Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi pissasi autoon, millä puhtaaksi?

Vierailija
06.04.2013 |

Eli siis lapsi pissasi unissaan autoon, millähän tuo kannattaisi siivota?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis autossa nahkapenkit.

ap

Vierailija
2/9 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaksi ja sitten ensin nahanpuhdistusaineella ja sitten nahankäsittelyaineella. Kannattaa käsitellä kaikki penkit samalla kertaa ja minä ainakin puhdistaisin ne samalla. Jos ei sitä halua tehdä, voihan sitä oikoa ja käyttää vaikka kostutettua talouspaperia ja hyvin vähän hellävaraista käsienpesuainetta, mutta silti käsittelisin nahan uusiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

marseille saippualla voi pestä. sitten jotain nahanhoitoainetta

Vierailija
4/9 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa, mutta oli pakko tulla symppaamaan... Toivottavasti saatte penkit puhtaaksi.

Vierailija
5/9 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vinkeistä ja sympatioista!

ap

Vierailija
6/9 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman vikahan toi on ettei riittävän usein tarkistele hätää, toivottavasti lapsi ei saanut kuulla kunniaansa. :(

Vierailija
7/9 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän mustat nahkasohvat ole menneet miksikään pissoista tai edes oksennuksista. Olen ensin kuivannut tai pyyhkinyt näkyvän lian pois. Sitten olen pyyhkinyt ihan toluvedellä. Ei ole jäänyt tahroja tai hajuja. 

Vierailija
8/9 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 10:14"]

Vanhemman vikahan toi on ettei riittävän usein tarkistele hätää, toivottavasti lapsi ei saanut kuulla kunniaansa. :(

[/quote]

Miksiköhän mä olisin lapselleni tästä suuttunut? En myöskään raaskinut herättää kysyäkseni, josko olisi pissahätä. Vahinkoja sattuu, ajattelin kuitenkin kysyä, millä saisin tuon vahingon siivottua.

Vierailija
9/9 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 10:21"]

Ei meidän mustat nahkasohvat ole menneet miksikään pissoista tai edes oksennuksista. Olen ensin kuivannut tai pyyhkinyt näkyvän lian pois. Sitten olen pyyhkinyt ihan toluvedellä. Ei ole jäänyt tahroja tai hajuja. 

[/quote]

Jos noin toimit, se nahka kuivaa hiljalleen. Aika vahvat pintakäsittelyt siinä on, jos toluvedellä voit pyyhkiä, eikä jää jälkiä pidemmän päälle, vaikket käsittele nahanhoitoaineella.