Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduttaneet! Jatkavatko rinnat kutistumista koko

Vierailija
06.04.2013 |

laihdutusajan vai pysähtyykö kuihtuminen siihen mittaan, jossa rinnat olivat ennen lihomista, kun oli vielä hoikka?

-nimi. APUA!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena 70A/ B, lihavimmillani 95C ja tällä hetkellä (-25kg) 80C/D. Rinnat ovat kuin tyhjät pussukat, mutta se on ihan pientä siihen nähden, että laihtuminen parantaa koko kehoani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin jatkoivat koko ajan, tosin en tiedä sitten minkälainen se niiden "oikea koko" olisi ollutkaan. Viimeksi olen ollut hoikka ennen raskauksia, silloin kuppikoko oli 75C ja paino vähän yli 60kg. Raskauksien jälkeen painoin 84kg ja kuppikoko oli 85E/F. Laihdutin 25kg jonka jälkeen kuppikoko oli 75B ja rinnat ihan tyhjät pussit, tuo B tuli lähinnä löysästä nahasta :( Voi toki olla että tuo efekti olisi tullut ilman lihomista ja laihtumistakin pelkästään raskauksien ja imetyksien seurauksena.

Vierailija
4/5 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä niin yksilöllistä, että en voi varmasti luvata miten juuri sinun rinnoillesi käy. Rinnat koostuvat rasvakudoksesta ja rintarauhaskudoksesta, eri naisilla eri suhteessa. Rasvakudos vähenee koko ajan laihtuessa, rintarauhaskudos ei.

Mutta omasta laihdutuskokemuksestani voin kertoa, että nuoruudessani rintaliivikokoni oli 80 C, sitten lihomisen jälkeen enimmillään 100 E, ja nyt keski-iässä laihdutettuani 75 D, vaikka painan muutaman kilon enemmän kuin nuorena.

Vierailija
5/5 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 60-kiloinen 75B-kuppinen. Lihoin n. 10 kiloa 75C-kuppiseksi. Kun nyt laihdutan tuon läskikympin pois, pelkään, että rinnat kutistuvat A:han. Auttaisiko tissien säilyttämisessä se, että pienenisin lihasharjoittelulla, enkä kalorien vähentämisellä? Vai kuihtuvatko ne siinäkin yhtälailla?

-ap