Millaisia toivomuksia/vaatimuksia sinulla on miehen vartalolle (gallup!)
1. Toivepituus? (cm)
2. Minimipituus jonka alle on turn-off? (cm)
3. Onko unelmavartalo raamikas? (kyllä/ei)
4. Kävisikö hintelä/hoikka mies? (kyllä/ei)
5. Pidätkö nallekarhumaisista miehistä? (kyllä/ei)
6. Kävisikö lievästi ylipainoinen mies? (kyllä/ei)
7. Entäs laihaläski mies? (kyllä/ei)
8. Vapaaehtoinen lyhyt kuvaus itsestäsi (pituus, paino, vartalotyyppi, jne)
Kommentit (32)
1. Toivepituus? (cm)
Ei ole, tähän mennessä ollut miehiä väliltä 165 cm - 195 cm, kaikkia olen pitänyt fyysisesti puoleensavetävinä.
2. Minimipituus jonka alle on turn-off? (cm)
Ei kai oo. Onhan Tyrion Lannisterkin aika kuuma.
3. Onko unelmavartalo raamikas? (kyllä/ei)
Ei oo mitään tiettyä unelmavartaloa.
4. Kävisikö hintelä/hoikka mies? (kyllä/ei)
Kyllä, ehdottomasti.
5. Pidätkö nallekarhumaisista miehistä? (kyllä/ei)
Kyllä, paljonkin.
6. Kävisikö lievästi ylipainoinen mies? (kyllä/ei)
Kyllä.
7. Entäs laihaläski mies? (kyllä/ei)
Kyllä.
169 cm, tällä hetkellä itellä ylipainoa (oisinko jotain 80 kg), mut suurimman osan elämääni ollu jossain 60 kg - 70 kg.
1. Toivepituus? (cm) n. 165-170 (ei tärkeää)
2. Minimipituus jonka alle on turn-off? (cm) 160
3. Onko unelmavartalo raamikas? (kyllä/ei) ei
4. Kävisikö hintelä/hoikka mies? (kyllä/ei) kyllä
5. Pidätkö nallekarhumaisista miehistä? (kyllä/ei) ei
6. Kävisikö lievästi ylipainoinen mies? (kyllä/ei) kyllä
7. Entäs laihaläski mies? (kyllä/ei) kyllä
8. Vapaaehtoinen lyhyt kuvaus itsestäsi (pituus, paino, vartalotyyppi, jne) 163 / 58 / X-vartalo (ei treenattu), pitkät hiukset, ruskeaverikkö, 38 v
Muutamia huomioita:
- IRL naiset arvioivat miehen pituuden vähintään 5cm alakanttiin. Enemmän jos heillä on jalassa korkkarit. Eli kun nainen sanoo haluavansa 180cm miehen, hän tarkoittaa oikeasti 185cm miestä
- naisista "lihaksikas" on Bull Mentula. Tavallinen/jäntevä/hoikka tarkoittaa futarivartaloa, ja totta kai sellaista futaria jonka hartiat ovat luonnostaan aika leveät
- naisista raamikas mies on tavallinen, tavallinen mies on hoikka, ja hoikka mies on hintelä
1. Toivepituus? (cm) 170-185 cm
2. Minimipituus jonka alle on turn-off? (cm) 165 cm
3. Onko unelmavartalo raamikas? (kyllä/ei) Ei
4. Kävisikö hintelä/hoikka mies? (kyllä/ei) Kyllä
5. Pidätkö nallekarhumaisista miehistä? (kyllä/ei) Ei
6. Kävisikö lievästi ylipainoinen mies? (kyllä/ei) Ei
7. Entäs laihaläski mies? (kyllä/ei) Kyllä
8. Vapaaehtoinen lyhyt kuvaus itsestäsi (pituus, paino, vartalotyyppi, jne) 157 cm/47 kg, vartalomalli tiimalasi
Voi luoja! Miten ulkonäkökeskeistä. Yhden pitkän, pitkän liiton korttuani vastaan, että persoona ja luonne sekä ennenkaikkea huumorintaju on ratkaisevammat seikat.
Ja koska olen pätkä ei mieluusti käytännön syistä yli 2 metristä. Tällöin joutuu ostaa erikoispitkän sängyn, johon mun pituus katoaa: olisin kuin lapsi siinä sängyssä. Enkä haluis kulkea tollasen kaverin haarovälissä kun pituus ei riittäisi edes kainalokepiksi ( ehkä kepiksi kuitenkin). .
1. Toivepituus? (cm) 170-180
2. Minimipituus jonka alle on turn-off? (cm) 160. Tai yli 190.
3. Onko unelmavartalo raamikas? (kyllä/ei) kyllä
4. Kävisikö hintelä/hoikka mies? (kyllä/ei) kyllä
5. Pidätkö nallekarhumaisista miehistä? (kyllä/ei) kyllä
6. Kävisikö lievästi ylipainoinen mies? (kyllä/ei) kyllä
7. Entäs laihaläski mies? (kyllä/ei) mielellään ei mutta ei ole deal breaker
164, x mallinen. Miehen vartalolla on hyvin vähän merkitystä, viehättävyys tulee ensisijaisesti luonteesta, ulkonäön puolesta kasvoista.
Raamikas, ei vatsaa
1. Toivepituus? 170-180 (mielellään ei hirveästi yli tuon)
2. Minimipituus jonka alle on turn-off? 165
3. Onko unelmavartalo raamikas? Kyllä
4. Kävisikö hintelä/hoikka mies? Ehkä, ei liian
5. Pidätkö nallekarhumaisista miehistä? En
6. Kävisikö lievästi ylipainoinen mies? Ei varmaan
7. Entäs laihaläski mies? Ei varmasti
8. 160/48, hoikka ja sopusuhtainen. Olen aika pieni/siro, mutten mitenkään luinen, tissit ja peppu on, minulle hyvä paino
1. n. 180
2. 160
3. jonkin verran
4. joo, kunhan ei tuulenpuuska kaada
5. joo
6. joo
7. joo
Olen lihava, 160 cm ja 88 kg.
170-200 cm, ei superlaiha eikä -lihava, kaikki muu käy. Ei merkitystä onko karvoja tai ei.
Itse olen 176 cm, 70 kg.
- jos vastaisin gallup-kysymykseen, saattaisin vastata pitkä ja raamikas (?), ei vatsaa
- tällä hetkellä rakastunut 180 cm mieheen, jolla on todella iso vatsa, lihaksiakin mutta myös kunnolla läskiä, man boobsit. Oikeesti, todella rakastunut. Menisin naimisiin vaikka heti. Just sayin´.
- edellinen ihastus oli ehkä 175? 178? cm, muuten hoikka ja pikkumiehen oloinen mutta kunnon dad bod (=vatsaa), harmaa tukka
- olen ollut ihastunut myös itseni pituiseen tai vähän lyhyempään, ja pari senttiä itseäni pidempään, tosi laihaan
ELI rakkaus ei kysele pituutta eikä muutakaan!
t. ihan aikuisiässä oleva nainen. Muodokas, hyvännäköinen, pyöreä, 170 cm
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja! Miten ulkonäkökeskeistä. Yhden pitkän, pitkän liiton korttuani vastaan, että persoona ja luonne sekä ennenkaikkea huumorintaju on ratkaisevammat seikat.
Ja koska olen pätkä ei mieluusti käytännön syistä yli 2 metristä. Tällöin joutuu ostaa erikoispitkän sängyn, johon mun pituus katoaa: olisin kuin lapsi siinä sängyssä. Enkä haluis kulkea tollasen kaverin haarovälissä kun pituus ei riittäisi edes kainalokepiksi ( ehkä kepiksi kuitenkin). .
No kyllä mulla ainakin parivalinnassa ulkonäkö merkkaa, vaikka luonne ja yhteensopivuus on tottakai ne tärkeimmät asiat. Vastasin kyselyyn, jonka koin leikkimielisenä. Tässä kysyttiin toiveita tai vaatimuksia. Itse ainakin vastasin ihan toiveiden mukaan esimerkiksi 180cm on toivepituus. Mieheni on 176cm. Olisin myös valmis seurustelemaan itseäni samanpituisen miehen kanssa (160), jos ulkonäkö muuten miellyttäisi ja ennenkaikkea luonne ja persoonat kohtaisivat. Kai nyt jokaisella vähän merkkaa puolison ulkonäkö?
Pidän sopusuhtaisista miehistä. Optimi keskimittainen. Vartalo jäntevä ja kiinteä, lihaksia sopivasti. Kaikkein tärkeintä ulkonäössä kuitenkin kasvot.