Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte pitkittynyttä flunssaa?

Vierailija
22.03.2019 |

Välillä on parempaa ja sit taas menee huonommaks. Nyt poskiontelot selvästi tulehtunu ja kipee olo. Antibiootteja ei kuitenkaan tässä vaiheessa anneta, kun pitää olla 10 päivää sitkeetä limaa. Nyt jotenkin tosi kipee ja surkee olo, miten tätä jaksaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa, mutta en ole enää kauheasti niitä sairastanut, kun olen ottanut tehokkaat itsehoitokeinot käyttöön: nenäkannu, sinkki ja särkylääke. Sen jälkeen, kun aloin noita käyttää, ainoat hengitystiesairaudet, jotka ovat kestäneet pitkään, ovat olleet influenssa ja angiina.

Vierailija
2/7 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuossa tammikuussa flunssassa ja nyt taas on. Tuntuu että mitä terveellisemmin yrittää syödä niin ei sekään näköjään auta. pska tsäkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksakaan. Reilun viikon ollut flunssa, räkä ei enää valu, mutta nyt alkanut tuntumaan toisessa korvassa..sinnittelen tässä vielä särkylääkkeillä, mutta jos ei tokene, niin kaipa se on lääkäriin lähtö edessä. Ketuttaa, ei pysty menemään avantoon (harrastan avanouintia), ja oli melkein neljänkympin kuume pari päivää, voimat vieläkin kateissa, kaupassa kävin, niin oli kuin maratonin olisin juossut. Töissä en ole tällä hetkellä, joten rauhassa saa sairastaa.

Vierailija
4/7 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa, mutta en ole enää kauheasti niitä sairastanut, kun olen ottanut tehokkaat itsehoitokeinot käyttöön: nenäkannu, sinkki ja särkylääke. Sen jälkeen, kun aloin noita käyttää, ainoat hengitystiesairaudet, jotka ovat kestäneet pitkään, ovat olleet influenssa ja angiina.

Mulla on kanssa nenäkannu nyt uutena juttuna mutta ei näytä auttavan. Sinkillä olen joskus onnistunut välttämään flunssan mutta en nyt. Kuinka paljon ja pitkään särkylääkkeitä voi syödä?

Vierailija
5/7 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanssa nenäkannu nyt uutena juttuna mutta ei näytä auttavan. Sinkillä olen joskus onnistunut välttämään flunssan mutta en nyt. Kuinka paljon ja pitkään särkylääkkeitä voi syödä?

Kato pakkauksen ohjeesta ja kysy tarvittaessa apteekista. Miten paljon oot kannuttanut? Mä oon joskus kannuttanut jopa 4–5 kertaa päivässä.

Vierailija
6/7 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato pakkauksen ohjeesta ja kysy tarvittaessa apteekista. Miten paljon oot kannuttanut? Mä oon joskus kannuttanut jopa 4–5 kertaa päivässä.

Huuhtelu onnistuu ja limaa tulee paljonkin, tuntuu hyvälle. Mutta ei siis näytä auttavan paranemista kuitenkaan. Olen huuhtonut kolme kertaa päivässä.

Vierailija
7/7 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä viikkoa nyt takana, pääasiassa järkyttävää yskää.  Oon juonut litrakaupalla inkiväärijuomaa, yskänlääkettä jonkin verran, nenäkannu käytössä ja nasolia joskus yöksi. Alkuvaiheessa sinkkitabletteja. Tänään tuntui ensimmäistä kertaa, että lenssu taitaa olla loppuvaiheessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi