Mistä asioista tietää mihen olevan lempeä ja herkkä tutustumisvaiheessa siis jo
Tutustumisvaiheessa siis eli haluaa jo siinä vaiheessa varmistua luonteesta
Kommentit (5)
Kiusaa sitä pikkasen ja katso alkaako pillittämään..
Ihme vastauksia. Jos mies on lempeä ja herkkä, niin ei todellakaan tarkoita sitä, että olisi jotenkin nössö. Itse ihastuin jo ensitapaamisella mieheni silmiin, joissa oli juuri tuota lempeyttä ja kiltteyttä. Kyky vaistota asioita ja ihmisten tunnetiloja on myös mieheni ihania piirteitä. Kosketuksestakin voi tuntea ihmisen lempeyden ja herkkyyden.
Mieheni on isokokoinen, leveäharteinen, tumma, komea. Luonteeltaan määrätietoinen, itsenäinen, jos tosin itsepäinenkin:) Tunteista puhumisessa ei ole mitenkään hyvä, mutta en voisi sietääkään miestä, joka vatvoisi joka asiaa perusteellisesti.
Kummallista miten negatiivisilta saadaan miehen kohdalla näyttämään luonteen ominaisuudet, jotka naisen kohdalla ovat pelkkää plussaa.
Herkkyyden huomaa vasta ajan kanssa, lempeydestä saa varmaan viitteitä jo aiemmin. :) Mistä aiheista mies puhuu, miten suhtautuu asioihin ja ihmisiin.. Silmät ovat "sielun peili". Ilmeet, eleet jne. Teothan ne luonteen lopulta kertovat joten kannattaa vaan tutustua kunnolla.
Olemuksesta sen huomaa. Nelonen sanoi asian hyvin. Olen mielestäni lempeä mies, ehkä herkkäkin, eikä sillä ole nössöyden kanssa mitään tekemistä. Lempeys tai herkkyys ei tarkoita sitä, etteikö osaisi pitää puoliaan, jos joku hyppii silmille. Minusta ihmisen olemuksesta näkee aika hyvin minkälainen on luonteeltaan. Yleensä kovana pidetyt ihmiset ovat vain vähän empatiakyvyttömiä ja sen vuoksi itsekkäitä.
Lempeä ja herkkä? Mä kuolisin jos mun mies ois lempeä ja herkkä, mutta kukin tyylillään.