Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen käveli minun päälle selatessaan puhelinta. Sitten alkoi huutaa ja raivota, koska kieltäydyin maksamasta hänen vaatteiden pesetystä.

Vierailija
22.03.2019 |

Olin kuulemma hänen tiellään ja väärällä puolella katua. Minun olisi pitänyt väistää koska muka näin hänet. Mutta en ymmärtänyt että hän tulee suoraan päälle!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista pahimpia ovat keski-ikäiset miehet. Kävelevät päin ja kun kaatavat (olen liikuntarajoitteinen) alkavat solvata. Mikä ihmisiä vaivaa?

Miksi tästäkin oli pakko tehdä tällainen sukupuolien välinen kiista?

Vierailija
22/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda puhelinnumerosi ja salaiseksi, niin hän lopettaa jatkuvan viestittelyn. Ehkä sulla on lääkärintodistus ja kuvat omasta kaatumisesta, säilytä ne varaksi.

Mulla ei ole todistusta, mutta kävin päivystyksessä näyttään haavaa ja siellä puhdistettiin ja teipattiin uudelleen. Eiköhän siitä jäänyt joku merkintä.

no totta kai jää, kts vaikka omakanta.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda puhelinnumerosi ja salaiseksi, niin hän lopettaa jatkuvan viestittelyn. Ehkä sulla on lääkärintodistus ja kuvat omasta kaatumisesta, säilytä ne varaksi.

Soita poliisi! Aika pelottavaa!

Vierailija
24/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä hei! Annoin sille naiselle yhteystiedot hyvää hyvyyttään (et kaikki ok, vaikkei toki mun vika mitenkään!)

Nyt hän pommittaa minua vaatimuksilla vahingon korvauksista ym. Poliisit ei edes tulku paikalle kun hän soitti hätäkeskukseen. Ambulanssi lähti pois koska hällä ei ollut mitään hätää.

Nyt tämä ihminen vainiaa minua koska mm designtakki likaantui ja puhelimeen tuli naarmu.

Oikeasti, HÄN käveli minun päälle ja MINÄ kaaduin ja löin otsani katukivetykseen niin, että jouduin käymään lääkärillä ja laittoivat tikit!

Tää päällekävelijä oli siis parikymppinen nainen, joka ei katsonut eteensä vaan puhelintaan!

Olen oikeasti pahoillani, mutta en oikein ymmärrä miten tilanne sattui. Jos sinä et itse katsonut puhelintasi vaan seurasit ympäristöäsi, niin näit kai naisen lähestyvän? Miksi et väistänyt häntä tai edes pysähtynyt? Miten noin voi käydä kävelyvauhdissa?

Vierailija
25/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen useinkin vahingossa kamppaillut ihmisiä, kun tulevat takaa sivusta kuolleesta kulmasta, eivätkä katso eteensä. Varsinkin lapset juoksevat suoraan jalkoihin ja sitten ollaan silmät pyöreinä, kun ei itse osata liikkua julkisilla paikoilla.

Vierailija
26/54 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä hei! Annoin sille naiselle yhteystiedot hyvää hyvyyttään (et kaikki ok, vaikkei toki mun vika mitenkään!)

Nyt hän pommittaa minua vaatimuksilla vahingon korvauksista ym. Poliisit ei edes tulku paikalle kun hän soitti hätäkeskukseen. Ambulanssi lähti pois koska hällä ei ollut mitään hätää.

Nyt tämä ihminen vainiaa minua koska mm designtakki likaantui ja puhelimeen tuli naarmu.

Oikeasti, HÄN käveli minun päälle ja MINÄ kaaduin ja löin otsani katukivetykseen niin, että jouduin käymään lääkärillä ja laittoivat tikit!

Tää päällekävelijä oli siis parikymppinen nainen, joka ei katsonut eteensä vaan puhelintaan!

Olen oikeasti pahoillani, mutta en oikein ymmärrä miten tilanne sattui. Jos sinä et itse katsonut puhelintasi vaan seurasit ympäristöäsi, niin näit kai naisen lähestyvän? Miksi et väistänyt häntä tai edes pysähtynyt? Miten noin voi käydä kävelyvauhdissa?

Olin nousemassa sporaan. Katsoin, että tossa tulee joku, joka tuijottaa puhelinta, mutten tajunnut et se kävelee mun päälle! Olin nostanut (kai) toisen jalan astuakseni raitiovaunuun ja sitten mut vaan tönäistiin nurin. Pää osui endin raitiovaunuun ja sitten katukiveykseen mistä silmäkulma aukesi. Mies joka auttoi mut ylös sanoi että tämä nuori nainen törmäsi minuun koska tuijotti puhelinta mutta sen olin ehtinyt jo nähdä.

Sitten alkoi huuto, että olin tärvellyt tämän naisen takin!! Ja nainen oli todi agressiivinen, hullu! Tämä mies seisoi välissä ettei tää nainen päässyt kiinni muhun.

Raitiovaunun kuljettaja soitti kai ensin 112, en tiiä koska olin hetken tajuton, mutta poliisi ei tullut paikalle. Sitten tää nainen soitti ambulanssin, mutta koska hänellä ei ollut mitään hätää, ne teippasi mun otsan ja lähti pois. Sitten nainen alkoi huutaa mulle ja uhata vshingon korvauksella. vaalea pitkä takki, joka siis muka likaantui!

Vierailija
27/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu ei kun paranee. Miksi ihmeessä annoit numerosi ja pahimmassa tapauksessa nimesikin. Joku huumehörhö kyseessä. Vaihda numerosi.

Vierailija
28/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nousemassa sporaan. Katsoin, että tossa tulee joku, joka tuijottaa puhelinta, mutten tajunnut et se kävelee mun päälle! Olin nostanut (kai) toisen jalan astuakseni raitiovaunuun ja sitten mut vaan tönäistiin nurin. Pää osui endin raitiovaunuun ja sitten katukiveykseen mistä silmäkulma aukesi. Mies joka auttoi mut ylös sanoi että tämä nuori nainen törmäsi minuun koska tuijotti puhelinta mutta sen olin ehtinyt jo nähdä.

Sitten alkoi huuto, että olin tärvellyt tämän naisen takin!! Ja nainen oli todi agressiivinen, hullu! Tämä mies seisoi välissä ettei tää nainen päässyt kiinni muhun.

Raitiovaunun kuljettaja soitti kai ensin 112, en tiiä koska olin hetken tajuton, mutta poliisi ei tullut paikalle. Sitten tää nainen soitti ambulanssin, mutta koska hänellä ei ollut mitään hätää, ne teippasi mun otsan ja lähti pois. Sitten nainen alkoi huutaa mulle ja uhata vshingon korvauksella. vaalea pitkä takki, joka siis muka likaantui!

No onhan tuossa monta todistajaa: auttanut mies ja ratikkakuski, ensihoitaja ym. Vaadi itse vahingonkorvauksia kivusta ja kosmeettisesta haitasta. Uhkaa myös rikosilmoituksella. Eiköhän nainen lopeta.

Vierailija
29/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan trolli tuo alkuperäinen, mutta tämä on tosiaan nykyään ongelma - jengi ei katso eteensä ja kävelee ihan miten sattuu naama luurissa. Jos olen itse oikealla puolella kävelytietä, niin annan nykyään tulla päin enkä väistä - jännitän jopa olkapään valmiiksi. Varsinkin nuoret naiset tuntuvat kuvittelevan että mies kyllä väistää?

Vierailija
30/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi tapaaminen poliisilaitokselle, jossa voitte selvittää asian. Tokkopa tulee.

Vierailija
31/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä joku typerysten kokoontumisajot?

Joka päivähän täällä on...

Vierailija
32/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelen ihan suvereenisti päin. Siinä saattaa somettaja tyttö vähän lentää kyllä. M43 189 cm/104 kg lihasta

Vierailija
33/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä provo

Vierailija
34/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä provo

Aloitus saattaa olla provo, mutta ilmiö on ihan todellinen.

Ihmiset kulkevat liikenteessä silmät kännykässään, ja kun tulee törmäyksiä, he pitävät syyllisenä muita, eivät itseään.

Vierailija
35/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet kävelevät tahallaan naista kohti ja vaikka päälle, koska haluavat alistaa. Naiset taas kävelevät esimerkiksi ystävättärestään kadulla erottuaan vaikka takaperin päälle, koska naisten enemmistöllä se tilanhahmotus on tutkitusti vähän miehiä heikompaa.

Vierailija
36/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelinsokea kun tulee vastaan niin käännän kyynerpään eteenpäin ja valmistaudun törmäykseen. Oppii katsomaan eteensä kun lähtee ilmat pihalle 😎

Vierailija
37/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista pahimpia ovat keski-ikäiset miehet. Kävelevät päin ja kun kaatavat (olen liikuntarajoitteinen) alkavat solvata. Mikä ihmisiä vaivaa?

Miksi tästäkin oli pakko tehdä tällainen sukupuolien välinen kiista?

Mikä pakko sinun on vetää herne nenääsi puhtaasta faktasta? Pahimpia liikenteessä rynnijöitä ovat oikeasti kokemukseni mukaan juurikin keski-ikäiset miehet. Eivät kaikki ja heidän lisäkseen on muitakin, jotka syyllistyvät samaan, mutta he erottuvat kokemukseni mukaan selvästi.

Vierailija
38/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä annoit numerosi tälle naiselle?? eihän siitä muut voi seurata kuin pommitusta

Vierailija
39/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä provo

Aloitus saattaa olla provo, mutta ilmiö on ihan todellinen.

Ihmiset kulkevat liikenteessä silmät kännykässään, ja kun tulee törmäyksiä, he pitävät syyllisenä muita, eivät itseään.

No keskustelkaa sitten aiheesta yleisellä tasolla älkääkä vaivautuko jakamaan neuvoja tälle provoilijalle. :D 

Hänhän kertoi ekassa viestissään, että nainen vain käveli kadulla päälle ja vaatii korvauksia vaatteiden likaantumisesta. Nyt on muuttanut tarinaansa mehukkaammaksi lisäämällä ratikan, silminnäkijät, 112 soittamisen ja verta suihkuavan haavan. Vieläkö te uskotte, että olisi tositarina?

Vierailija
40/54 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit nousemassa raitiovaunuun, mutta sun olisi pitänyt väistää. Kuulostaa kummalliselta.