Onkohan nettipoliisi Markoa näkynyt?
täällä on omituisia avauksia tänään..
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 00:57"]
seki jätkä joutas mennä oikeisiin töihin kentälle, varmaan muut poliisit naureskelee tommoselle pellelle sekä muillekin nettipoliiseille, jotka istuu sisätiloissa kuivassa ja lämpimässä.
[/quote]
Sillä on tärkeä työ: AV-mammailu
Enpä yhtään sen omituisempaa ole huomannut kuin ennenkään, mitä tarkoitat?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 14:56"]
linkkaa sille markolle, tuskin se täällä päivystää
[/quote]
Oon satavarma, että Marko eli Make killittää lueskella AV:n viestiketjuja 24/7, tehtailee itsekin aloituksia erinäisistä perhe- ja parisuhdeongelmistaan sekä jakaa leivontaohjeita. Mitä muutakaan se päivät pitkät duunaisi.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 15:16"]
[/quote]
Oon satavarma, että Marko eli Make killittää lueskella AV:n viestiketjuja 24/7, tehtailee itsekin aloituksia erinäisistä perhe- ja parisuhdeongelmistaan sekä jakaa leivontaohjeita. Mitä muutakaan se päivät pitkät duunaisi.
[/quote]
Mä luulen, että se on se ikäerohullu. Provoilee aikansa kuluksi duunissa.
[/quote]
[/quote]
Siitähän sille maksetaan........
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 16:09"]
[/quote]
[/quote]
Siitähän sille maksetaan........
[/quote]
Niin siis hänen työnkuvaansahan ei oikeasti kuulu nettkirjoittelun asiallisena pysymisen valvominen, vaan AV:lla provoilu. Näin saadaan miehillensä, viranomaisille ja muille syyttömille nalkuttavat vihaiset kotiäidit purkamaan kiukkunsa AV:n keskusteluihin ja kaikilla on parempi olla.
:D
seki jätkä joutas mennä oikeisiin töihin kentälle, varmaan muut poliisit naureskelee tommoselle pellelle sekä muillekin nettipoliiseille, jotka istuu sisätiloissa kuivassa ja lämpimässä.