Jäin vanhuus eläkkeelle viimevuonna,niin se työelämä meni koko elämäni aikana en ole ollut kuin yhteensä vajaan kuukauden töissä. Oliskohan peräti Suomenennätys?
Terveenä sai jäädä eläkkeelle kun en töitä ole tehnyt kuin vajaat kuukauden koko elämäni aikana ja se oli 80luvun alussa. Muistan kyllä kuin eilisen päivän sen työhomman,silloin päätin en koskaan enään mene töihin. Perikunnan omistamassa kotitalossa olen koko ajan asunnut ja työttömyys korvauksia nostanut ja sillä olen pärjännyt. Muut perikunnan jäsenet pitäneet kotitaloa kesäpaikkana he ovat olleet tyytyväisiä kun talon olen kunnossa pitänyt (en sitä laske työksi)Peräkammarin poijaksihan kyläläiset haukkuu mutta en välitä. Ei minulla ole koskaan naista ollut ja en alkoholiakaan ole koskaan ottanut.Rahaa minulla on säästössä mutta en pidä niitä pankissa.
Kommentit (51)
No mikäs siinä. En minäkään ole pahemmin töitä tehnyt, mitä nyt tukityöllistettynä joskus vuosia sitten. Eläkettä olen saanut 16-vuotiaasta alkaen, ja jos elän, se muuttuu vanhuuseläkkeeksi aikanaan.
Kyllä olisi ollut aktiivimallille tarvetta jo vuosikymmeniä sitten.
Paljonko saat yhteiskunnalta tukia nyt.?
Onneksi olkoon, tuonlaisia ihmisiä tämä kallisarvoinen isänmaa tarvii.
Lisäys edelliseen,siis paljoko tukia+eläkettä puhtaana käteen.
Eiköhän eräs mm. raveja ja puukkohipppaa harrastava kansanosa ole onnistunut vielä paremmin minimoimaan lapsilisän loppumisen ja kansaneläkkeen alkamisen välisen ajanjakson.
Onko tosi ettei koskaan ole ollut sinulla naista?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko saat yhteiskunnalta tukia nyt.?
Kansaneläkkeen saan en muuta.
Minulla on ollut satoja naissuhteita, olen syönyt ja juonut, matkustellut ympäri maailmaa ja tehnyt vuosikaudet työtä jota rakastan ja saanut siitä hyvää palkkaa. Lisäksi minulla on kaunis, itseäni toistakymmentä vuotta nuorempi vaimo ja kaksi ihastuttavaa lasta. Auto, asunto, kesämökki, ystäviä ja arvostusta ystävieni keskuudessa.
Rahaakin on säästössä ja eläkeikään on vielä jokunen vuosi. Terveenä tulen eläkkeelle jäämään.
En ehkä keulisi tuollaisilla asioilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut. En ole koskaan saanut erektioa, nuorena tutkittiin joku vika minulla siinä. Lääkäri olis laittanut lisä tutkimuksiin mutta en halunut mennä.
Kuin suoraan Liksomin novellista. Mikäpä tuossa. Hienoa, että on erilaisia ihmiskohtaloita. Ei kaikkien tarvisekaan jotain amk-tutkintoa tehdä ja hakeutua johonkin pilipali-työsuhteeseen tuottamaan muka lisäarvoa. Paljon on turhia töitä, joita polleana tehdään, ja elellään muiden odotusten mukaan aina lastenhankintaa ja lomamatkailua myöten.
Tyypillinen työtön. Töihin ei haluta mennä kun yhteiskunta tarjoaa kaiken. Äänestäkää hyvät ihmiset kokoomusta!
Kirjoitustaidosta päätellen en yhtään ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Kuin suoraan Liksomin novellista. Mikäpä tuossa. Hienoa, että on erilaisia ihmiskohtaloita. Ei kaikkien tarvisekaan jotain amk-tutkintoa tehdä ja hakeutua johonkin pilipali-työsuhteeseen tuottamaan muka lisäarvoa. Paljon on turhia töitä, joita polleana tehdään, ja elellään muiden odotusten mukaan aina lastenhankintaa ja lomamatkailua myöten.
Hyvä eli minäkin voin ruveta loisimaan muiden rahoilla hyvällä omatunnolla. Ei kiinnosta työt pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut. En ole koskaan saanut erektioa, nuorena tutkittiin joku vika minulla siinä. Lääkäri olis laittanut lisä tutkimuksiin mutta en halunut mennä.
Olisi kannattanut mennä, sinulla olisi voinut olla korjattavissa oleva vika. Ehkä sinun elämä olisi ollut erilainen jos olisit hakeutunut jatkotutkimuksiin ja olisi löytynyt siihen syy.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen työtön. Töihin ei haluta mennä kun yhteiskunta tarjoaa kaiken. Äänestäkää hyvät ihmiset kokoomusta!
Näin teen kiitos av-palstan.
Noihan ne elää nuo muualta tulleetkin. Miksi haukutte, jos suomalainen tekee samoin?
Tuollaisella viellä kehuskelee. Taidat olla joku yksinkertainen trolli!!