo, toki tällä pitää olla valmis nostamaan kilpeä suojaksi, mutta ihmettelen vain, että miksi tällaisia viestejä kirjoitatte? Tuskin siksi, että asianne ovat niin ihanasti ja miehenne on maailman ihanin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän