Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

reviiri lehden tilaajia paikalla

Vierailija
04.04.2013 |

olen itse tilannut joskus tuon reviirilehden. koska se oli ilmainen. nyt huomasin viimeksitulleessa numerossa et lehti onkin muuttunut maksulliseksi. voikohan olla näin, et mä nyt sit vaan saan tuon lehden jatkossakin ilmaiseksi ja uudet tilaajat joutuvat siitä maksamaan. aikas hassu tilanne :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä lehdestä pääse eroon vaikkei ois tilannutkaan; eikä takuulla jää ilmaiseksi ykskään sivu!! Tosi törkeä sanomayhtiö koko Acacom.

Vierailija
2/5 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se on ollu joskus ilmainen. Hö.. Tilasin sen kummilapselle joululahjaksi, 5nroa19,90€. Plus joku pyyhe kylkeen. Ensinnä en tiedä tuleeko se pyyhe mulle vai lehden saajalle, eikä mitään peruutusohjeita ollu sen maksetun jakson jälkeen.  Olis taas pitänyt pysyä tutuissa... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee se maksullisena. Ei se paljoa maksakaan. Mutta huomasin itsekin että siitä kävi ilmi että se on ilmeisesti ollut jokun koiranruokaklubin ilmaislehti ennen. Jännä että jotkut saa sen vieläkin ilmaiseksi ja toiset maksaa.

Vierailija
4/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitoin toimitukseen infoo, et lehti on mulle yhä edelleen tervetullut ilmaiseksi, mut jos aikomus on muuttaa se kaikille maksulliseksi, niin olen sitten mieluummin ilman lehteä. ja tosiaan ihmetyttää miten sama lehti voi tulla toisille ilmaseksi ja toisille maksullisena?? olisin kuvitellut, et ilmaistoimitukset ois lopetettu siihen kun muuttuu maksulliseksi. reilumpaa ois ollu mun mielestä. ap

Vierailija
5/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mullehan ne myi sen maksullisen version ja kun en tajunnut, että tulee myös ilmaiseksi, oli se tilanne että napsahti postilaatikkoon kaksi lehteä. Tästä on kyllä jo vuosi aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi