Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lappaa kaikki ruuat hetkessä suuhunsa ja kärkkyy sitten minun ruokiani

Vierailija
22.03.2019 |

Nautin ruuasta. Syön vähemmän, mutta syön hyvää ruokaa ja hyvin hitaasti.
Mieheni on taas erilainen, väittää itseään kulinaristiksi, mutta on kaukana siitä. Lappaa kiduksiinsa pizzat ja mäkkärit onnellisena, kunhan sitä on paljon. Teen meille hyvää ruokaa, ja toivon että edes joka toinen viikko voisimme istua rauhassa ja syödä. Vaan ei., Kun se hetki tulee, mies istuu pöytään, lappaa ruuat kiduksiinsa minuutissa ja sanoo että hyvää oli. Minä olen ehkä saanut ekan suupalan.
Ja kun hän on omansa syönyt, alkaa kärkkyä minun annostani. Todella ärsyttävää.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että miehen vatsa on monelle naiselle lähes palvottava asia? Miehen jättäminen liian vähälle ruualle herättää suorastaan raivoa palstalla. Ihan kuin mies ei osaisi itse hakea leipää keittöstä. Miesten ylipaino on jo muutenkin ongelma.

En minä itsekään haluaisi korvata lämmintä ruokaa leivällä. Se on sitäpaitsi harvoin edes terveellisempi vaihtoehto kuin syödä riittävä annos sitä kunnollista838 ruokaa.

Vierailija
22/31 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että miehen vatsa on monelle naiselle lähes palvottava asia? Miehen jättäminen liian vähälle ruualle herättää suorastaan raivoa palstalla. Ihan kuin mies ei osaisi itse hakea leipää keittöstä. Miesten ylipaino on jo muutenkin ongelma.

Missä näet raivoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein 4-6 hengen annoksia ja minä söin yhden hengen osan ja exä loput. Ei Turhapuro koskaan tajunnut miksi oli niin suuret ruokakulut, joista vielä halusin häneltä enemmän rahaa. Mun olisi pitänyt vain tehdä halvempaa ja vielä halvempaa mättöä. Oli exällä sitten diabetes, kolesteroli ja vaikea ylipaino tulilla erotessa. Minulla oli tarjolla myös kasviksia, hedelmiä, täysjyvää jne., mutta ne ei kelvannut ja jos oli oikein "pahaa" ruokaa Turhis väsäsi omat mätöt ja meni olkkariin murjottamaan.

Hedelmät ja täysjyvät on myrkkyä 2tyypin diabeetikolle.

Vierailija
24/31 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellekään ei tuu edes mieleen että se mies voisi laittaa ruokaa :D

Minulle kyllä tuli, mutta ei tässä minusta ole siitä kyse. Jos ruokaa laitetaan, sitä laitetaan riittävästi molemmille. Jos ei itse jaksa kokata niin siitä voi ihan reilusti sanoa toiselle, eikä kokata liian pientä annosta ihan vaan piruillakseen. Sama minusta muidenkin kotihommien kanssa. Kumpi tahansa voi ne tehdä, mutta se joka tekee tekee kunnolla.

Vierailija
25/31 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellekään ei tuu edes mieleen että se mies voisi laittaa ruokaa :D

Eikö? Se ei kyllä tule mieleen että .ies tekee itselleen vielä erikseen samalla kertaa. Toki on kai pakko jos yhteinen ruoka ei riitä. Toivottavasti miehen kokatessa ap saa riittävästi ruokaa ettei jää nälkä tai tarvitse kärkkyä toiselta

Vierailija
26/31 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se paskamahaa kasvattava mätisäkki.

Vierailija
27/31 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihä toi nyt niin vakava asia ole. Pahempi juttu jos peruuttais pakettiautolla jonkun ala-asteen pihaan ja lappais sen täyteen pikkutyttöjä ja kaasuttais pois.

Vierailija
28/31 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lisää ruokaa bitch,vai onko miehesi läpipasko joka ulostaa kaiken syömänsä syönnin jälkeen.

Vierailija
29/31 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se paskamahaa kasvattava mätisäkki.

Olepa sinä Heluna siellä nyt hiljaa tai tulen sovittelemaan terskaani kakkareikääsi VÄKISIN.

Vierailija
30/31 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös iso mies joka harrastaa liikuntaa. 195cm/92kg lihaksia, ei bodari. Se syö kolme kertaa päivässä ja silloin tuplat mitä minä.Minä syön 5 kertaa päivässä.

Oi voi pitäisköhän mun totuttaa mies puputtamaan useammin ja vähemmän?? Pitkä tauko yöaikaan on terveellinenkin.

Ymmärrän oikein hyvin ettei tuollaisella fysiikalla voi rakastaa ravintoloita/kokkauksia joissa tarjoillaan puolen kielenpäällisen kokoisia annoksia. Ennen tai jälkeen pitää käydä syömässä oikeasti tai vetää mysliä ainakin alle kulhollinen ettei tule ihan petetty olo kuulemma. Kulinarismi on hienoa mutta nälkäiseksi jääminen v i t u t t a a.

Vierailija
31/31 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miehen energiankulutus on oikeasti lähes poikkeuksetta suurempi kuin naisen, niin on aika selvää, että mies tarvitsee ihan normaalipainoisena pysyäkseenkin enemmän ruokaa kuin nainen. Meillä minä syön vain reilun kolmanneksen ja olen silti pyöreämpi kuin mieheni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän