Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö kun mies ryyppää?

Vierailija
22.03.2019 |

Mitä tuntemuksia tämä teissä herättää? Ryyppääkö mies kotona vai lähtikö omille teilleen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppää ehkä 2 kertaa vuodessa. Viimeksi joi juhannuksena enkä edes tiennyt, että oli humalassa, koska siitä ei huomaa onko juonut vai ei ole. Aamulla ihmettelin, kun sano että on krapula. Mies ei muutu milläänlailla, kun ottaa.

Vierailija
2/14 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kyllä ärsyttää kun nainen ryyppää. Jos lähtee kaverin kanssa klo 18 parille niin on kotona klo 04 ympäripäissään. Jos olen ostanut olutta jääkaappiin ja tylen töistä klo 19, niin kaljat on juuotu ja vaimo päissään. Jos vaimo ottaa perjantaina ja lauantaina kunnolla, niin viimeistään keskiviikkona otetaan pikkukännit. Ja jos minä haluan seksiä kerran kaksi viikossa niin se on epänormaalia mutta alkoholin nauttimienn humaltumistarkoituksessa 3-4 kertaa viikossa on vaimon mielestä OK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole miestä ei ole sitäkään probleemaa. Ja jos olisi, siis se mies, olisi entinen jos ryyppäämään alkaisi. Haisevaa renttua juoppoa en katselisi hetkeäkään.

Vierailija
4/14 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppää niin harvoin (parin vkon välein) että ei haittaa. Ja hän ryyppää aina muualla, koska meillä on pieni lapsi.

Vierailija
5/14 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ryyppää, joten ei ärsytä. Jätä se sika AP.

Vierailija
6/14 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Tänään pitkästä aikaa menossa ja joutaa jo lähteäkkin.

Vierailija
7/14 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä katsele ryyppäävää miestä hetkeäkään. On tosi ärsyttävää seurattavaa. Eli jos mies ryyppää (ehkä kerran pari vuodessa) niin saa olla jossain muualla kuin kotona tai mun seurassa.

Vierailija
8/14 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on v*ttupää selvinpäin, joten ryypätään yhdessä. Pilluakin siltä saa vain kun on kännissä, mutta silloin saa joskus jopa fistata. Suuseksiin varmaan tarvittaisiin vahvemmat aineet.

Vierailija
9/14 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Ryyppään itsekin, useimmiten ryyppäämme yhdessä.

Ärsyttäisi ennemminkin jos ei ryyppäisi.

Vierailija
10/14 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on v*ttupää selvinpäin, joten ryypätään yhdessä. Pilluakin siltä saa vain kun on kännissä, mutta silloin saa joskus jopa fistata. Suuseksiin varmaan tarvittaisiin vahvemmat aineet.

Onko plöysäPimppa? Isolla nyrkillä?

Vierailija
11/14 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, ellei se mene överiksi. No, jonkin verran ärsytti pari kuukautta takaperin, kun mieheni lähti ystäviensä kanssa ulos ja minulla oli aamuvuoro seuraavana päivänä. Ei ole hääviä herätä siihen örvellykseen 4 aikaan, kun herätyskello soi reilun tunnin päästä. Silloin kyllä olin ärsyyntynyt ja vihainen.

Vierailija
12/14 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko plöysäPimppa? Isolla nyrkillä?

Minulla on kyllä aika pienet, "gynekologin kädet". Mutta eihän se nyt mikään oravapillu ole kun sinne nyrkki solahtaa. Liukkaria tosin vaatii.

Vierailija
13/14 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppää niin harvoin (parin vkon välein) että ei haittaa. Ja hän ryyppää aina muualla, koska meillä on pieni lapsi.

Tää oli varmaan vitsi. Parin viikon välein ei normaali pienen lapsen vanhempi (tai muukaan aikuinen ihminen) ryyppää. Ellei ole joku wt-keravalainen.

Vierailija
14/14 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpileikkaus tyypillisistä suomalaisista! :D

Viina virtaa suonissa, viinaa vedetään äidinmaidosta, viinaan kuollaan. Säälittävää.