Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI TE PALSTAMAMMAT OLETTE KIUSAAJIA?

22.03.2019 |

Onko teillä paha olo, vai missä mättää?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö perse kestä merivettä? Tämä on internet, paras tottua siihen. Täällä netissä ei kukaan ole kiva. Mene nyt vaikka itkemään itsesi uneen, kun maailma on niin paha.

P.S. Keskiajalla ihmiset oli paljon kivempiä. Oli kidutusta ja muuta hauskaa, huviteltiin käymällä hirttäjäisissä. Nyt itketään, kun joku sanoo rumasti. Olisit iloinen, että ihmiskunta on vähän kehittynyt sivistyneempään suuntaan, vaikka samaa paskaa me sisimmältään vieläkin olemme.

Kiitos tästä, erittäin totta.

Vierailija
42/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallava kirjoitti:

Negatiivinen häiritsee minua. Jotkut tuntuvat saavan energiaa negatiivisesta. i.e trollaus ja tahallinen provosointi.

Vaikka se olisikin miten väärin tahansa. Ihmiset on! Ei negatiivisuus ole laissa kiellettyä. Jos on liian herkkä, niin ei täällä todellakaan kannata olla. Parempi ettiä silloin niitä  positiiivisempia sivustoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä voi muka olla kiusaamista? Tai siis joo toki jollain tasolla, mutta eihän kukaan täällä tunne toisiaan. Eikö kiusaaminen yleensä kohdistu johonkin tiedettyyn henkilöön?

Jaa niin jos nyt puhutaankin julkkiksista. Mutta sitähän se julkisuus on. Sut arvostellaan ja tuomitaan kaikista pienistäkin asioista, mitä teet.

Pitäisi olla erikseen joku julkkisten haukkumasivusto, kunnon pahuuden keskittymä, jota kenenkään ei tarvitsisi ottaa tosissaan, mutta sinne sais kaikki oksentaa ärsyyntymisensä julkkiksista. Muualla netissä sitten puhuttaisi vaan kohteliaasti.

Taidanpa tosiaan luonnostella johonkin väliin yleisen julkkisten ärsyttävyys-ketjun, ja keskittää ne kimmastukset sinne. Täällä on kyllä melkoisesti negaketjuja, mutta paljon positiivisiakin ilmiöitä.

Vierailija
44/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin edes huomannut tällaista Hallava-hahmoa ja päivittäin täällä käyn.

Vierailija
45/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kirjoitti:

Tämä! Jotkut voisivat kyllä katsoa välillä sinne peiliin. Tuo Puu ketju kyllä ihan pohjanoteeraus osalla palstan väeltä.

Mihin puu?ketjuun tässä viitataan?

Vierailija
46/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesko lasi menossa?

Kuunnellaan miehen kanssa kotona musiikkia. Ei meillä kummallaakaan ole lasissa yhtään mitään.

Rohkenetko paljastaa, mitä soittimessa?

Vierailija
47/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa vielä ottaa palstan turhan vakavasti. Kyllä se paatuneisuus sieltä puskee kun tarpeeksi jaksat lueskella.

Vierailija
49/71 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään ei tosin selvinnyt se varsinainen kiusaamisen aihe.

Vierailija
50/71 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kirjoitti:

Tämä! Jotkut voisivat kyllä katsoa välillä sinne peiliin. Tuo Puu ketju kyllä ihan pohjanoteeraus osalla palstan väeltä.

Kertokaa joku, mikä rima tällä kertaa on alitettu?

Vierailija
51/71 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kirjoitti:

Kertokaa joku, mikä rima tällä kertaa on alitettu?

Olisko se Anna Puu -ketju, siis se, joka käsittelee Yökylässä Maria Veitola -jaksoa. En ole avannut ketjua, koska se on kuitenkin täynnä hirveää haukkumista. Ei kiinnosta lukea sitä. Täällä on enää tosi harvoja ketjuja, joita viitsii avata, suurimmasta osasta tulee paha mieli.

Vierailija
52/71 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Ei pidä olla niin herkkänahkainen. Lehmä.

Säälittävä, narsistinen, ihmisraunio.

Ja jaksat vinkua kiusaamisesta kun itse kirjoittelet tällaisia? Ihanko totta nyt taas.

Vierailija
53/71 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Ei pidä olla niin herkkänahkainen. Lehmä.

Säälittävä, narsistinen, ihmisraunio.

Ja jaksat vinkua kiusaamisesta kun itse kirjoittelet tällaisia? Ihanko totta nyt taas.

Vinkua? Et sitten mitään parempaa keksinyt.

Vierailija
54/71 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesko lasi menossa?

Kuunnellaan miehen kanssa kotona musiikkia. Ei meillä kummallaakaan ole lasissa yhtään mitään.

Rohkenetko paljastaa, mitä soittimessa?

Miehen soittolista, jazzia se lähinnä oli. Ja yksi kappale jonka eiliseen musiikkiketjuun jo linkkasinkin :)

Vierailija
55/71 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallava kirjoitti:

Kaikki muut ovat hulluja kirjoitti:

Oletko miettinyt, miksi saat negatiisisia kommentteja?

Oletko sinä miettinyt miksi sinä et pidä minun kommenteista, vaikka ne olisivat ihan neutraaleja.

Minä en lähtökohtaisesti kyseenalaista ketään, olen hyvin utelias ihminen, mutta joku on koko ajan niskassani trollaamassa ja väittämässä vastaan, vaikka asia olisi MINUN henkilökohtainen.

Se on itsekeskeistä.

En koskaan vastaa aiheeseen mistä en tiedä.

En koskaan trollaa, kiusaa muita, tai yritä olla jotain mitä minä en ole.

Miksi avaudut henkilökohtaisia asioistasi tällaisessa paikassa, jos et kestä suoraa anonyymia palautetta? Itse käyn täällä osittain juuri siksi.

Ja puhut kukkua loppukommentissasi.

Vierailija
56/71 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallava kirjoitti:

Oletko sinä miettinyt miksi sinä et pidä minun kommenteista, vaikka ne olisivat ihan neutraaleja.

Minä en lähtökohtaisesti kyseenalaista ketään, olen hyvin utelias ihminen, mutta joku on koko ajan niskassani trollaamassa ja väittämässä vastaan, vaikka asia olisi MINUN henkilökohtainen.

Se on itsekeskeistä.

Miksi avaudut henkilökohtaisia asioistasi tällaisessa paikassa, jos et kestä suoraa anonyymia palautetta? Itse käyn täällä osittain juuri siksi.

Kerro nyt, miten voit sanoa sinulle tuntemattomalle ihmiselle että hän puhuu kukkua?

Silloinhan annat ymmärtää että vain sinun näkemys on oikea ja se taas kertoo jotain sinusta, sekä siitä miten turhaa kanssasi on väitellä.

Jos sanon syöneeni omenan, sinä kiellät sen.

Aika erikoista. Väitätkö sinä vain ollaksesi oikeassa, vai selvittääksesi muiden ihmisten todelliset ajatukset.

Minusta sinä haluat vain olla oikeassa, oli totuus mitä vain, mutta nyt sinä olet väärässä.

Minua ei ollenkaan kiinnosta tällaiset pelit.

Vierailija
57/71 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallava kirjoitti:

Se on itsekeskeistä.

Kerro nyt, miten voit sanoa sinulle tuntemattomalle ihmiselle että hän puhuu kukkua?

Silloinhan annat ymmärtää että vain sinun näkemys on oikea ja se taas kertoo jotain sinusta, sekä siitä miten turhaa kanssasi on väitellä.

Aika erikoista. Väitätkö sinä vain ollaksesi oikeassa, vai selvittääksesi muiden ihmisten todelliset ajatukset.

Minusta sinä haluat vain olla oikeassa, oli totuus mitä vain, mutta nyt sinä olet väärässä.

Perustan mielipiteeni ristiriitaisiin viesteihisi, joissa kritisoit tietynlaista toimintaa mutta käyttäydyt itse kuitenkin omien ohjekttesi vastaisesti.

Vierailija
58/71 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallava kirjoitti:

Se on itsekeskeistä.

Perustan mielipiteeni ristiriitaisiin viesteihisi, joissa kritisoit tietynlaista toimintaa mutta käyttäydyt itse kuitenkin omien ohjekttesi vastaisesti.

Niin siihen että jos sinä haukut ja kyseenalaistat minua, minun kuuluu olla loputtoman kärsivällinen, eikä koskaan reagoida, koska vain sinä olet oikeassa.

Älä ole naurettava.

Vierailija
59/71 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu ketju on ihan asiallinen ja perustuu naisen omiin kommentteihin kyseisessä ohjelmassa. Ei kukaan voi väittää, että hän esiintyi täysin edukseen yökyläilyohjelmassa

Ihmisen, joka päästää Maria Veitolan ja kamerat omaan kotiinsa, kertoo yksityisasioitaan kaikelle kansalle hyvinkin avoimesti, täytyy kestää julkista kritiikkiä. Emme ole Pohjois-Koreassa.

Vierailija
60/71 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallava kirjoitti:

Se on itsekeskeistä.

Niin siihen että jos sinä haukut ja kyseenalaistat minua, minun kuuluu olla loputtoman kärsivällinen, eikä koskaan reagoida, koska vain sinä olet oikeassa.

Älä ole naurettava.

Mitä tämä edes tarkoittaa..?

Olet kyllä pahin tosikko pariin hetkeen.