Paljonko teillä on kulutusluottoa?
Kuinka paljon teillä on muuta kuin asuntolainaa?
ikä?
Perheen nettotulot?
ihmetyttää nuo jatkuvat rahalaitos ym. mainokset, niin koitetaan selvittää anonyymisti paljonko ihmisillä noita luottoja on.
Kommentit (45)
Kulutusluottoa 5500e jäljellä. Oli alunalkaen 9200e. Maksan 12kk:ssa pois jolloin kuluiksi tuli 35e perustamismaksu (kertamaksu) ja 4e käsittelymaksu per kk. Ei muita kuluja. Käytännössä siis maksan vuoden aikana 9200e luotosta 9283e.
Nettotulot minulla 4300e/kk. Periaatteessa olisin voinut maksaa tuon 9200e ostoksen säästöillä ja sitten kituuttaa pari kk säästäen lisää mutta halusin ennemmin maksaa hissukseen takaisin kun kulut eivät olleet tuota kovemmat.
Ihan kosmeettiseen kirurgiaan menivät rahat eli periaatteessa moni varmaan sanoisi että humpuukiin. Itselleni asia oli kuitenkin tärkeä ja sellainen jota olin pohtinut jo yli 15v.
Muita lainoja ei ole. Miehen nettotulot noin 3500e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Kulutusluottoa 5500e jäljellä. Oli alunalkaen 9200e. Maksan 12kk:ssa pois jolloin kuluiksi tuli 35e perustamismaksu (kertamaksu) ja 4e käsittelymaksu per kk. Ei muita kuluja. Käytännössä siis maksan vuoden aikana 9200e luotosta 9283e.
Nettotulot minulla 4300e/kk. Periaatteessa olisin voinut maksaa tuon 9200e ostoksen säästöillä ja sitten kituuttaa pari kk säästäen lisää mutta halusin ennemmin maksaa hissukseen takaisin kun kulut eivät olleet tuota kovemmat.
Ihan kosmeettiseen kirurgiaan menivät rahat eli periaatteessa moni varmaan sanoisi että humpuukiin. Itselleni asia oli kuitenkin tärkeä ja sellainen jota olin pohtinut jo yli 15v.
Muita lainoja ei ole. Miehen nettotulot noin 3500e/kk.
Jaa, ikä piti vielä sanoa. Olen 46v.
Mastercardilla ~650€, autolainaa ~13 000€. Sairaanhoitaja 75% työaika, ikä 35v.
Nettotulot unohtuivat; minulla sairaanhoitajana osittaisella työajalla about 1700-2000€/kk. Taloudessa myös toinen työssakäyvä aikuinen.
Ihan järkyttäviä tuloja ihmisillä niin että rikkaiden ja köyhien erot ja kuilut ovat ihan järkyttävän suuria.
Autolainaa 10000, asuntolainaa vielä 195 000 (alussa oli 250000). Nämä yhdessä miehen kanssa. Mun nettotulot 2000-3000e (vaihtelee yö- ja viikonlopputöiden mukaan),miehen jtn 4000e. Asutaan pk-seudulla,2 lasta, 100-neliöinen rivitaloasunto. Ei hirveästi jää matkailuun tms. Mutta ilman autoa on vaikea ehtiä töiden ja lasten harrastusten kanssa,ja asunto on sikäli kiva että kummallakin lapsella on oma huone,sitten on aikuisten makkari,keittiö,olohuone,sauna.
Ei ole koskaan ollut luottokorttia tai kulutusluottoa, eikä mitään osamaksuja. Olen ostanut suoraan mitä tarvinnut, sohvat, sängyt, puhelimet, autonkin, joka tosin maksoi vain 4000. Netto 2300, nainen 34v. Asuntolainaa ei vielä ole.
Meillä ei eletä velaksi. Ei öky juhlita jouluna eikä saastuteta uutena vuonna ilotulitteilla. Ylimääräinen säästöön jos jää sairauksiin ja työttömyyden varalle. Pakko on olla rahaa kriisien varalle niin ettei lähde asunto alta heti jos jotain yllättävää sattuu.
0 euroa. En osta jos en pysty kerralla maksamaan. Kotoa opittu että tilllä on aina oltava pahanpäivän vara.
Ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Olen kiitollinen kotikasvatukselleni tässä asiassa.
500 euroa jonka otin tänä vuonna pariin toivomaani hankintaan. Omat nettotulot 1500e/kk olen opiskelija osa-aikatyössä. Muita lainoja ei ole.
15000 otettu häälainaan, nettotulot n. 4000, alle kolmekymppisiä ollaan.
Ei yhtään niiden mainosten firmoilta, mutta 13800 autorahoitusta ja 19800 pankkilainaa kakkosasuntoon ja sitä asuntoa vastaan. Kummankin korko 1%.
Ikä 46, omat nettotulot 2800 ja nuo lainat on henkilökohtaisia. Perheen nettotulot 4700.
Oma nettovarallisuus 260000, että siihen nähden nuo lainat on ihan se ja sama. Luottokortin maksan nollille aina laskun tullessa.
30000€ yhteensä vakuudettomia lainoja.
Nettotulot taloudessa 4000€/kk. Kaikki rahat menee lainojen lyhennyksiin.
3000e kulutusluottoa.
Asuntolainaa 0e
Autodiiliin 200e/kk/2v
82000e/v/talous/brutto
Jos treffikumppanilla on noita luottoja se onkin sitten siinä.Peilaan aina näin naisen älykkyyttä ja jos ei osaa talouttaan edes hoitaa kaikki muu on turhaa
Asuntolainaa on reippaasti ottaen huomioon että olen talouden ainoa aikuinen & tienaava, mutta ei ole kulutusluottoja, osamaksuja eikä autoa.
Saatan hyödyntää korottomat maksuajat tai ottaa jotain laskulla (muutaman euron laskutuslisän kanssa), mutta pyrin maksamaan nämä nopeasti pois.
Liikaa.
3500e autolainaa
70e henkkamaukka lainaa
800e klarna
500e collector
ja 11e/kk maksan puhelimesta.
Hups. Eron jälkeen lähti vähän käsistä shoppailu.. isoimmat velat on sohvasta ja uudesta sängystä.
Nettotulot 2400e/kk ja ei muita lainoja. Lapsia kaksi.