Lapsi pissasi autoon, millä puhtaaksi?
Eli siis lapsi pissasi unissaan autoon, millähän tuo kannattaisi siivota?
Kommentit (9)
Kuivaksi ja sitten ensin nahanpuhdistusaineella ja sitten nahankäsittelyaineella. Kannattaa käsitellä kaikki penkit samalla kertaa ja minä ainakin puhdistaisin ne samalla. Jos ei sitä halua tehdä, voihan sitä oikoa ja käyttää vaikka kostutettua talouspaperia ja hyvin vähän hellävaraista käsienpesuainetta, mutta silti käsittelisin nahan uusiksi.
marseille saippualla voi pestä. sitten jotain nahanhoitoainetta
En osaa auttaa, mutta oli pakko tulla symppaamaan... Toivottavasti saatte penkit puhtaaksi.
Kiitoksia vinkeistä ja sympatioista!
ap
Vanhemman vikahan toi on ettei riittävän usein tarkistele hätää, toivottavasti lapsi ei saanut kuulla kunniaansa. :(
Ei meidän mustat nahkasohvat ole menneet miksikään pissoista tai edes oksennuksista. Olen ensin kuivannut tai pyyhkinyt näkyvän lian pois. Sitten olen pyyhkinyt ihan toluvedellä. Ei ole jäänyt tahroja tai hajuja.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 10:14"]
Vanhemman vikahan toi on ettei riittävän usein tarkistele hätää, toivottavasti lapsi ei saanut kuulla kunniaansa. :(
[/quote]
Miksiköhän mä olisin lapselleni tästä suuttunut? En myöskään raaskinut herättää kysyäkseni, josko olisi pissahätä. Vahinkoja sattuu, ajattelin kuitenkin kysyä, millä saisin tuon vahingon siivottua.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 10:21"]
Ei meidän mustat nahkasohvat ole menneet miksikään pissoista tai edes oksennuksista. Olen ensin kuivannut tai pyyhkinyt näkyvän lian pois. Sitten olen pyyhkinyt ihan toluvedellä. Ei ole jäänyt tahroja tai hajuja.
[/quote]
Jos noin toimit, se nahka kuivaa hiljalleen. Aika vahvat pintakäsittelyt siinä on, jos toluvedellä voit pyyhkiä, eikä jää jälkiä pidemmän päälle, vaikket käsittele nahanhoitoaineella.
Niin ja siis autossa nahkapenkit.
ap