Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin vanhuus eläkkeelle viimevuonna,niin se työelämä meni koko elämäni aikana en ole ollut kuin yhteensä vajaan kuukauden töissä. Oliskohan peräti Suomenennätys?

Vierailija
23.03.2019 |

Terveenä sai jäädä eläkkeelle kun en töitä ole tehnyt kuin vajaat kuukauden koko elämäni aikana ja se oli 80luvun alussa. Muistan kyllä kuin eilisen päivän sen työhomman,silloin päätin en koskaan enään mene töihin. Perikunnan omistamassa kotitalossa olen koko ajan asunnut ja työttömyys korvauksia nostanut ja sillä olen pärjännyt. Muut perikunnan jäsenet pitäneet kotitaloa kesäpaikkana he ovat olleet tyytyväisiä kun talon olen kunnossa pitänyt (en sitä laske työksi)Peräkammarin poijaksihan kyläläiset haukkuu mutta en välitä. Ei minulla ole koskaan naista ollut ja en alkoholiakaan ole koskaan ottanut.Rahaa minulla on säästössä mutta en pidä niitä pankissa.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella viellä kehuskelee. Taidat olla joku yksinkertainen trolli!!

Vierailija
2/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä. En minäkään ole pahemmin töitä tehnyt, mitä nyt tukityöllistettynä joskus vuosia sitten. Eläkettä olen saanut 16-vuotiaasta alkaen, ja jos elän, se muuttuu vanhuuseläkkeeksi aikanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi ollut aktiivimallille tarvetta jo vuosikymmeniä sitten.

Vierailija
4/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko saat yhteiskunnalta tukia nyt.?

Vierailija
5/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, tuonlaisia ihmisiä tämä kallisarvoinen isänmaa tarvii.

Vierailija
6/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys edelliseen,siis paljoko tukia+eläkettä puhtaana käteen.

Vierailija
7/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ansaitse mitään.

Vierailija
8/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän eräs mm. raveja ja puukkohipppaa harrastava kansanosa ole onnistunut vielä paremmin minimoimaan lapsilisän loppumisen ja kansaneläkkeen alkamisen välisen ajanjakson.

Vierailija
9/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosi ettei koskaan ole ollut sinulla naista?

Vierailija
10/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko saat yhteiskunnalta tukia nyt.?

Kansaneläkkeen saan en muuta.

Vierailija
11/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut satoja naissuhteita, olen syönyt ja juonut, matkustellut ympäri maailmaa ja tehnyt vuosikaudet työtä jota rakastan ja saanut siitä hyvää palkkaa. Lisäksi minulla on kaunis, itseäni toistakymmentä vuotta nuorempi vaimo ja kaksi ihastuttavaa lasta. Auto, asunto, kesämökki, ystäviä ja arvostusta ystävieni keskuudessa.

Rahaakin on säästössä ja eläkeikään on vielä jokunen vuosi. Terveenä tulen eläkkeelle jäämään.

Vierailija
12/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä keulisi tuollaisilla asioilla.

Vierailija
13/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut. En ole koskaan saanut erektioa, nuorena tutkittiin joku vika minulla siinä. Lääkäri olis laittanut lisä tutkimuksiin mutta en halunut mennä.

Vierailija
14/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin suoraan Liksomin novellista. Mikäpä tuossa. Hienoa, että on erilaisia ihmiskohtaloita. Ei kaikkien tarvisekaan jotain amk-tutkintoa tehdä ja hakeutua johonkin pilipali-työsuhteeseen tuottamaan muka lisäarvoa. Paljon on turhia töitä, joita polleana tehdään, ja elellään muiden odotusten mukaan aina lastenhankintaa ja lomamatkailua myöten.

Vierailija
15/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen työtön. Töihin ei haluta mennä kun yhteiskunta tarjoaa kaiken. Äänestäkää hyvät ihmiset kokoomusta!

Vierailija
16/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustaidosta päätellen en yhtään ihmettele.

Vierailija
17/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin suoraan Liksomin novellista. Mikäpä tuossa. Hienoa, että on erilaisia ihmiskohtaloita. Ei kaikkien tarvisekaan jotain amk-tutkintoa tehdä ja hakeutua johonkin pilipali-työsuhteeseen tuottamaan muka lisäarvoa. Paljon on turhia töitä, joita polleana tehdään, ja elellään muiden odotusten mukaan aina lastenhankintaa ja lomamatkailua myöten.

Hyvä eli minäkin voin ruveta loisimaan muiden rahoilla hyvällä omatunnolla. Ei kiinnosta työt pätkääkään.

Vierailija
18/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut. En ole koskaan saanut erektioa, nuorena tutkittiin joku vika minulla siinä. Lääkäri olis laittanut lisä tutkimuksiin mutta en halunut mennä.

Olisi kannattanut mennä, sinulla olisi voinut olla korjattavissa oleva vika. Ehkä sinun elämä olisi ollut erilainen jos olisit hakeutunut jatkotutkimuksiin ja olisi löytynyt siihen syy.

Vierailija
19/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen työtön. Töihin ei haluta mennä kun yhteiskunta tarjoaa kaiken. Äänestäkää hyvät ihmiset kokoomusta!

Näin teen kiitos av-palstan.

Vierailija
20/51 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan ne elää nuo muualta tulleetkin. Miksi haukutte, jos suomalainen tekee samoin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi