Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kummallisin/hölmöin asia mitä pelkäät?

Vierailija
03.04.2013 |

Minä pelkään hämähäkkejä ja sitä, että jään vessassa lukkojen taakse. Säikähdän myös aina, jos minulle tulee puhelu numerosta, jota en tunne. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään tukehtumista, joskus kun olen ahdistunut saatan kuvitella, että kurkkuani ahdistaa niin, etten pian saa henkeä. Myös flunssaisena ja nuhassa pelkään, etten saa pian oikeasti henkeä kun hengittäminen on tukkoista, pelkään tukehtuvani tukkoisuuten niin, että kuolen.

Vierailija
2/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierreportaat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä, molemmin puolin. Saavana osapuolena pelkään maistuvani pahalta ja ottavana osapuolena taas pelkään itse yökkääväni, koska olen aika makuherkkä.

Vierailija
4/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä koiria. Pelkään, että astun niiden päälle huomaamattani.

Vierailija
5/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapalloja. En tiedä miksi vihaan/pelkään niiden poksahtamista niin paljon. On kidutusta katsoa kun vaikka lapsi leikkii rajuin otteen ilmapallon kanssa, kehoni reagoi ihan kuin kyseessä olisi kranaatti tms...

Vierailija
6/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jotkin kuvitelmani (tai sellaisiksi luulemani) asiat ovatkin totta. Varsinkin, kun osasta asioista tiedän niiden olevan totta. Enkä halua kysyä niistä keneltäkään, nyt voin elää kuitenkin rauhassa, kun sanon itselleni aina kun ne mieleen tulevat, että en usko niihin.

Vierailija
7/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupausten pettämistä. En pidä ikinä mitään kiveen kirjoitettuna, ennen kuin se tosiaan tapahtuu. Varaudun aina  siihen, että vastakkainen osapuoli pettää ja joudun pettymään.

Että kaveri kääntää selkänsä ja täysin varoittamatta ja lakkaa olemasta kaverini. Siksi pelkään kiintyä kehenkään liikaa. 

Vierailija
8/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa pelkään että hai hyökkää.

Vierailija
9/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi ilmapallokammoinen. Olen pelännyt niitä pienestä pitäen ja vaikka tiedänkin, että pelko on ihan naurettavaa, alkaa silti sydän pamppailla kun näen ilmapalloja. Pelkään ja inhoan sitä pamahdusta, hajua ja miltä se ilmapallo tuntuu täytenä. 

Vierailija
10/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 22:14"]

Ilmapalloja. En tiedä miksi vihaan/pelkään niiden poksahtamista niin paljon. On kidutusta katsoa kun vaikka lapsi leikkii rajuin otteen ilmapallon kanssa, kehoni reagoi ihan kuin kyseessä olisi kranaatti tms...

[/quote]

Mulla ihan sama pelko. Mulla lapsena ilmapalloa puhaltaessani pallo räjähti kasvoille. Siitä lähtien olen mennyt aina ihan vauhkoksi kun talossa on ilmapalloja. En vaan voi sietää mitään pamahduksia, joita en voi ennakoida. Muistan ikuisesti sen kivun ja säikähdyksen, kun se pallo poksahti. Ai hitto, kohta on taas vappu...

Vierailija
11/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 22:15"]

Että jotkin kuvitelmani (tai sellaisiksi luulemani) asiat ovatkin totta. Varsinkin, kun osasta asioista tiedän niiden olevan totta. Enkä halua kysyä niistä keneltäkään, nyt voin elää kuitenkin rauhassa, kun sanon itselleni aina kun ne mieleen tulevat, että en usko niihin.

[/quote]

Millaisia asoita tarkoitat? Kerro ihan esimerkein? Alkoi kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi