Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pika-apua lahjanostoon: 29v sinkkunainen

Vierailija
19.05.2013 |

Apua, hätä! Huomenna synttärit 29 vuotta täyttävällä sinkkunaisella, joka ei harrasta mitään erityistä. Pyörähdän töistä tullessani Kampissa lahjan hankinnassa. Budjetti noin 100e. Mitä hankin? Lahjakortin kenties? Mihin? Täsmäiskua tarvitaan!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uu, hyvä budjetti. Mulle kelpais ihan mikä tahansa kauneushoito tai hemmotteluhoito ja tolla hinnalla sais jo vaikka mitä.

Vierailija
2/5 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa: myös ravintolalahjakortti olisi tosi kiva. Mielummin tuommoista kuin jonnekin kauppaan, jos et tarkasti tiedä saajan makua. Mun mielestä elämys on aina parempi kuin tavara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on kaikista paras lahja koska sen voi käyttää niin kuin itse haluaa. Miksi haluaisit antaa lahjakortin ja ottaa sen riskin, että se jää käyttämättä?

Vierailija
4/5 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolalahjakortti ois turvallisempi. Itseäni ainakin aina ärsyttää, kun joku osta jonkun kalliin kauneushoidon lahjaksi, kun en niistä yhtään tykkää. Ylihintaisia tai tehottomia. Urheiluhieroja ok, laventelinkukka-yrttipussihieronta ei ole ok. Mielummin tulisivat ilman lahjaa. Ja oikeastaan aina olen todennut vieraille että lahjoja ei sitten tarvitse tuoda.

Vierailija
5/5 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kampin sijasta stockalla ja osta sinne lahjakortti. Ostaa satasella mitä tarvitsee.