Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako imettää vaikka tupakoi? Vai suoraan vaan tuttelia vauvalle?

Vierailija
06.04.2013 |

Tupakkaa menee muutama päivässä,3-4 yleensä.Ero tulossa enkä tässä vaiheessa saa lopetettua kun tuli aloitettua,raskausaikana en polttanut..selityksiähän nämä ja paskalta tuntuu kaikin puolin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin tuttelia. Näen sen pienempänä riskinä lapsen kannalta, kuin nikotiiniäidinmaidon. Imetys ei ole äitiyden mittari. Voimia eron jälkimaininkeihin!

t. neljän äiti

Vierailija
2/5 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin antaisin tuttelia, ihan sun oman mielenrauhan vuoksi. Kivahan se ois olla täydellinen äiti ja ihminen, mutta harva meistä on, ja hyvä äiti voi olla vaikka vähän oikookin. Sulla on nyt rankka tilanne, tärkeintä että jaksatte vauvan kanssa kuitenkin iloita elämästä ja toisistanne. Kyllä se siitä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko kysäistä asiaa neuvolasta, vaikka eri neuvolasta kuin omasta jos ei omalta terkalta kehtaa. Olen nimittäin hiemän erimieltä kuin edelliset vastaajat. Pystyisitkö vähentämään niin että poltat vain puoli tupakkia kerralla?

Miniä ainakin imetti,vaikka tupakoi eikä vauvalla ollut mitää hätää.

Niin siis minkä ikäinen vauva on? Jos ihan pieni niin imetä, jos vaikka yli 3kk niin smaa vaihtaa pullolle.

Vierailija
4/5 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tupakan täytyy maistua hyvältä...nam nam!

Vierailija
5/5 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 17:34"]

Kyllä tupakan täytyy maistua hyvältä...nam nam!

[/quote]

Tulihan se eka moraalinvartija ja äiti täydellinen:(

Ap, itse suosittelisin Tuttelia ja kovasti voimia Sinulle! Nauti vauvasta ja kyllä se päivä taas paistaa...