MIKSI TE PALSTAMAMMAT OLETTE KIUSAAJIA?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallava kirjoitti:
Kaikki muut ovat hulluja kirjoitti:
Oletko miettinyt, miksi saat negatiisisia kommentteja?
Oletko sinä miettinyt miksi sinä et pidä minun kommenteista, vaikka ne olisivat ihan neutraaleja.
Minä en lähtökohtaisesti kyseenalaista ketään, olen hyvin utelias ihminen, mutta joku on koko ajan niskassani trollaamassa ja väittämässä vastaan, vaikka asia olisi MINUN henkilökohtainen.
Se on itsekeskeistä.En koskaan vastaa aiheeseen mistä en tiedä.
En koskaan trollaa, kiusaa muita, tai yritä olla jotain mitä minä en ole.Miksi avaudut henkilökohtaisia asioistasi tällaisessa paikassa, jos et kestä suoraa anonyymia palautetta? Itse käyn täällä osittain juuri siksi.
Ja puhut kukkua loppukommentissasi.Kerro nyt, miten voit sanoa sinulle tuntemattomalle ihmiselle että hän puhuu kukkua?
Silloinhan annat ymmärtää että vain sinun näkemys on oikea ja se taas kertoo jotain sinusta, sekä siitä miten turhaa kanssasi on väitellä.
Jos sanon syöneeni omenan, sinä kiellät sen.
Aika erikoista. Väitätkö sinä vain ollaksesi oikeassa, vai selvittääksesi muiden ihmisten todelliset ajatukset.
Minusta sinä haluat vain olla oikeassa, oli totuus mitä vain, mutta nyt sinä olet väärässä.Minua ei ollenkaan kiinnosta tällaiset pelit.
Perustan mielipiteeni ristiriitaisiin viesteihisi, joissa kritisoit tietynlaista toimintaa mutta käyttäydyt itse kuitenkin omien ohjekttesi vastaisesti.
Niin siihen että jos sinä haukut ja kyseenalaistat minua, minun kuuluu olla loputtoman kärsivällinen, eikä koskaan reagoida, koska vain sinä olet oikeassa.
Älä ole naurettava.
Reagointitapasi kertoo jonkin verran sinusta. Haukkuminen ja raivoaminen ovat huonoa netikettiä. Asiat voi esittää niin monin tavoin.
Missähän minä olen raivonnut?
Ap vaikuttaa mielisairaalta. Ei kukaan järkevä ota näin tunteisiin jotain random kommentteja. Taitaa olla helppo elämä kun riittää energiaa sellaiseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa mielisairaalta. Ei kukaan järkevä ota näin tunteisiin jotain random kommentteja. Taitaa olla helppo elämä kun riittää energiaa sellaiseenkin.
Taidat olla mielisairas kun vaan jatkat väittelyä ja nostelet vanhoja aiheita.
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työn puolesta kohtaa tarpeeksi hulluja (diagnosoituja) tunnistaakseen sellaisen. Tuollaista kielenkäyttöä tai öyhäämistä en suvaitse missään yhteyksissä.
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallava kirjoitti:
Kaikki muut ovat hulluja kirjoitti:
Oletko miettinyt, miksi saat negatiisisia kommentteja?
Oletko sinä miettinyt miksi sinä et pidä minun kommenteista, vaikka ne olisivat ihan neutraaleja.
Minä en lähtökohtaisesti kyseenalaista ketään, olen hyvin utelias ihminen, mutta joku on koko ajan niskassani trollaamassa ja väittämässä vastaan, vaikka asia olisi MINUN henkilökohtainen.
Se on itsekeskeistä.En koskaan vastaa aiheeseen mistä en tiedä.
En koskaan trollaa, kiusaa muita, tai yritä olla jotain mitä minä en ole.Miksi avaudut henkilökohtaisia asioistasi tällaisessa paikassa, jos et kestä suoraa anonyymia palautetta? Itse käyn täällä osittain juuri siksi.
Ja puhut kukkua loppukommentissasi.Kerro nyt, miten voit sanoa sinulle tuntemattomalle ihmiselle että hän puhuu kukkua?
Silloinhan annat ymmärtää että vain sinun näkemys on oikea ja se taas kertoo jotain sinusta, sekä siitä miten turhaa kanssasi on väitellä.
Jos sanon syöneeni omenan, sinä kiellät sen.
Aika erikoista. Väitätkö sinä vain ollaksesi oikeassa, vai selvittääksesi muiden ihmisten todelliset ajatukset.
Minusta sinä haluat vain olla oikeassa, oli totuus mitä vain, mutta nyt sinä olet väärässä.Minua ei ollenkaan kiinnosta tällaiset pelit.
Perustan mielipiteeni ristiriitaisiin viesteihisi, joissa kritisoit tietynlaista toimintaa mutta käyttäydyt itse kuitenkin omien ohjekttesi vastaisesti.
Niin siihen että jos sinä haukut ja kyseenalaistat minua, minun kuuluu olla loputtoman kärsivällinen, eikä koskaan reagoida, koska vain sinä olet oikeassa.
Älä ole naurettava.
Reagointitapasi kertoo jonkin verran sinusta. Haukkuminen ja raivoaminen ovat huonoa netikettiä. Asiat voi esittää niin monin tavoin.
Missähän minä olen raivonnut?
HMMM, en tiedä, minkä itse määrittelet raivoamiseksi, mutta vaatimaton mielipiteeni on että haukkuminen, caps lock ja alatyylisten ilmausten toistuva käyttö ja henkilökohtaisuuksiin menevä arvostelu asian vierestä ovat, no, raivoamista.
Internet ei unohda. Nämä riehumiset tulevat seuraamaan...
Vierailija kirjoitti:
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työn puolesta kohtaa tarpeeksi hulluja (diagnosoituja) tunnistaakseen sellaisen. Tuollaista kielenkäyttöä tai öyhäämistä en suvaitse missään yhteyksissä.
Hahaha ei internet unohda. Niin mitä.
Sitä että sinä haukut minua täällä itseksesi, kuka menee henkilökohtaisuuksiin ja seuraa minua ketjusta toiseen. Sinä.
Oletan sinun olevan yksi ja sama henkilö, se, joka väitti tuntevansa minut kuin omat taskunsa. Ketjusta alkoi putoamaan posteja kun huomautin että sinä kulta rakas et voi minua tuntea kun en minäkään tunne sinua. Kuvittelet olevasi ajatustenlukija.
Lopeta jo.
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha ei internet unohda. Niin mitä.
Sitä että sinä haukut minua täällä itseksesi, kuka menee henkilökohtaisuuksiin ja seuraa minua ketjusta toiseen. Sinä.Oletan sinun olevan yksi ja sama henkilö, se, joka väitti tuntevansa minut kuin omat taskunsa. Ketjusta alkoi putoamaan posteja kun huomautin että sinä kulta rakas et voi minua tuntea kun en minäkään tunne sinua. Kuvittelet olevasi ajatustenlukija.
Lopeta jo.
Olen kommentoinut suoraan sinulle kahdessa ketjussa öyhäämisestäsi, mainitsemasi ei kuulu niihin. Kuvitteletko tosissasi että joku "vainoaa" sinua täällä? Vähemmän foliota ja enemmän käytöstapoja, kiitos. Et selkeästi ole palstaillut riittävästi.
Kuten kiusaajilla yleensä itse kiusaaminen johtuu heidän omasta pahasta olostaan,epävarmuudesta,kateudesta jne. Jos ihminen voi hyvin ja on onnellinen, hän voi myös iloita muiden puolesta eikä kiusata. Surullista kyllä on miten paljon kiusaamista esiintyy myös aikuisten ihmisten keskuudessa ja näin he sitten opettavat sen lapsilleen.