Lähde seuraamaan Jeesusta. Hän muuttaa elämäsi täysin
Kommentit (17)
Mä en oo tehnyt mitään syntiä niin ei mulle tarvitse kenenkään antaa anteeksi. Kaikkein vähiten jonkun satuhahmon.
Oletko opiskellut teologiaa? Jos et, niin miksi et? Etkö haluaisi tietää kaiken kristinuskosta, sen taustasta (juutalaisuudesta), yhteiskunnasta jossa se syntyi jne?
Miksi juuri Jeesusta? Toinen kaverini sanoo, että Jeesusta, toinen että Muhamedia ja kolmas että hindulaisia jumalia.
Miksi sinun jumalasi on parempi kuin muiden?
Miksi otat niin vakavasti ihmisen kirjoittaman ja toisen ihmisten valikoiman kirjakokoelman, Raamatun?
Herra Jeesus verellänsä
maksoi syntivelkani
Sitten silmin katsella saan
kun mä pääsen kotia
Seurata jeesusta? Sehän kuoli jo 2000 vuotta sitten. Onko tämä keinosi yrittää vähentää liikakansoitusta?
En lähde. Syyttää vielä stalkkauksesta.
Eikös Tsiisus ollu lapsiin sekaantuja, vanha *omopetteri!?
Vierailija kirjoitti:
Oli ja sen takia se ristille laitettiin riippumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tämmöistä pervoa kukaan lähde seuraamaan?
Just ja hölöpölö. Mua niin ottaa aivoon tämmönen höyrypäiden uskonnon tyrkyttäminen. Pitäisitte omana tietonanne noi satuilut... Eihän kukaan täysipäinen ota noita juttuja todesta.
Mää lähen heti seuraamaan Jeesusta kun nään hänet!! En mää viiti mitään outoo henki hahmoo seurata, siitä nyt ei tuu muuta ku sanomista :D Mun tytärkin sano pienenä että mikä se Jeesus oikein on ja mää uskon siihen sitten vasta kun nään sen!!! Näin se vaan menee.
Just joo, olen yrittänyt uskoa ja rukoilla jne yms. ja ei ole tullut yhtään mitään apuja! On ollut vaikka miten vaikeaa ja ahdistavaa, ihan sama rukoileeko vaiko eikö, ei vaikuta yhtään mihinkään! Kyllä siinä viimenenkin usko rapisee. Eli kysyn vaan mitä apua siitä mukamas on vaikka seuraat miten tätä ihme miestä??!!!! Ja ketä tämä auttaa ja ketä ei?!
Uskonto on aiheuttanut useimmat sodat. Uskoviaset pettää, raiskaa ja tuhoaa maapallon käskemällä täyttää maa.
Tarkoitat siis sitä, että pitäisi ryhtyä seuraamaan Jeesus-nimisestä henkilöstä kerrottuja tarinoita. Jeesustahan ei kukaan ole nähnyt pariintuhanteen vuoteen, ja aika harva sitä ennenkään.