Euroviisuissa OUTOA???
en kyllä lainkaan tajua, että kun eilen oli ne Euroviisut, niin tuliko siinä lopussa jokin tekninen ongelma. He ituskin unohtivat julistaa voittajan, mutta asia ei näkynyt lainkaan Suomessa. Naapurikaan ei ollut nähnyt, kuka voitti. En saanut lainkaan tietooni esim., että monenneksiko äänestämäni Monacon kappale tuli? Tietääkö kukaan?
Kommentit (11)
Silloin ei ole merkitystä, kuka tuli ja mihinkä väliin. pääasia on itse finaali jossas itten kerrotaan kuka oli moneskin.
Oletteko vasta hankkineet telkkarin?
Ettekste muut sitten sitä nähneet??
On muuten ihan oikeudenmukaista ettei ääniä julkistettu, siinä saisi toiset biisit etulyöntiaseman varsinaisessa finaalissa.
Ei ne kiinnosta enää finaalin jälkeen.
eiku ihan tosi, siis mikä Uusipaviaani? en lainkan ymmärrä teitä. Minä äänestin aika monta kertaa Monacoa eikä koskaan meillä näkynyt miten monta ääntä se sai. Siinä Lopussa vaan oli jokin lista ja iso juhlinta alkoi, eli tuntui kuin , että osa ohjelmasta katosi välillä tai oli leikattu pois. Olen useita kertoja tarkistanut videosta ja en kyllä yhtään saa selvää kuka voitti. Meinaan kyllä valittaa asiasta jollekin taholle, koska tuhlasin ainakin 30 euroa äänestäessäni omaa suosikkiani. äänestä jouti maksamaan 50 senttiä. Ette usko mikä vaiva ja aika siihen meni, kun antoivat niin vähän aikaa äänestämiseen (8 minuuttia).
Jäit kiinni jo siinä vaiheessa kun kerroit äänestäneesi Monacoa. Ihan yli juttu meni siinä vaiheessa kun kerroit äänestäneesi noin monta kertaa. Ei kai kukaan missään muualla ole äänestänyt Monacoa edes sen 50 sentin verran.
oli jo etukäteen sanottu, että mitään pistemääriä ei kerrota!!
mikä siinä Monacossa muka huonoa on??
Eilen tuli siis semifinaali.