Haluan miehen joka palvoo minua
Sellaiselle säästän itseni.
Tai sitten olen ja kuolen yksin.
Kommentit (46)
Sitä saat odotella rauhassa. Kaikki hyvä pitää ansaita, nettiaddiktio ei ihan riitä.
Minäkin haluan miehen, jolle olen ainoa ja joka arvostaa minua ja kannustaa ja pitää hyvänä.
Meillä minä palvon miestäni, ja vastineeksi mieheni jumaloi minua. Kyllä, olemme onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin hölmö ja tuhlasin muutaman vuoden naiseen jota palvoin.
Aikuiseksi kasvamisen myötä kävi selväksi, että suhde jossa toisen nostaa jalustalle ei voi toimia.M25
Minusta suhteessa molempien pitää jossain määrin nostaa toisiaan jalustalle ja kohdella toisiaan hyvin, jotta molemmat tuntee itsensä erityiseksi ja halutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saat odotella rauhassa. Kaikki hyvä pitää ansaita, nettiaddiktio ei ihan riitä.
Vierailija kirjoitti:
No sellainen on sinun elämääsi.
Kaukaisissa maissa tai itäkeskuksessa valkoista naista palvotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiseksi kasvamisen myötä kävi selväksi, että suhde jossa toisen nostaa jalustalle ei voi toimia.M25
Minusta suhteessa molempien pitää jossain määrin nostaa toisiaan jalustalle ja kohdella toisiaan hyvin, jotta molemmat tuntee itsensä erityiseksi ja halutuksi.
Kyllä - symbioottinen ja vastavuoroinen palvonta.
Vierailija kirjoitti:
Kaukaisissa maissa tai itäkeskuksessa valkoista naista palvotaan.
Eipä oo kyllä näkyny että itäkeskuksessa palvottais ketään.
Viimeisenkin mahdollisuuden olet menettänyt.
Onhan niitä mutta sellaiset miehet hylätään "liian kiltteinä".
Minä voisin uhrautua Naiselle joka vaatii palvontaa
Nämä ovat vaarallisia ihmisiä, palvojat. Kun palvonnan kohde yks kaks näyttäytyykin negatiivisena, voi tulla agressioita ja toiselta otetaan henki " ettei kukaan toinenkaan saa palvoa. Tämmöinen psykopaatti palvoja olisi puolisona kauhistus.
Vierailija kirjoitti:
Voi se toimia, mutta sinun pitää silti pistää naisen aisoihin. Määrittää ja pitää kiinni rajoista. Vaatia eli odottaa vastavuoroisuutta.
Ai katos mun vanha keskustelu on nostettu.
Noilla specseillä, niin en pidättelisi hengitystäni odottaessani . . . . . .
Käyttäjä28071 kirjoitti:
Sinä olisit unelma.
Kiva kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Noilla specseillä, niin en pidättelisi hengitystäni odottaessani . . . . . .
Ei kukaan tässä oo mitään specsejä edes paljastanut.
Ethän sä tarvi kuin pallon.