MIKSI TE PALSTAMAMMAT OLETTE KIUSAAJIA?
Kommentit (71)
Kuinka yllättävää, ei yhtään vastausta.
Säälittävät pelkurit.
No? Täällä te selvästi olette, hyvin edustettuina.
Koska selität päättömyyksiä ties missä ketjuissa asioista joista jopa myönnät ettet kauheasti tiedä. Siksi.
Sä haukut ihan surutta pystyyn kaikki, ja ihmettelet kun saat alapeukkuja?
Palsta ei ole paikka kaltaisellesi.
Oletko miettinyt, miksi saat negatiisisia kommentteja?
Hirveetä aggree. Vetäisit vaikka kännit niin rentoutuisit.
Typerää uhriutumista. Vedä tähän vielä se perinteinen naisvihakortti.
Miten sinua on kiusattu? Anna esimerkki.
Menepä Arto kädelle niin rauhoitut.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinua on kiusattu? Anna esimerkki.
Muista ketjuista päätellen kyseenalaistettu pätemisen tarvetta ja vihamielisiä viestejä. Kiusaamista? Jaapa.
Onks tää joku oikee tyyppi vai niitä mielikuvitusbloggaajia?
Ap tivaa vastauksia muttei vastaa itse kysymyksiin. Tyypillinen Narcissus Palstacus.
Minä tykkään sinusta Hallava. Et ole niin kuin muut täällä.
Kaikki muut ovat hulluja kirjoitti:
Oletko sinä miettinyt miksi sinä et pidä minun kommenteista, vaikka ne olisivat ihan neutraaleja.
Minä en lähtökohtaisesti kyseenalaista ketään, olen hyvin utelias ihminen, mutta joku on koko ajan niskassani trollaamassa ja väittämässä vastaan, vaikka asia olisi MINUN henkilökohtainen.
Se on itsekeskeistä.
En koskaan vastaa aiheeseen mistä en tiedä.
En koskaan trollaa, kiusaa muita, tai yritä olla jotain mitä minä en ole.
Hallava kirjoitti:
Kaikki muut ovat hulluja kirjoitti:
Oletko sinä miettinyt miksi sinä et pidä minun kommenteista, vaikka ne olisivat ihan neutraaleja.
Minä en lähtökohtaisesti kyseenalaista ketään, olen hyvin utelias ihminen, mutta joku on koko ajan niskassani trollaamassa ja väittämässä vastaan, vaikka asia olisi MINUN henkilökohtainen.
Se on itsekeskeistä.En koskaan vastaa aiheeseen mistä en tiedä.
En koskaan trollaa, kiusaa muita, tai yritä olla jotain mitä minä en ole.
Trollaatpas, merkityksettömiä aiheeseen liittymättömiä viestejä asian vierestä, inttämistä, tuntemattomien haukkumista ja yleistä raivoamista. Mikä noista ei ole trollin ominaisuus?
Ap. Ei pidä olla niin herkkänahkainen. Lehmä.
Tulit/joku tuli taas kerran tahallaan provosoimaan asiaan joka on henkilökohtainen ja sanoin nyt riittää.
Jos ei ole mitään tähdellistä kommentoitavaa, pidä suusi kiinni, äläkä väitä tietäväsi minkälainen vanhempi minä olen.
Mene vaikka sinne Instaan kiusaamaan jotakuta toista. Kyseinen toiminta kertoo tästä paikasta kaiken.
Ala-arvoista ja vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Ei pidä olla niin herkkänahkainen. Lehmä.
Säälittävä, narsistinen, ihmisraunio.
Hallava kirjoitti:
Tulit/joku tuli taas kerran tahallaan provosoimaan asiaan joka on henkilökohtainen ja sanoin nyt riittää.
Jos ei ole mitään tähdellistä kommentoitavaa, pidä suusi kiinni, äläkä väitä tietäväsi minkälainen vanhempi minä olen.
Mene vaikka sinne Instaan kiusaamaan jotakuta toista. Kyseinen toiminta kertoo tästä paikasta kaiken.
Ala-arvoista ja vastenmielistä.
Just avauduin toiseen ketjuun miten täällä pyörii enenevässä määrin sekopäitä jotka luulevat heitä miellyttämättömien viestejä yhden ja saman henikilön kirjoittamiksi. Käytän tähän muotisanaa narsismi, sillä onhan se nyt hullua luulla että näinkin vilkkaalla palstalla kaikki muut paitsi Se Yksi Hullu olisivat samaa mieltä kaikesta. En tiedä mihin viittaat, mistään vanhemmuuskeskustelusta ei ole hajuakaan.
Tämä! Jotkut voisivat kyllä katsoa välillä sinne peiliin. Tuo Puu ketju kyllä ihan pohjanoteeraus osalla palstan väeltä.