Seksiä rahasta
Olen miettinyt että voisin hankkia vähän lisäansioita harrastamalla seksiä miesten kanssa. Olen työtön ja haluaisin vähän lisää rahaa käyttöön. Haluaisin kuulla kokemuksia naisilta jotka on tätä harrastaneet. Millä hinnalla ootte seksiä harrastanu? Onko vaikuttanut jotenkin huonosti itsetuntoon/mieleen myöhemmin elämässä?
Kommentit (28)
Yks vanhempi mies oli pitkään halunnu mua. Ajattelin lopulta että ok mutta saa maksaa mulle. Hinta oli 200. Homma oli vain niin poikkeuksellinen että ku olin siellä pari tuntia niin se oli melkein pelkkää panemista vaan, paria nopeaa taukoa lukuunottamatta. Se jakso pitkään ja monesti. Vähän turhan iso vaan, kovin rajalla jotkut työnnöt mutta valtava panetus auttaa pitää siedettävänä. No siis mä oon tottunut että miehet tulee aina nopeaa vaikka sanoo alkuun ettei pitäis olla sellaisia ongelmia ja jotkut sanoo että päin vastoin ei tahdo saada lauettua uuden naisen kanssa. Ja aina nopeasti ohi. Se on ikävää ku mä nautin niin paljon panemisesta ja haluan sitä mahdollisimman paljon. Se pitää vaan panetusta poissa. No siinä kävi niin ku oli noin poikkeuksellinen niin saanu sen jälkeen panna ilmaiseksi.
Harvassa miehet ketkä jaksaa panna riittävästi. Vain kaksi ikinä tullu vastaan. Sellaista ei oo tullu kuka jaksais liikaa. Oon koittanut olla kahden miehen kanssa ja kerran olin kolmen kestävän kanssa, ja siinä oli myös nainen mukana. Olisin varmaan jaksanut ottaa ne kaikki yksin vastaan. Kaikki muut jo väsähti orkkujen jälkeen ja pitkien panojen mutta mä ja yks pantiin vielä. Hyvin ois menny vielä lisää.
Voisin antaa rahasta. Tietenkin vastaouolen pitää olla ihan normi tyyppi. Voitais hommailla vaikka hotellissa, kotiini en vieraita tässä tarkoituksessa halua. Kondomin käyttö kyllä ehdoton vaatimus. Ja ihan normaalia yhdyntää ja suuseksikin ok. Mihinkään eriteleikkeihin en lähtisi.
N
Opiskelu aikaan tuli tehtyä seksi työtä. Muutin toiseen kaupunkiin opiskelujen takia ja siellä muuttui seksuaalisuuteni. Oli tietysti koti seudulla ollut joitain seksi juttuja, mutta muuton myötä vapauduin ja paljon tuli touhuttua opiskelija poikien kanssa ja tuntui että tykkään todella seksistä ja ja miksi en ottaisi maksua siitä nautinnosta. 200 euroa tunnista veloitin normi jutuista. Asiakkaita oli ehkä oman fiiliksen mukaan 1-3 viikkoon ja ehkä kovan hinnan takia oli todella siistejä ja fiksuja miehiä. Vain muutama ällö tapaus sattui.
Noista ajoista on nyt reilu 5 vuotta ja eikä ainakaan vielä ole tuntenut mitenkään pahalle ja olen ehdottomasti sinut sen asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelu aikaan tuli tehtyä seksi työtä. Muutin toiseen kaupunkiin opiskelujen takia ja siellä muuttui seksuaalisuuteni. Oli tietysti koti seudulla ollut joitain seksi juttuja, mutta muuton myötä vapauduin ja paljon tuli touhuttua opiskelija poikien kanssa ja tuntui että tykkään todella seksistä ja ja miksi en ottaisi maksua siitä nautinnosta. 200 euroa tunnista veloitin normi jutuista. Asiakkaita oli ehkä oman fiiliksen mukaan 1-3 viikkoon ja ehkä kovan hinnan takia oli todella siistejä ja fiksuja miehiä. Vain muutama ällö tapaus sattui.
Noista ajoista on nyt reilu 5 vuotta ja eikä ainakaan vielä ole tuntenut mitenkään pahalle ja olen ehdottomasti sinut sen asian kanssa.
Yhdys sanat hukassa.
Viisasta. Jotkut jakaa ilmatteeksi
Vierailija kirjoitti:
Harvassa miehet ketkä jaksaa panna riittävästi. Vain kaksi ikinä tullu vastaan. Sellaista ei oo tullu kuka jaksais liikaa. Oon koittanut olla kahden miehen kanssa ja kerran olin kolmen kestävän kanssa, ja siinä oli myös nainen mukana. Olisin varmaan jaksanut ottaa ne kaikki yksin vastaan. Kaikki muut jo väsähti orkkujen jälkeen ja pitkien panojen mutta mä ja yks pantiin vielä. Hyvin ois menny vielä lisää.
Käsittämätöntä. Itse olen sitten teini-iän pystynyt panemaan vaikka 2h. Eikä ole tulemisen kanssa ongelmia, kun aika on niin se on äkkiä siinä.
M49
Muutaman kerran olen nainut rahasta . Ensimmäinen kerta oli kun naapurimme eläkkeellä oleva mies ehdotti minulle näin , kuinka paljon haluaisit jotta saisin pillua sinulta kun en ole ollut enkä saanut sitä neljään viiteen vuoteen kun kukaan ei tälläisesta rumasta ja vanhasta välitä , sanoin hänelle mitähän mieheni sanoisi . Olin si,loin 36 v . Ukko vastasi eihän miehesi tarvi tietää ja minä mitä maksaisit kyllähän minulle raha kelpaisi olin silloin työtön ja markkinatuella . Ukko sanoi sopiiko kaksisataa euroa jos sais vaikka paljaalla naija , sopii käytän pillereitä . Riisuin makuuhuoneessa itseni ukon katsoessa , kun hänkin riisui vaatteensa niin hänellä kulli seisoi ja olikin kunnon kanki jotain kakskytsenttinen ja aika paksu , ukko nuoli pilluani sekä nännejäni ennenkuin tuli päälleni ja työnsi kullinsa sisään . Luulin että , ukolta tulisi aika nopeasti mutta naimista kesti tosi kauan ennenkuin hän päästi spermansa pilluuni , kävin heti suihkussa ukon pukiessa ja kun tulin sieltä hän antoi rahat ja ehdotti joskus myöhemmin uusintaa , lupasin ja hinnaksi sovittiin sata euroa . Ukko kävi meillä ainakin kymmenesti naimassa minua kunnes muutti johonkin muualle . Kerran taas yksi mieheni kaveri tuli kysymään miestäni joka ei ollut kotona , taisi tiettääkkin sen kun heti sanoi että , hän on halunnut naida minua siitä lähtien kun eka kertaa näki minut . Sanoin vähän hämilläni vaan ahaa ja mies maksaisin vaikka . Suostuin ja pyysin häneltä vain viisikymppinen kun en raaskinut mieheni kaverilta enempää ottaa . Mies oli oikein innoissaan kun riisuin vaatteeni ja olin alasti , hänhän heti tuli suutelemaan sekä työnsi sormensa pilluuni , olin jo kostunut ja menimme makuuhuoneeseen minä selälleni sänkyyn ja miehen riisuessa vaatteensa , hänellä oli jo kulli pystyssä ja tuli heti päälleni työntäen kullinsa pilluuni , hänen naintinsa ei kestänyt kauaa vaan ruiskutti spermansa sisään ja sitten vasta kysyi ethän vaan tule raskaaksi en huomannut kysyä , sanoin en käytän ehkäisypillereitä . Onhan näitä muitakin joille olen antanut rahasta ihan tuntemattomiakin mutta ne eivät ole saaneet niin vähällä kuin viielläkympillä .