Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko entinen työantaja haukkua entisen työntekijänsä?

Vierailija
03.04.2013 |

Irtisanouduin työstäni melkein vuosi sitten sitten omiin henkilökohtaisiin syihin vedoten. Nyt olen aloittanut työhaun uudestaan, ja entinen työnantajani lupasi suositella minua tulevaisuudessa. Olen hakenut moniin paikkoihin, joihin minulla on alan koulutus ja  työkokemusta, mutta epäilen, onko entinen työnantajani voinut ns. "haukkua" minua rekrytoijille. Tuntuu, ettei mistään hakemastani paikasta ole kuulunut yhteydenottoja :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 19:07"]

Irtisanouduin työstäni melkein vuosi sitten sitten omiin henkilökohtaisiin syihin vedoten. Nyt olen aloittanut työhaun uudestaan, ja entinen työnantajani lupasi suositella minua tulevaisuudessa. Olen hakenut moniin paikkoihin, joihin minulla on alan koulutus ja  työkokemusta, mutta epäilen, onko entinen työnantajani voinut ns. "haukkua" minua rekrytoijille. Tuntuu, ettei mistään hakemastani paikasta ole kuulunut yhteydenottoja :/

[/quote]

Et sitten ole sattunut huomaamaan, että Suomessa on jättityöttömyys ja irtisanomiset lisääntyvät koko ajan? Sun kanssa samoista paikoista kilpailee sadat muut yhtä pätevät ja sua paremmat eli sulla taitaa vaan olla pikkaisen suuret luulot itsestäsi ja alitajuisesti sua tietysti vituttaa tyhmyytesi kun irtisanouduit.

Muutenkin työnantajat palkkaavat aina mieluummin niitä, joilla on jo työpaikka eli tulevat suoraan toisesta työpaikasta. Sinäkin olet nyt ollut pitkään pois työelämästä eli työantajan silmissä valmiutesi ja ammattitaitosi on ruostunut. Miksi siis antaa työtä kun tarjolla on useita, jotka pystyvät lyömään pöytään paljon paremmat ominaisuudet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla