Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen käveli minun päälle selatessaan puhelinta. Sitten alkoi huutaa ja raivota, koska kieltäydyin maksamasta hänen vaatteiden pesetystä.

Vierailija
22.03.2019 |

Olin kuulemma hänen tiellään ja väärällä puolella katua. Minun olisi pitänyt väistää koska muka näin hänet. Mutta en ymmärtänyt että hän tulee suoraan päälle!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran joku pappa alko räpättää, kun selasin puhelinta kävellessäni. Olin kävelytien oikeassa laidassa, ihan kiinni penkassa. Vieläpä sellaisen kävelytien, johon on merkattu "suuntaviivat", koska on paljon pyöräilijöitä ja rullaluistelijoita yms. Papparaisen mielestä minun puhelimen katseluni oli ongelmallista, vaikka seurasin tarkasti tien reunaa - se ei suinkaan haitannut, että HÄN ITSE käveli väärällä puolella tietä tullessaan minua vastaan!

Vierailija
42/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten todella ärsyttävää yrittää ohittaa tällaista puhelimen tuijottajaa, joka kulkee samaan suuntaan kuin mihin olet menossa. Ne kiemurtelevat laidasta laitaan ja ottavat äkillisiä sivuaskelia, niin että aina kun olet pääsemässä jommalta kummalta puolelta ohi, siirtyy puhelinzombi taas eteesi. Sitten keikut siellä takana puolelta toiselle tuntien itsesi typeräksi ja pohdit onko ok vain kävellä sen edessä sekoilijan päälle, kun muuten ei tunnu ohi pääsevän. Kaikkein pahinta on jos puhelinzombilla on vielä koira pitkän narun päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, HÄN käveli minun päälle ja MINÄ kaaduin ja löin otsani katukivetykseen niin, että jouduin käymään lääkärillä ja laittoivat tikit!

TOLLO! Miksi et syyttänyt häntä pahoinpitelystä, jos kerran sait itse vammoja????

Mutta surkea provohan tämäkin taitaa loppujen lopuksi ollakkin...

Vierailija
44/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis missä sen toisen takki likaantui jos sinä kaaduit?

Vierailija
45/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten todella ärsyttävää yrittää ohittaa tällaista puhelimen tuijottajaa, joka kulkee samaan suuntaan kuin mihin olet menossa. Ne kiemurtelevat laidasta laitaan ja ottavat äkillisiä sivuaskelia, niin että aina kun olet pääsemässä jommalta kummalta puolelta ohi, siirtyy puhelinzombi taas eteesi. Sitten keikut siellä takana puolelta toiselle tuntien itsesi typeräksi ja pohdit onko ok vain kävellä sen edessä sekoilijan päälle, kun muuten ei tunnu ohi pääsevän. Kaikkein pahinta on jos puhelinzombilla on vielä koira pitkän narun päässä.

Ja käveleviä puhelinzombeja pahempia on vielä fillaroivat puhelinzombiet. Täysin tiedät että väistäminen on yksin sinun vastuulla, kun toinen ei reagoi mihinkään ulkomaailman liikkeeseen, pyöräilee vain eteenpäin selaten samalla kännykkäänsä. Mahtaakohan kaikki autotkin väistää?

Vierailija
46/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näissä saduissa AINA joku "huutaa ja raivoaa"? Haukotus.

Vierailija
47/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäpä naiselle vastavaade.Lääkärinlaskua jne..Rolexiin särö yms.luulisi hiljenevän.

Vierailija
48/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Olet toiminut oikein eikä tuo nainen saa sinua häiriköidä, vaikka olisi miten asiat.

Ota juristiin yhteys nyt heti (jos kotivakuutus ei korvaa niin juristi hakee sinulle oikeusavun valtiolta) ja kerro asia sekä häiriköinti.

Asiahan kuulostaa olevan niin, että tuo nainen korvaa sinulle jos joku korvaa jotain ja häiriköinti on häiriköintiä sekä kotirauhan rikkomista, ehkä jopa laittoman uhkailun kriteerit täyttyvät.

Joka tapauksessa, juristi saa tuon naisen hiljenemään. Jos ei muuten niin hän hoitaa sen poliisin kautta.

Pyydä lääkärikäynnistäsi teksti paperille tai tulosta/tallenna se kanta.fi:stä ja toimita juristille meilillä tai myöhemmin siellä käydessäsi.

Älä vastaa tuolle naiselle yhtään mitään. Häiriköinnin kriteerit täyttyvät paremmin kun vain kirjoitat enään yhden viestin missä lukee, että et tahdo vastaanottaa hänen viestejään enään yhtään ja mikäli haluaa asiaa viedä eteenpäin niin tekee sen aivan omassa rauhassaan ja kiitos. Tmv. Pääasia on, että et sen viestin jälkeen enään vastaa eli osallistu keskusteluun ja olet näin tehnyt selväksi, että et tahdo hänen viestittelevän mitään.

Jos et juristiin uskalla ottaa yhteyttä niin toki voit tehdä rikosilmoituksen netissä: poliisi.fi ja liittää siihen lääkärikäynnin teksti sekä kertoa omin sanoin tilanne ym. mutta en suosittele tätä vaihtoehtoa sillä poliisi on aika kädetön ellei heille ole sanoa selkeitä rikosnimikkeitä, mitkä asiassa täyttyvät ja mitä haluat ja mahdollisesti vaadit.

Juristit osaavat nämä asiat niin, että sinä voit murheesi kerrottuasi olla itse rauhallisin mielin eikä tuo juristin palvelu maksa vähävaraiselle mitään (varmista juristilta, että he pystyvät hakemaan oikeusavun puolestasi. Lähes kaikki nykyään sen tekevät, mutta löytyy viekä joitain paikkoja, missä he tahtovat asiakkaan hakevan sen ensin itse) eikä silloinkaan paljoa jos sinulla on kotivakuutus ja tässä kohtaa tuolle vastapuolelle napsahtaa sekin maksu.

Tiedät itse ettet ole tehnyt väärin ja se riittää. Et ole solvannut, uhannut, lyönyt tai muutakaan väärää, joten rauhoitu ja tosiaan anna juristin hoitaa asia ja toimi vain hänen ohjeiden mukaan.

Kaikkea hyvää jatkoon!

Vierailija
49/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kerran joku pappa alko räpättää, kun selasin puhelinta kävellessäni. Olin kävelytien oikeassa laidassa, ihan kiinni penkassa. Vieläpä sellaisen kävelytien, johon on merkattu "suuntaviivat", koska on paljon pyöräilijöitä ja rullaluistelijoita yms. Papparaisen mielestä minun puhelimen katseluni oli ongelmallista, vaikka seurasin tarkasti tien reunaa - se ei suinkaan haitannut, että HÄN ITSE käveli väärällä puolella tietä tullessaan minua vastaan!

Kävelytiellä ei ole puolia. Ajoväylän laidassa kävellessä olisi käytettävä ensisijaisesti vasenta laitaa. Mutta joo, jos tilaa oli niin papparainen valitti turhasta.

Vierailija
50/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hirveän piikikäs kaktus pitää olla mukana, jos sattuu kohtaamaan somefantisoijan (päällekävelijän joka ei ole tietoinen ympäristöstään).

Vierailija
51/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ap:n äidinkieli on? Ei ainakaan suomi. Saavat täällä kaikki kirjoitella, mutta jos ei halua tulla lytätyksi, kannattaisi kirjoitella palstalla, jossa puhutaan äidinkieltäsi. Ihan vain vinkkinä.

Minä taas haluan lytätä sinunlaiset pilkunviilaajat. Kaikki eivät ole kielellisesti lahjakkaita, vaikka olisivatkin suomalaisia. Jos palstalle jätettäisiin vain kympin oppilaat, niin olisi aika hiljaista. Lukekaa kirjoja, jos haluatte lukea kirjailijatason tekstiä.

Mutta antakaa kaikkien kirjoittajien kirjoittaa, jopa niiden huonojen, ilman sitä ainaista valittamista täydellisestä kieliopista ja kirjoitustaidosta.

Vierailija
52/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja käveleviä puhelinzombeja pahempia on vielä fillaroivat puhelinzombiet. Täysin tiedät että väistäminen on yksin sinun vastuulla, kun toinen ei reagoi mihinkään ulkomaailman liikkeeseen, pyöräilee vain eteenpäin selaten samalla kännykkäänsä. Mahtaakohan kaikki autotkin väistää?

Pahimpia on teinit jotka ajavat huterilla kömpelöillä jopoilla rinnakkain ja kaikilla naama kiini iPhonessa. Et pääse ohi, ali, yli. Usein on vielä kuulokkeet korvilla etteivät kuulekaan mitään "Anteeksi voisitteko väistää" kehoituksia. Jos jostain penkan reunan kautta pääset ohitse, joutuu pelkäämään että se jopo-iphone-zombie kaatuu päälle. Niin huteran näköistä se eteneminen on.

Vierailija
53/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä hei! Annoin sille naiselle yhteystiedot hyvää hyvyyttään (et kaikki ok, vaikkei toki mun vika mitenkään!)

Nyt hän pommittaa minua vaatimuksilla vahingon korvauksista ym. Poliisit ei edes tulku paikalle kun hän soitti hätäkeskukseen. Ambulanssi lähti pois koska hällä ei ollut mitään hätää.

Nyt tämä ihminen vainiaa minua koska mm designtakki likaantui ja puhelimeen tuli naarmu.

Oikeasti, HÄN käveli minun päälle ja MINÄ kaaduin ja löin otsani katukivetykseen niin, että jouduin käymään lääkärillä ja laittoivat tikit!

Tää päällekävelijä oli siis parikymppinen nainen, joka ei katsonut eteensä vaan puhelintaan!

Tyypillinen Suomi-lehmä. Olisi kannattanut potkaista sitä polveen.

Vierailija
54/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä joku typerysten kokoontumisajot?

Kyllä, ja jatkuneet jo pitkään 16/7.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä