Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI TE PALSTAMAMMAT OLETTE KIUSAAJIA?

22.03.2019 |

Onko teillä paha olo, vai missä mättää?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallava kirjoitti:

Kaikki muut ovat hulluja kirjoitti:

Oletko miettinyt, miksi saat negatiisisia kommentteja?

Oletko sinä miettinyt miksi sinä et pidä minun kommenteista, vaikka ne olisivat ihan neutraaleja.

Minä en lähtökohtaisesti kyseenalaista ketään, olen hyvin utelias ihminen, mutta joku on koko ajan niskassani trollaamassa ja väittämässä vastaan, vaikka asia olisi MINUN henkilökohtainen.

Se on itsekeskeistä.

En koskaan vastaa aiheeseen mistä en tiedä.

En koskaan trollaa, kiusaa muita, tai yritä olla jotain mitä minä en ole.

Trollaatpas, merkityksettömiä aiheeseen liittymättömiä viestejä asian vierestä, inttämistä, tuntemattomien haukkumista ja yleistä raivoamista. Mikä noista ei ole trollin ominaisuus?

Vastaisitko, ap? Miksi kiusaat palstalaisia ja haukut inhottavasti kaikki eriävän mielipiteensä neutraalistikin ilmaisevat?

Vierailija
22/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallava kirjoitti:

Oletko sinä miettinyt miksi sinä et pidä minun kommenteista, vaikka ne olisivat ihan neutraaleja.

Minä en lähtökohtaisesti kyseenalaista ketään, olen hyvin utelias ihminen, mutta joku on koko ajan niskassani trollaamassa ja väittämässä vastaan, vaikka asia olisi MINUN henkilökohtainen.

Se on itsekeskeistä.

Trollaatpas, merkityksettömiä aiheeseen liittymättömiä viestejä asian vierestä, inttämistä, tuntemattomien haukkumista ja yleistä raivoamista. Mikä noista ei ole trollin ominaisuus?

Vastaisitko, ap? Miksi kiusaat palstalaisia ja haukut inhottavasti kaikki eriävän mielipiteensä neutraalistikin ilmaisevat?

Olenko liittynyt asialliseen keskusteluun ja haukkunut muiden äitiyttä? En ole.

Olenko väittänyt tietäväni paremmin mitä muut syövät, juovat ja ajattelevat? En edelleenkään ole.

Kaltaisesi kiusaajat ulkoistavat itsensä ja oman käytöksensä provosoidakseen muita ja saamaan irti reaktioita. Sitten he ilkkuvat muita ja pyrkivät välttämään vastuun.

Vinkki. Ole jo hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallava kirjoitti:

Se on itsekeskeistä.

Olenko liittynyt asialliseen keskusteluun ja haukkunut muiden äitiyttä? En ole.

Olenko väittänyt tietäväni paremmin mitä muut syövät, juovat ja ajattelevat? En edelleenkään ole.

Kaltaisesi kiusaajat ulkoistavat itsensä ja oman käytöksensä provosoidakseen muita ja saamaan irti reaktioita. Sitten he ilkkuvat muita ja pyrkivät välttämään vastuun.

Vinkki. Ole jo hiljaa.

Mä en ole tässä provosoitunut oikeastaan muusta kuin sinun hyökkäävästä asenteestasi kaikkia kohtaan. Vaikutat vihaiselta ja epämiellyttävältä. Sisäinen trollintappajani käy taistoon tuollaisia vastaan. Mutten edelleenkäön tiedä mistään äitiyshorinoista mitään.

Vierailija
24/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea provohahmo tuo hallava. Ei eroa muista nimimerkillisistä trolleista. Perus nettinarsku.

Vierailija
25/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkeissä on se huono puoli, että ihmisille jää mieleen negatiiviset kommenttisi. Ne harvat positiiviset ja neutraalit kommentit alkavat menettää arvoaan, koska ihmiset muistavat missä ja milloin loukkasit heitä. Silloin olet muuttunut pahaksi tyypiksi vaikka sinulla olisi hyvä hetki.

Vierailija
26/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenettekö erottelemaan trollin/provon ja reaktion?

Ette yksinkertaisesti kykene tarkastelemaan itseänne objektiivisesti, tästä syystä ette myöskään näe mitään vikaa kiusaamisessä. Kiusaaminen ja sadat täysin trollaustarkoituksessa luodut aloitukset ovat fakta.

Minä en sellaista tee, te teette. Olen ilmeisen ärsyttävä koska damn right minä sanon vastaan.

Vierailija
27/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko lasi menossa?

Vierailija
28/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä voi muka olla kiusaamista? Tai siis joo toki jollain tasolla, mutta eihän kukaan täällä tunne toisiaan. Eikö kiusaaminen yleensä kohdistu johonkin tiedettyyn henkilöön?

Jaa niin jos nyt puhutaankin julkkiksista. Mutta sitähän se julkisuus on. Sut arvostellaan ja tuomitaan kaikista pienistäkin asioista, mitä teet.

Pitäisi olla erikseen joku julkkisten haukkumasivusto, kunnon pahuuden keskittymä, jota kenenkään ei tarvitsisi ottaa tosissaan, mutta sinne sais kaikki oksentaa ärsyyntymisensä julkkiksista. Muualla netissä sitten puhuttaisi vaan kohteliaasti.

Vierailija
29/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama kirjoittaja kuin hel-nyccinä kirjoitellut?

Vierailija
30/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täällä hyväksytään kiusaaminen, mutta kiroilua ei siedetä. :D Kiroilu on kuulemma pahempi juttu.

Vierailija
31/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesko lasi menossa?

Kuunnellaan miehen kanssa kotona musiikkia. Ei meillä kummallaakaan ole lasissa yhtään mitään.

Vierailija
32/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallava kirjoitti:

Kykenettekö erottelemaan trollin/provon ja reaktion?

Ette yksinkertaisesti kykene tarkastelemaan itseänne objektiivisesti, tästä syystä ette myöskään näe mitään vikaa kiusaamisessä. Kiusaaminen ja sadat täysin trollaustarkoituksessa luodut aloitukset ovat fakta.

Minä en sellaista tee, te teette. Olen ilmeisen ärsyttävä koska damn right minä sanon vastaan.

Onko sulla lääkitys päivitetty? Kevät on raskasta aikaa itse kullekin.

Vierailija
33/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö perse kestä merivettä? Tämä on internet, paras tottua siihen. Täällä netissä ei kukaan ole kiva. Mene nyt vaikka itkemään itsesi uneen, kun maailma on niin paha.

P.S. Keskiajalla ihmiset oli paljon kivempiä. Oli kidutusta ja muuta hauskaa, huviteltiin käymällä hirttäjäisissä. Nyt itketään, kun joku sanoo rumasti. Olisit iloinen, että ihmiskunta on vähän kehittynyt sivistyneempään suuntaan, vaikka samaa paskaa me sisimmältään vieläkin olemme.

Vierailija
34/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama kirjoittaja kuin hel-nyccinä kirjoitellut?

En ole ollut täällä koskaan aikaisemmin, liityin tammikuussa.

Vierailija
35/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tylsistyvät helposti, silloin alkaa vittuilu.

Vierailija
36/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen henkilöt jotka jaksavat ketjusta toiseen kitistä saamistaan alapeukuista ovat äärimmäisen rasittavia.

Vierailija
37/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Ei pidä olla niin herkkänahkainen. Lehmä.

Säälittävä, narsistinen, ihmisraunio.

Ooh! Ihanaa. Kiihotun kun paheksut minua! Minulla olisi sinulle suonikasta ja isoa k yrpää tarjolla. Pallini ovat myös suuret ja runsaspermaiset! <3

Vierailija
38/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen henkilöt jotka jaksavat ketjusta toiseen kitistä saamistaan alapeukuista ovat äärimmäisen rasittavia.

Näin on, ketä edes kiinnostaa nuo ylä- tai alapeukut.

Vierailija
39/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Ei pidä olla niin herkkänahkainen. Lehmä.

Säälittävä, narsistinen, ihmisraunio.

No löytyyhän sieltäkin päin negatiivisia tunteita. ;D

Vierailija
40/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen häiritsee minua. Jotkut tuntuvat saavan energiaa negatiivisesta. i.e trollaus ja tahallinen provosointi.