Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteys kateissa

Vierailija
22.03.2019 |

Olen tajunnut viimeaikoina että meillä ei mieheni kanssa ole mitään yhteistä.yhteistä taivalta takana yli 10 vuotta ja kaksi lasta.taloprojekti takana joka loppui jo 3 vuotta sitten.koko tuon ajan ymmärsin ja jaksoin yksin olon kun toinen rakensi taloa työn ohessa nuin minä hoidin kodin ja lapset ym. No muuton jälkeen oli luuloni että aikaa löytyisi vihdoin meillekkin.sen uskon avulla myös jaksoin pari vuotta.miehellä on kokoajan jotain projektia jota tekee.edes elokuviin ei ole kanssani ehtinyt ja lapsia uimaan ei viikonloppuna voi viedä tai tulla meidän mukaan koska on niitä korjaus/rakennus hommia.lapset jo senverran isoja että valittavat välillä kun isä ei ole heidän kanssaan.itseä ahdistaa kun toista ei yhteinen aika perheen tai kaksin kiinosta.tuntuu että hän on jäänyt jumiin työntekoon.en tiedä mitä teen.puheet ei auta kun toinen ei koe että on ongelmaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut selkeästi ja suoraan, että tämä asia vaivaa sinua? Ja että mitä haluaisit sen sijaan? Ihan vain kysyn, koska joskus saattaa helposti olettaa, että toinen ymmärtää, vaikka tosiasiassa pitäisi ajoittain vääntää hyvinkin rautalangasta. Entä voiko olla, että jokin muu asia vaivaa miestä?

Yhteyttä täytyy kyllä rakentaa ja pitää yllä, muulloinhan ollaan lopulta vain tuntemattomia saman katon alla asumassa.

Vierailija
2/4 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan sata varma en voi olla mutta kun asiasta olen puhunut saan vain vastauksia tiedän mutta nämä täytyy tehdä tai kyl me sit kun....joskua harvoin kun ollaan hetki kaksin niin olen huomannut että välillämme on pelkkää hiljaisuutta..ei mitään yheteistä mistä puhua.tuntuu että itsellä on laaten kanssa oma elämä ja miehellä omansa.ja mielenkiinnon kohteet ovat erit ja kun ei mitään yhteistä ole ollut ja ei ole näköjään tulossa niin mitäpäs sitä sitten.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että mies pakenee kiireiden taakse. Tunnistan tän koska itse teen samoin. Olen ylitöissä tai lasten harrasteissa. En kestä olla kotona miehen kans. Yks ilta ja yö oltiin kahdestaan kotona kun lapset oli yökylässä sukulaisen luona. Ei puhuttu juuri mitään ja menin aikaisin nukkumaan. Kunhan lapset viel vähä kasvaa aion erota.

Vierailija
4/4 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hän niin tekisi?ei hänellä ole mitään menetettävää.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän