Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusioperhe, tunnelmia.

Karmiikki
22.03.2019 |

Uusioperheenä eloa vuosi, yhteistä taivalta miehen kanssa 1,5-v. Naimisiin menosta ollut puhetta, mies haluaa tehdä kosinnan oikein, romanttisesti, säästää kunnon sormuksiin rahat. Arvostan elettä, ei mikään läpihuutomöläytys, vaan kunnon kosinta!
Mies tuntee exäänsä kohtaan raivoa. Exä kohteli miehen tytärtä kuin sontaa, oli oikein kunnon paha äitipuoli. Tämä mietityttää minua, miten ei päästä vihastaan irti. Minä en voi siinä auttaa.
Elomme on hyvää.
Miten paljon kauna exää kohtaan vaikeuttaa läheisyyttä uudessa suhteessa? Mitä pelkoja aiheuttaa? Miten saada varmuus itselle, ettei ole vain pakokeino?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vaikuttaako se suoraan teidän parisuhteeseenne, mutta viha syö ihmistä sisältäpäin. Loppupelissä miehestä kuoriutuu kaunainen vanha ukko.

Suurempi ongelma on siinä, että viha pitää miehen kiinni eksässään. Niin kauan kuin vihaa, ei ole päästänyt tästä irti. Sellaisen miehenkö haluat?

Vierailija
2/4 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän olen miehelleni sanonut, niin kauan kuin vihaa on, vaikuttaa negatiivisesti häneen. On hyvä käsittelemään asioita, menneiden aiheidensa perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monettakos kertaa mies olisi naimisiin menossa?

Vierailija
4/4 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös parisuhteessa vihaisen miehen kanssa. Mies on laajentanut vihaansa exää kohtaan jopa niin paljon, että on alkanut puhumaan, että kaikki naiset ovat samanlaisia. Kun sanon, että "niin, minäkin olen nainen", ei oikein vastaa mitään. Olen alkanut ajattelemaan, että mies on katkeroitunut, koska exänsä on niin hirveä. Välillä viha kanavoituu minuun ilkeinä sanoina. En tiedä mitä tekisin... onko tuo mies lopullisesti pilalla? Pitääkö vaan luovuttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän