Olen yksinelävä ja sain heinäkuussa 40e s-bonuksia
Monesti täällä ihmetellään miten vaikeaa on muka yksinasuvalle ja ettei etukorteista hyödy. Ei tuo minulla vaatinut heinäkuussa juuri muuta kuin yksi vakuutuslasku (lähitapiola), uudet kengät prismasta, kävin kerran lapissa (abc bensat) ja päälle normi arkiostokset kuten ruoat.
Kommentit (19)
Paljonko noihin siis kulutit rahaa
Vierailija kirjoitti:
Vähän päälle 900e, muttei varsinaisesti mitään turhaa ellei nyt yhtä lomareissua pidä turhana.
ap
Jaa no mulle tuli jotain 1,50 ja se on kyllä harvinaisen hyvin. Usein ei tule ollenkaan.
Ensi kuussa vakuutus voi nostaa myös rajan yli.
Ja käyn s-kaupassa melkein aina, vaan eipä sitä rahaa ole sinnekään työntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän päälle 900e, muttei varsinaisesti mitään turhaa ellei nyt yhtä lomareissua pidä turhana.
ap
Eroteltuna
-vakuutuslasku 200e
-kengät 130e
-normaalista poikkeava bensa tankillinen eli 120e
Loput sitten normi bensaa ja arkiostoksia kuten ruokaa, saippuaa, talouspaperia jne,
ap
Noin paljon saa takaisin kuukaudessa alle tonnin kulutuksella?
Vierailija kirjoitti:
Noin paljon saa takaisin kuukaudessa alle tonnin kulutuksella?
900 eurolla pääsee jo maksimibonuksiin. Ja alle tonniin jäi kulutus.
Olen sinkku ja yleensä on siinä 20 euron luokkaa. Ihan normaalia elämistä.
Itselläni nostaa esimerkiksi nuo vakuutukset ja lisäksi kampaaja noin kuuden viikon välein esimerkiksi jonkin verran yli satasen aina. Nyt kesällä hotelliyöpymiset myöskin ja yli 900 euron rajan meni.
Yksineläjä minäkin ja vuoden bonukset ja ylijäämäpalautus yhteensä on satasia.
Tänä vuonna ylijäämäpalautusta tuli parisataa euroa siihen bonukset 10-40e/kk. Yhteensä kertyy vähintään 500e.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni nostaa esimerkiksi nuo vakuutukset ja lisäksi kampaaja noin kuuden viikon välein esimerkiksi jonkin verran yli satasen aina. Nyt kesällä hotelliyöpymiset myöskin ja yli 900 euron rajan meni.
;D
Yli satasen vakuutus ja kampaaja tuottaa bonusta. Okei. Eikö se bonus oo max 5%?
Turhauttavaa koko bonus homma. Asiakkaat maksavat ne Ja sen järjestelmän ylläpitokin on kallista.
Jos nuo asiat olisi muutenkin hankittu niin onhan se vähän typerää olla ottamatta sitä 40e takaisin
Mulle taisi tulla 60 senttiä! Ei sattunut auton tankkausta, tosin en kyllä yleensäkään katsele että onko juuri ABC minne tankille menen. Lisäksi käyn aika tasaisesti sekä K- että S-kaupoissa, vähän riippuen mistä olen tulossa tai mihin menossa, eli kumpi matkan varrelle paremmin sopii.
Tulee 40 € takaisin kuukaudessa ostoksista, jotka olisi maksaneet K-kaupassa 200€ enemmän. Ei tuo huono diili ole. Pitää itsekin hankki Prisman kortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
;D
Yli satasen vakuutus ja kampaaja tuottaa bonusta. Okei. Eikö se bonus oo max 5%?
Luetun ymmärtäminen. En kirjoittanut bonuksen olevan yli satasta vaan kampaaja maksaa sen verran.
Kesällä kulutukseni oli yli 900 euroa ja siitä bonus noin 50 euroa. Normaalisti kulutukseni 300 - 600 euroa ja silloin bonus jää huomattavasti pienemmäksi. Joko nyt ymmärsit?
Me siirryttiin ABC:n tankkauksesta ST1/Shellille, asiakaskortilla. Ruoka ostetaan kävelymatkan päässä olevista kaupoista, osa on S, osa muita. Ei tule paljon bonuksia, mutta rahaa säästyy kun ST1 on halvempi kuin ABC. Mitä enemmän bonuksia, sitä enemmän käytät rahaa. Kun ei käydä isoissa kaupoissa, ei tule heräteostoksiakaan.
Mulla jatkuvasti bonukset siellä 20-40 euroa, tai siis vähän jää yleensä tuosta neljästä kympistä. Viime kuusta tulee reilu 20€, mutta kesäkuu oöi 39€
Nyt nousee s-rahasto johon bonukset menee ekaa kertaa yli 1000 euroon. Vuonna 2016 aloitin etuasiakkaana enkä mitenkään pelkästään käy s-kaupoissa. Esim joka toinen kuukausi kun ei tarvi autoa tankata eikä ole vakuutuslaskuja, käyn usein k-kaupoissa arkiostoksilla.
ap