"Jos et sä oo ennen käyttänyt bikinejä, niin tänä kesänä jum*lauta käytät" sanoi poikaystävä
Käytän termiä poikaystävä, vaikka hän on 19-vuotias. On silti niin monilta paikoin lapsellinen etten kutsu mieheksi.
Minä en tykkää käyttää bikineitä vaan kokouimapukua. Vartaloni on ihan normaali, joskin rinnat vähän eri kokoiset keskenään. Ei paljoa, käytän B-kokoa ja toiseen puoleen lisään vähän toppausta.
Juttelimme tulevan kesän mökkireissusta kaverini luo. Ihan, että kuka tuo mitäkin syömisiä ja juomisia ja muita perusjuttuja. Saunavuoroista puhuttaessa poikaystävä ehdotti sekasaunaa, jonka kielsin heti, koska tiesin että naispuoliset ystäväni haluavat saunoa joko kumppaninsa kanssa tai sitten muiden naisten seurassa.
Näytin juuri ostamani uimapuvun, johon poikaystävä totesi
"Jos et sä oo ennen käyttänyt bikinejä, niin tänä kesänä jum*lauta käytät"
Sanoin etten käytä bikineitä, en tunne oloani niissä hyväksi. Poikaystävä sanoi, että älä sitten ihmettele jos kuolaan niitä sun kavereita joilla on bikinit.
Ei tee oikein mieli lähteä enää koko reissulle
Kommentit (28)
Kyllähän käytät jos toinen niin sanoo.
Eikö tämä aloitus ollut täällä jo vuosi sitten?
Vaikka pidätte provona niin luonnollisinta olisi nuorten naisten tapailla vanhempia miehiä. Nuoret pojanklopit on usein kuspäitä toisin kuin jo viisautta keränneet hopeatukat.
Tulethan kanssani rannalle, tulethan?
Vierailija kirjoitti:
kaikkea paskaa te uskotte.
Eiköhän kaikki täällä palstalla tiedä että iso osa aloituksista on provoja ja ihan keksittyjä juttuja. Aiheet ovat kuitenkin sellaisia että niistä voi silti keskustella vaikka juttu ei olisikaan tosi. Mitä ihmettä te provon yms. huutelijta kuvittelette näillä kommenteilla saavuttavanne? Kaikki tietävät kyllä ettei juttu ehkä ole totta. Ja huutelijoiden mielestä palstalla ei ole varmaan vuosiin ollut enää yhtään keskustelua joka ei ole provo.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostaisin ihan piruuttani burkhan ja alkaisin käyttää sitä kotona 😁
Vielä parempi veto olisi yllättää "poikaystävä" ja koko kaveriporukka vasta siellä mökkireissulla ajan henkeen täydellisesti sopivalla burkini-uimapuvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä parempi veto olisi yllättää "poikaystävä" ja koko kaveriporukka vasta siellä mökkireissulla ajan henkeen täydellisesti sopivalla burkini-uimapuvulla.
Mutta siinä mennään vain uimaan. Suomessa saunotaan alasti. Ripustat burkini-uikkarit kiltisti naulakkoon ja löylyille!