AV:llä provoilu juomisen sijaan nollaamiskeinona, mitä mieltä?
Mitä mieltä olette, kuinka AV on onnistunut tarjoamalla yleisen provoilupaikan ?
Kommentit (9)
En ummallaaan, provosoidun kyllä, mutta se ei auta nollaamisessa
Vierailija kirjoitti:
Provoilulla nollaaminen on noloa...
Ja alkoholilla nollaaminen ei?
Ne ah, sumeasilmäiset mökeltävät ihmisturjakkeet pöhöttyneine possunaamoineen nielemässä oksennustaan juuri ennen kuin osuvat ohi ah yhtä lumoavan kumppaniehdokkaansa kuolaa valuvasta suupielestä.
Vierailija kirjoitti:
Voi miksi ihmeessä provosoidut? Itse päästelen välillä höyryjä provoketjuihin, mutta tietäen ne provoksi. Paineita on silti hyvä purkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miksi ihmeessä provosoidut? Itse päästelen välillä höyryjä provoketjuihin, mutta tietäen ne provoksi. Paineita on silti hyvä purkaa :D
En sentään provoista provosoidu jos tunnistan provoksi, mutta silloin kyllä jos joku on aivan uskomattoman väärässä ja tosissaan ja jankkaa vaan, niin kyllä pahoitan mieleni enkä lähde ennen kuin päivä on pilalla... :D (alapeukkuja kiitos)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja alkoholilla nollaaminen ei?
Ne ah, sumeasilmäiset mökeltävät ihmisturjakkeet pöhöttyneine possunaamoineen nielemässä oksennustaan juuri ennen kuin osuvat ohi ah yhtä lumoavan kumppaniehdokkaansa kuolaa valuvasta suupielestä.
Ei juomista pakko ole nollatessakaan tuohon pisteeseen viedä. Ehkä se on sinun tapasi, mutta minun ei.
Olen tehnyt molempia samanaikaisesti, oli yllättävän hauskaa.