Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nk. tubulaariset rinnatkin voivat olla kauniit!

Vierailija
06.04.2013 |

Älkää nielkö plastiikkakirurgien propagandaa, että kyseessä olisi kehityshäiriö. Ei ole; se on vaan variaatio rinnoista. Katsokaa esim. tätä kuvaa, ne ovat KAUNIIT:

http://timdir.com/faye_valentine_zebra_skirt/faye_valentine_39.jpg

itselläni on vähän samalaiset, ja miehet ovat olleet hulluna erikoisiin rintoihini.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän sulla on ihan normaalit- Tuolla mallilla ongelma on juuri nännipiha.

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 10:51"]

Mulla muuten samanlaiset kuin tuolla mallilla, mutta nännipiha on huomattavasti pienempi eikä lainkaan pullistunut. Mä olen tisseihini tyytyväinen, enkä missään nimessä haluaisi korjausleikkausta.

[/quote]

Vierailija
22/36 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 12:18"]

http://www.letthembreathe.com/fpix/042-flash370-Lucy%20Pinder.jpg

Tässä siis ne hyvät rinnat.

t. rehellinen kolmekymppinen mies

[/quote]

Oon samaa mieltä.

tero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 09:55"]

Älkää nielkö plastiikkakirurgien propagandaa, että kyseessä olisi kehityshäiriö. Ei ole; se on vaan variaatio rinnoista. Katsokaa esim. tätä kuvaa, ne ovat KAUNIIT:

http://timdir.com/faye_valentine_zebra_skirt/faye_valentine_39.jpg

itselläni on vähän samalaiset, ja miehet ovat olleet hulluna erikoisiin rintoihini.

[/quote]

Tuo malli on kaunis, mutta ei nuo rinnat kyllä millään muotoa kauniit ole. Ja tubulaarisuus on kehityshäiriö, eikä siitä muuksi muutu. Mutta ei kaiken tarvitse ollakaan kaunista ja normaalia, kyllä niistä silti voi ilon irti ottaa.

Vierailija
24/36 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 10:51"]

Mulla muuten samanlaiset kuin tuolla mallilla, mutta nännipiha on huomattavasti pienempi eikä lainkaan pullistunut. Mä olen tisseihini tyytyväinen, enkä missään nimessä haluaisi korjausleikkausta.

[/quote]

Hei ÄÄLIÖ, tubulaariset rinnat ovat juuri sellaiset, joissa nännipiha on iso ja pullistunut. JOten sulla ei todellakaan ole siis samanlaiset (=tubulaariset) rinnat kuin tuolla mallilla.

Vierailija
25/36 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 12:18"]

http://www.letthembreathe.com/fpix/042-flash370-Lucy%20Pinder.jpg

Tässä siis ne hyvät rinnat.

[/quote]

Terhakampiakin tullut vastaan..Aika pliisut nännit myös. 3/5

Vierailija
26/36 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan upeet tisut !!

Vierailija
27/36 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun "tero" on ketjussa, on siinä myös tusina muita miehiä :D.

Vierailija
28/36 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuushan merkitsee myös paljon. Malli itsessään on kaunis ja tubulaarisuuden aste ei ole vielä ihan järkyttävä. Mutta jos katsoo pelkkiä rintoja, niin ei ne kyllä nätit ole.

Sama juttu muutenkin tissien kanssa. Ei näytä hyvältä, jos laihalla on hemmetin isot tissit. Rotevammalla naisella taas samankokoiset tissit voivat näyttää sopusuhtaiselta.

Vierailija
29/36 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomurinnat on aina namia.Helkkarin hienoja tisuja.Ja mitä sitten? Lapset niitä tarvitsee.Jos maitoa tulee niin ne on toimivat.Sit ku lapset ei enää syö rintamaitoa, on isien vuoro herkutella...

Vierailija
30/36 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 12:17"]

Inhoan kaikkia rintoja, jotka eivät näytä sopivilta ja pyöreän muhkeilta. Pienet rinnat on huonot. Liian isot rinnat ovat huonot. Tubulaariset rinnat ovat huonot. Erikokoiset rinnat ovat huonot. Roikkuvat rinnat ovat huonot. Soikeanmuotoiset rinnat ovat huonot. Sivuille sojottavat rinnat ovat huonot. Pieninänniset rinnat ovat huonot. Liian isonänniset rinnat ovat huonot.

Tuliko selväksi?

Joopa joo ja selväksi tuli, että varmasti vaimosi vaihtaisi heti sinutkin isompi kaluiseen mieheen, kun sellainen kävelisi vastaan.

Tässä on hyvät rinnat. Voisin vaihtaa vaimoni milloin tahansa, jos vastaan kävelisi tällaiset rinnat, ja ne haluaisivat olla minun kanssani.

[/quote]

Vierailija
31/36 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen kolmekymppinen ei tainnut tulla ajatelleeksi sitä, ettei nuokaan rinnat vuosikymmeniä pysy tuossa kuosissa. Eli joutuisi tekemään sitten vaimonvaihdosta vähän samanlaisen operaation kuin autonvaihdosta.

Vierailija
32/36 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää on edelleenkin ne parhaat!

http://aijaa.com/v.php?i=002558342202.jpg

Tero

Vierailija
33/36 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika pahat tubulaariset rinnat. Ovat sellaiset puikulat, täynnä raskausarpia ja roikkuvat rajusti vaikka ikäni alkaa vasta kakkosella. Ihan aina olleet tämmöiset "epäkelvot" ja olen niitä piilotellut ahkerasti, tietoisena siitä miten olematonta on miesten hyväksyntä jos rinnat eivät olekaan ihan täydelliset. Tuossa linkitettiin kuva rinnoista, joissa ei ollut mitään luonnollista: ne oli täytetty jollain, kohotettu sekä nännit muotoiltu. Yksikään luomunainen ei niiden kanssa voisi kilpailla. Silti heti löytyi mielipide, jonka mukaan "olisivat voineet paremmat olla"...kyllä on mennyt sairaaksi tämä maailma, ei voi muuta sanoa.

Omaksi onnekseni minulla on aviomies, joka rakastaa epäkelpoa kroppaani kera rumien rintojeni. Toki voi olla että hän katselee kauniimpia tapauksia ja runkkaa niille, mutta kaikkea ei voi saada. Ainakaan vielä ei ole tietääkseni harkinnut eroa asian takia.

Vierailija
34/36 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko hankalaa voi olla imetys tommosilla härveleillä...

Vierailija
35/36 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av ei petä, mun on päiväkausia pitänyt tehdä vastaava avaus, ilman kuvia tosin. Mä en käsitä, mikä tää tubulaaristen rintojen morkkauskausi on, joka on selvästi meneillään. Kehityshäiriö my ass. Yksi rintojen variaatio, joka ei vaan sovi nykyisiin tiukkoihin kauneuskäsityksiin. Itselläni on kaukana toisistaan olevat puikulatissit, joilla on imetetty kaksi lasta (pumpulla ei herunut kyllä mitään mutta lapsi pysyi rintamaidolla hengissä ja kasvoi hyvin kun opin tekniikan) ja mies rakastaa puristella muotojani. Tuskin on edes kuullut mistään tubulaareista ja naurais partaansa puheille että nämä hyvin palvelleet rinnat olisi kipeästi plastikkakirurgian tarpeessa "kehityshäiriön" korjaamiseksi.., :D onko mun miehelläkin kehityshäiriö housuissa kun sillä on ns.vitjamunat jotka on kuulemma niiiin kamalat monen mielestä?? Ne on kiinni mun miehessä ja siksi parhaat. 

Vierailija
36/36 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up