MIKSI TE PALSTAMAMMAT OLETTE KIUSAAJIA?
Kommentit (71)
Hallava kirjoitti:
Negatiivinen häiritsee minua. Jotkut tuntuvat saavan energiaa negatiivisesta. i.e trollaus ja tahallinen provosointi.
Vaikka se olisikin miten väärin tahansa. Ihmiset on! Ei negatiivisuus ole laissa kiellettyä. Jos on liian herkkä, niin ei täällä todellakaan kannata olla. Parempi ettiä silloin niitä positiiivisempia sivustoja.
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä voi muka olla kiusaamista? Tai siis joo toki jollain tasolla, mutta eihän kukaan täällä tunne toisiaan. Eikö kiusaaminen yleensä kohdistu johonkin tiedettyyn henkilöön?
Jaa niin jos nyt puhutaankin julkkiksista. Mutta sitähän se julkisuus on. Sut arvostellaan ja tuomitaan kaikista pienistäkin asioista, mitä teet.Pitäisi olla erikseen joku julkkisten haukkumasivusto, kunnon pahuuden keskittymä, jota kenenkään ei tarvitsisi ottaa tosissaan, mutta sinne sais kaikki oksentaa ärsyyntymisensä julkkiksista. Muualla netissä sitten puhuttaisi vaan kohteliaasti.
Taidanpa tosiaan luonnostella johonkin väliin yleisen julkkisten ärsyttävyys-ketjun, ja keskittää ne kimmastukset sinne. Täällä on kyllä melkoisesti negaketjuja, mutta paljon positiivisiakin ilmiöitä.
En ole aiemmin edes huomannut tällaista Hallava-hahmoa ja päivittäin täällä käyn.
Samaa mieltä kirjoitti:
Tämä! Jotkut voisivat kyllä katsoa välillä sinne peiliin. Tuo Puu ketju kyllä ihan pohjanoteeraus osalla palstan väeltä.
Mihin puu?ketjuun tässä viitataan?
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesko lasi menossa?
Kuunnellaan miehen kanssa kotona musiikkia. Ei meillä kummallaakaan ole lasissa yhtään mitään.
Rohkenetko paljastaa, mitä soittimessa?
Ap taitaa vielä ottaa palstan turhan vakavasti. Kyllä se paatuneisuus sieltä puskee kun tarpeeksi jaksat lueskella.
Vieläkään ei tosin selvinnyt se varsinainen kiusaamisen aihe.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä kirjoitti:
Tämä! Jotkut voisivat kyllä katsoa välillä sinne peiliin. Tuo Puu ketju kyllä ihan pohjanoteeraus osalla palstan väeltä.
Kertokaa joku, mikä rima tällä kertaa on alitettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä kirjoitti:
Kertokaa joku, mikä rima tällä kertaa on alitettu?
Olisko se Anna Puu -ketju, siis se, joka käsittelee Yökylässä Maria Veitola -jaksoa. En ole avannut ketjua, koska se on kuitenkin täynnä hirveää haukkumista. Ei kiinnosta lukea sitä. Täällä on enää tosi harvoja ketjuja, joita viitsii avata, suurimmasta osasta tulee paha mieli.
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Ei pidä olla niin herkkänahkainen. Lehmä.
Säälittävä, narsistinen, ihmisraunio.
Ja jaksat vinkua kiusaamisesta kun itse kirjoittelet tällaisia? Ihanko totta nyt taas.
Vierailija kirjoitti:
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Ei pidä olla niin herkkänahkainen. Lehmä.
Säälittävä, narsistinen, ihmisraunio.
Ja jaksat vinkua kiusaamisesta kun itse kirjoittelet tällaisia? Ihanko totta nyt taas.
Vinkua? Et sitten mitään parempaa keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesko lasi menossa?
Kuunnellaan miehen kanssa kotona musiikkia. Ei meillä kummallaakaan ole lasissa yhtään mitään.
Rohkenetko paljastaa, mitä soittimessa?
Miehen soittolista, jazzia se lähinnä oli. Ja yksi kappale jonka eiliseen musiikkiketjuun jo linkkasinkin :)
Hallava kirjoitti:
Kaikki muut ovat hulluja kirjoitti:
Oletko miettinyt, miksi saat negatiisisia kommentteja?
Oletko sinä miettinyt miksi sinä et pidä minun kommenteista, vaikka ne olisivat ihan neutraaleja.
Minä en lähtökohtaisesti kyseenalaista ketään, olen hyvin utelias ihminen, mutta joku on koko ajan niskassani trollaamassa ja väittämässä vastaan, vaikka asia olisi MINUN henkilökohtainen.
Se on itsekeskeistä.En koskaan vastaa aiheeseen mistä en tiedä.
En koskaan trollaa, kiusaa muita, tai yritä olla jotain mitä minä en ole.
Miksi avaudut henkilökohtaisia asioistasi tällaisessa paikassa, jos et kestä suoraa anonyymia palautetta? Itse käyn täällä osittain juuri siksi.
Ja puhut kukkua loppukommentissasi.
Vierailija kirjoitti:
Hallava kirjoitti:
Oletko sinä miettinyt miksi sinä et pidä minun kommenteista, vaikka ne olisivat ihan neutraaleja.
Minä en lähtökohtaisesti kyseenalaista ketään, olen hyvin utelias ihminen, mutta joku on koko ajan niskassani trollaamassa ja väittämässä vastaan, vaikka asia olisi MINUN henkilökohtainen.
En koskaan trollaa, kiusaa muita, tai yritä olla jotain mitä minä en ole.Miksi avaudut henkilökohtaisia asioistasi tällaisessa paikassa, jos et kestä suoraa anonyymia palautetta? Itse käyn täällä osittain juuri siksi.
Ja puhut kukkua loppukommentissasi.
Kerro nyt, miten voit sanoa sinulle tuntemattomalle ihmiselle että hän puhuu kukkua?
Silloinhan annat ymmärtää että vain sinun näkemys on oikea ja se taas kertoo jotain sinusta, sekä siitä miten turhaa kanssasi on väitellä.
Jos sanon syöneeni omenan, sinä kiellät sen.
Aika erikoista. Väitätkö sinä vain ollaksesi oikeassa, vai selvittääksesi muiden ihmisten todelliset ajatukset.
Minusta sinä haluat vain olla oikeassa, oli totuus mitä vain, mutta nyt sinä olet väärässä.
Minua ei ollenkaan kiinnosta tällaiset pelit.
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallava kirjoitti:
En koskaan trollaa, kiusaa muita, tai yritä olla jotain mitä minä en ole.Miksi avaudut henkilökohtaisia asioistasi tällaisessa paikassa, jos et kestä suoraa anonyymia palautetta? Itse käyn täällä osittain juuri siksi.
Ja puhut kukkua loppukommentissasi.Kerro nyt, miten voit sanoa sinulle tuntemattomalle ihmiselle että hän puhuu kukkua?
Silloinhan annat ymmärtää että vain sinun näkemys on oikea ja se taas kertoo jotain sinusta, sekä siitä miten turhaa kanssasi on väitellä.
Aika erikoista. Väitätkö sinä vain ollaksesi oikeassa, vai selvittääksesi muiden ihmisten todelliset ajatukset.
Minusta sinä haluat vain olla oikeassa, oli totuus mitä vain, mutta nyt sinä olet väärässä.Minua ei ollenkaan kiinnosta tällaiset pelit.
Perustan mielipiteeni ristiriitaisiin viesteihisi, joissa kritisoit tietynlaista toimintaa mutta käyttäydyt itse kuitenkin omien ohjekttesi vastaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallava kirjoitti:
Ja puhut kukkua loppukommentissasi.Kerro nyt, miten voit sanoa sinulle tuntemattomalle ihmiselle että hän puhuu kukkua?
Minusta sinä haluat vain olla oikeassa, oli totuus mitä vain, mutta nyt sinä olet väärässä.Minua ei ollenkaan kiinnosta tällaiset pelit.
Perustan mielipiteeni ristiriitaisiin viesteihisi, joissa kritisoit tietynlaista toimintaa mutta käyttäydyt itse kuitenkin omien ohjekttesi vastaisesti.
Niin siihen että jos sinä haukut ja kyseenalaistat minua, minun kuuluu olla loputtoman kärsivällinen, eikä koskaan reagoida, koska vain sinä olet oikeassa.
Älä ole naurettava.
Anna Puu ketju on ihan asiallinen ja perustuu naisen omiin kommentteihin kyseisessä ohjelmassa. Ei kukaan voi väittää, että hän esiintyi täysin edukseen yökyläilyohjelmassa
Ihmisen, joka päästää Maria Veitolan ja kamerat omaan kotiinsa, kertoo yksityisasioitaan kaikelle kansalle hyvinkin avoimesti, täytyy kestää julkista kritiikkiä. Emme ole Pohjois-Koreassa.
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallava kirjoitti:
Niin siihen että jos sinä haukut ja kyseenalaistat minua, minun kuuluu olla loputtoman kärsivällinen, eikä koskaan reagoida, koska vain sinä olet oikeassa.
Älä ole naurettava.
Mitä tämä edes tarkoittaa..?
Olet kyllä pahin tosikko pariin hetkeen.
Kiitos tästä, erittäin totta.