Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada itseä niskasta kiinni arjen pieniin askareihin liittyen?

Vierailija
22.03.2019 |

Tässä huomasin, että minulla on vieläkin joitakin joulukoristeita esillä, ovat kuitenkin talvisia (lumiukkoa, lumihiutalekuvioiset patalaput sekä keittiöpyyhket ja tunnelmavaloja). Asun yksin ja minulla käy harvoin vieraita, joten ovat vain unohtuneet paikoilleen. Itseäni ne ei sinällään haittaa, täällä on vielä täysi talvi päällä, mutta kun pysähdyin miettimään, niin minulla jää usein joku pieni askare hoitamatta, kuten tuo koristeiden poislaitto. Joskus saattaa joitain pahvilaatikoita nettitilauksien jäljiltä jäädä nurkkiin pyörimään, kuten myös kuivatarvikkeita jää kauppakasseihin lattialle. Tietyllä tavalla olen järjestelmällinen ja siivo ihminen, mutta välillä sitten loppuu kesken laitto. Masennusta minulla ei ole, oletan vain tuon liittyvän tietynlaiseen laiskuuteen. Miten saisi uuden innon kodin järjestämiseen viihtyisäksi ja tavarat oikeille paikoilleen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla... jos AV:hen kirjoittaminen on helpompaa kuin itse homman hoitaminen, niin lienee niin, että kirjoittaminen on sinun juttusi, ei niinkään huushollaaminen. Kyllä jokin pakko sinut lopulta motivoi :) Tulee vaikka joku mies käymään tms.

Vierailija
2/2 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän aina muistaa kuinka paljon helpompi on laittaa vaan heti pois ne roskat ja pahvit tai mikä nyt onkin käsillä. Verrattuna siis siihen että ei laita ja sit ne pyörii siinä tiellä ja kerää pölyä ja niitä kerääntyy helposti lisää. Yleensä se motivoi tarpeeksi, oon niin pragmaattinen;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän