Perunat Lidl 79c/kg, Prisma 99c/kg;
Suomalainen porkkana 1kg pussi Lidl 1,39, Prisma 1,69€
Suomalainen kurkku Lidl 2,49 kg, Prisma 2,69 kg
Jäävuorisalaatti (ulkomainen) Lidl 2,49, Prisma 2,85€
Aikamoinen eri prosenteissa...
Kommentit (15)
Lidlistä 1kg maalaisleipä 1,99€/kpl tuoreena paistopisteestä. Haluaisin nähdä vastaavan tarjouksen muilta kauppaketjuilta.
perunat 0,75e/kg
porkkana 0,99e/kg
jäävuorisalaatti 1,99e/kg
Minimani
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 18:52"]
Minä käyn töissä enkä loju yhteiskunnan elättinä. Sen takia minua ei voisi vittujakaan kiinnostaa, onko joku perunapussi naapurikaupassa 20 senttiä halvempi. Se ei tunnu minun varoissani yhtään. Jos ostaisin vaikka perunapussin viikossa, siltikin Prisman ja Lidlin ero olisi vain kympin vuodessa. Voi herraisä mikä säästö! Mieluummin käyn Prismassa, jossa on laaja ja hyvä valikoima ja myyjiä saatavilla, puhumattakaan kunnon liha/kalatiskistä.
[/quote]
Minulla taas on omaisuutta sen verran, ettei tarvitsisi tässä elämässä edes käydä töissä. Siitä huolimatta käyn töissä, mutta myös olen tarkka siitä, että mihin rahani laitan. ei ole tarkoituksenmukaista ostaa mistä tahansa, mistä kalleimmalla saa. toki ei myöskään kannata ostaa halvalla täysin huonolaatuista.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 19:43"]
perunat 0,75e/kg
porkkana 0,99e/kg
Minimani
Harmi, että Minimaneja on niin harvoilla paikkakunnilla...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 19:43"]
perunat 0,75e/kg
porkkana 0,99e/kg
Minimani
Harmi, että Minimaneja on niin harvoilla paikkakunnilla...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 18:55"]
Minä käyn töissä enkä loju yhteiskunnan elättinä. Sen takia minua ei voisi vittujakaan kiinnostaa, onko joku perunapussi naapurikaupassa 20 senttiä halvempi. Se ei tunnu minun varoissani yhtään. Jos ostaisin vaikka perunapussin viikossa, siltikin Prisman ja Lidlin ero olisi vain kympin vuodessa. Voi herraisä mikä säästö! Mieluummin käyn Prismassa, jossa on laaja ja hyvä valikoima ja myyjiä saatavilla, puhumattakaan kunnon liha/kalatiskistä.
[/quote]
Kyllä minäkin käyn töissä, mutta koska tienaan vain 2600 € brutto, niin harkitsen ruokaostokseni tarkoin ja ostan paljon Lidlistä. Sitten jää rahaa kaikkeen muuhun kivaan.
[/quote]
Niin, sillä kympillä vuodessa ostaakin tosi paljon kaikkea muuta kivaa. Minä käytän sen sellaiseen kauppaan, josta saan laatutuotteita - toisin kuin Lidlistä.
Entäs inkivääri. Ai niin, eihän Lidlissä ole inkivääriä. Aja S-marketiin ja polta besnaa ja hermoja
Mitä välii?
Lidlit ovat sotkuisia, sekavia, rumia kauppoja, joissa on huonosti käytävätilaa, tympeät myyjät. Kaikkea puuttuu, mainostettuja tuotteita ei olekaan tarjolla. Sekaisin ovat salaatit ja kumisaappaat. Lisäksi se profiloituu varsinaiseksi "elämässä eksyneiden" kaupaksi. Ei kiitos, en käytä koko ketjua.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 18:39"]
Entäs inkivääri. Ai niin, eihän Lidlissä ole inkivääriä. Aja S-marketiin ja polta besnaa ja hermoja
[/quote]
Juuri ostin juurikin Lidl:stä inkivääriä. Prismasta oli loppu.
Itse kävin aamulla alepassa ostamassa ihan perusjuttuja, mutten sitten viitsinytkään ostaa juuri mitään, kun kaikki oli niin paljon kalliimpaa kuin lidlissä, jossa arkisin asioin. Menin alepaan vain laiskuuttani, sillä lidliin on puolisen kilometriä pidempi matka. Kassalla ketutti. Oli pakko kävellä vielä myöhemmin päivällä Lidliin, että viitsi ostaa kunnon määrän perusraaka-aineita. Kaikki maidosta ja leivästä lähtien on halvempaa, eikä mitään eroa laadussa paitsi lidlin eduksi.
Kävin tänään Lidlissä ja ostin muunmuassa perunoita 79 c/kg, naudanjauhelihaa 1 kg pakkaus 4,90 € ja Juissimehua 50c/litra! Tietysti ostin kaikkia muitakin Lidlin herkkuja: kreikkalaista jogurttia (halpaa), pastakastiketta 500g/90 centtiä, banaaneja 1.19 €/kg, päärynöitä 1.99/kg jne. Kyllä Lidl kannattaa aina välillä.
Lidl tuo tervetullutta kilpailua. Sitä kannatan.
[/quote]
Kyllä minäkin käyn töissä, mutta koska tienaan vain 2600 € brutto, niin harkitsen ruokaostokseni tarkoin ja ostan paljon Lidlistä. Sitten jää rahaa kaikkeen muuhun kivaan.
Tässäl lähellä ei ole sitä "Natsisiwaa".