Menetin mielenkiintoni vaimoon
Saimme vähän aikaa sitten ensimmäisen vauvamme. Näen vaimoni nykyään enemmän äitihahmona kuin rakastajana. Myös raskauden/synnytyksen tuomat muutokset laskevat halujani. Tämä on luonnollisesti iso ongelma suhteessamme koska nykyään hoitelen itseni mieluummin poken parissa.
Mikä ei ainakaan yhtään auta näkemään vaimoani viehättävämpä kun on katsonut niitä terhakoita mimmejä...
Kommentit (95)
Avoin suhde molemmille. Aika todennäköisesti vaimokaan ei halua ap:ta vaan jotain vierasta toista miestä. Hoitakaa koti ja lapset yhdessä ja pankaa kumpikin muita luvan kanssa.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sen väliä. Naisen haarat menevät luonnostaan kiinni kun ovat saaneet miehen liekaan.
Vaimoni kyllä haluaisi silloin tällöin ainakin mutta itselläni ei ole haluja noista ongelmista johtuen. Päivittäin kyllä hoitelen itseni ja muut nuoret naiset ovat alkaneet kiinnostaa pelottavissa määrin.
ApNo a) lopeta se itsesi ru*kkaaminen ja kokeile lämmitellä sinun ja vaimosi välejä makuuhuoneen puolella siten, että ehkä halut taas heräävät. Ei voikaan olettaa että haluja on jos jatkuvasti hoidat itse homman. Ja b) lakkaa se muiden, nuorempien naisten pakonomainen katselu sillä se ei muuta kuin pahenna tilannetta.
Niin juuri, ap, lakkaa himoitsemasta kunnon pihviä, sillä sinä saat vain eineslihapullia lopun ikääsi. Pihvien kuvien katselu vain pahentaa tilannetta.
Ällöttävää, miten pinnallisia te jotkut miehet olette... Näette naisen vaan lihapalana joka on pelkkä ulkonäkö eikä millään muulla väliä sitten. Toivottavasti oma mies ei koskaan paljastu tuollaiseksi, edes sitten kun jos mahdollisesti joskus teemme lapsen/lapsia.
Monille miehille käy noin, mutta se menee ohi kun vauva kasvaa. Vaimosi varmasti palautuu synnytyksestä ja raskaudesta, alapääkin varmasti vielä palautuu, kun jumppaa lantion pohjan lihaksia.
Miehelleni kävi hieman samoin, mutta ei aivan. Näki minut kyllä äitinä sekä vaimona, mutta pelkäsi harrastaa seksiä, kun pelkäsi minuun sattuvan. Repesin pahasti synnytyksessä ja minua tikattiin pitkään ja minulla oli kovia kipuja 1,5v synnytyksestä. Silti piti ulkonäöstäni ja kehostani. Olemme puhuneet näistä muutoksista, mutta hän sanoi ettei koskaan nähnyt minua pelkästään äitinä, vaan myös naisena, oma vaimonaan. Halusi kovasti, mutta pelkäsi satuttavansa minua.
Nyt lapsi on 4v ja näkee minut edelleen vaimona, vaikka en täysin samalta näytäkään kuin ennen raskautta. Silti haluaa minua, koskettaa ohimennessään jne.
Ota aikasi ja opettele näkemään hänet myös naisena, monilla miehillä tulee tuo tilanne, että jotenkin säikähtävät uutta tilannetta. Puhu avoimesti asiasta hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sen väliä. Naisen haarat menevät luonnostaan kiinni kun ovat saaneet miehen liekaan.
Vaimoni kyllä haluaisi silloin tällöin ainakin mutta itselläni ei ole haluja noista ongelmista johtuen. Päivittäin kyllä hoitelen itseni ja muut nuoret naiset ovat alkaneet kiinnostaa pelottavissa määrin.
ApNo a) lopeta se itsesi ru*kkaaminen ja kokeile lämmitellä sinun ja vaimosi välejä makuuhuoneen puolella siten, että ehkä halut taas heräävät. Ei voikaan olettaa että haluja on jos jatkuvasti hoidat itse homman. Ja b) lakkaa se muiden, nuorempien naisten pakonomainen katselu sillä se ei muuta kuin pahenna tilannetta.
Kiitos vinkeistä mutta tuo ei kyllä auta koska ongelma ei ole se että haluja ei olidi tarpeeksi koska hoitelen itseni. Ongelma on että vaimoni ei herätä haluja. Pakko kuitenkin purkaa paineita siksi poke.
ApMikä siinä vaimossa on se isoin "ongelma" tällä hetkellä, eli se mikä tappaa halut häntä kohtaan? Oliko niin että ensin huomasit halujen kadonneen ja sitten vasta aloit katsella muita naisia vai oletko aina ollut sellainen joka katselee salaa muita ja nyt se on entisestään korostunut kun vaimosi synnytti?
Lapsen saannin jälkeen kaikki muuttui. Ennen kyllä halusin vaimoani ja sängyssä hommat sujui. Mutta tämökin tieto oli jo aloituksessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko minkä ikäisiä ap? Millaisessa kunnossa herra itse on?
Olen 45 ja vaimo on 34.
Olen 186/75. Lihaksikas kun salilla tykkään käydä.
Kai sinä tajuat, että käytännössä "nuoren timmin mimmin" iskeminen sinun iässäsi on lähes mahdotonta? Toki voit jättää vaimosi ja alkaa viettämään kaiken aikasi p*rnon parissa tai käydä maksullisissa, mutta suosittelen harkitsemaan sillä saatat myöhemmin katua. Tai no en nyt toisaalta tiedä, jos vaimossa on aina ollut tärkeämpää ulkonäkö kuin muut syvemmät asiat.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan sen on tarkoituskin mennä. Luonto ohjaa sinua uusille urille, nyt kun tuo vako on jo onnistuneesti siemennetty.
Osalla miehistä ehkä, toisilla miehillä on vaihtoehtoinen strategia, joka on tiivis ja tunnepitoinen jälkeläisestä huolehtiminen.
Vierailija kirjoitti:
Onko vaimossasi aina ollut tärkeintä ulkonäkö, mitä ajattelet hänestä persoonana?
Rakastuin vaimooni kyllä ihan kokonaisvaltaisesti mutta myös se ulkonäkö on yksi osa-alue.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde molemmille. Aika todennäköisesti vaimokaan ei halua ap:ta vaan jotain vierasta toista miestä. Hoitakaa koti ja lapset yhdessä ja pankaa kumpikin muita luvan kanssa.
N45
Tämä on hyvä neuvo.
Kumpikin ansaitsee hyvän seksielämän. Myös vaimo ansaitsee jämäkän rakastajan, jonka silmissä voi kokea itsensä haluttavana.
Olisi epäinhimillistä pakottaa vaimo elämään ap:n kanssa. Toisaalta jos arki sujuu, niin lapsiperhearkea on helpompi pyörittää yhdessä.
Minusta asiaa pitää siis katsoa vaimon kannalta, sillä hän on syytön tilanteeseen. On jopa ällistyttävää ja huvittavaa, että joku voi kuvitella hänen ylipäätään edes haluavan intiimiä suhdetta mieheen, joka ei häntä halua ja ettei hän haluaisi hyvää ja kuumaa seksiä kunnon rakastajalta.
Äiti ja vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45 ja vaimo on 34.
Olen 186/75. Lihaksikas kun salilla tykkään käydä.Kai sinä tajuat, että käytännössä "nuoren timmin mimmin" iskeminen sinun iässäsi on lähes mahdotonta? Toki voit jättää vaimosi ja alkaa viettämään kaiken aikasi p*rnon parissa tai käydä maksullisissa, mutta suosittelen harkitsemaan sillä saatat myöhemmin katua. Tai no en nyt toisaalta tiedä, jos vaimossa on aina ollut tärkeämpää ulkonäkö kuin muut syvemmät asiat.
Niinhän te naiset luulette. Mutta asiaan toisaalta nythän tilanteesi on ihan ok kun on vaimo joka hoitaa käytännön asiat ja paineet voi purkaa kaunottaria netissä katsoen sekä välillä ehkä maksulliset.
En usko että ap on 45 v sillä hän on niin superlapsellinen. Miten on mahdollista että ajattelet vain omia tarpeitasi ja halujasi? Etkö rakasta omaa lastasi? Mieti mitä vaimosi on käynyt läpi, tuskalla synnyttänyt yms.
Minusta sinä et ansaitse tätä naista vaan sun pitäisi lähteä suosilla vetään. Vaimosi pääsisi eroon susta ja sinä huomaisit ette pärjääkään yksin. Teinitytöt ovat yhtä tyhjä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45 ja vaimo on 34.
Olen 186/75. Lihaksikas kun salilla tykkään käydä.Kai sinä tajuat, että käytännössä "nuoren timmin mimmin" iskeminen sinun iässäsi on lähes mahdotonta? Toki voit jättää vaimosi ja alkaa viettämään kaiken aikasi p*rnon parissa tai käydä maksullisissa, mutta suosittelen harkitsemaan sillä saatat myöhemmin katua. Tai no en nyt toisaalta tiedä, jos vaimossa on aina ollut tärkeämpää ulkonäkö kuin muut syvemmät asiat.
Miksi luulet ap:n olevan valitsijan asemassa?
Luuletko vaimon hetkeäkään jäävän tuohon suhteeseen, jos saa tietää ap:n ajatukset?
Ennustan tuossa käyvän niin, että vaimo lemppaa ap:n ja löytää uuden timmin miehen ja hyvän seksielämän ja ap jää runkkaamaan pokelle yksinään. Ja yhyäkkiä vaimo näyttääkin hiton hyvältä, kun joku muu mies hänet vie, nyt ap halveksii vaimoa itsestäänselvyytenä.
Miksi katsoisi muurahaista jos voi katsoa perhosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45 ja vaimo on 34.
Luuletko vaimon hetkeäkään jäävän tuohon suhteeseen, jos saa tietää ap:n ajatukset?
Ennustan tuossa käyvän niin, että vaimo lemppaa ap:n ja löytää uuden timmin miehen ja hyvän seksielämän ja ap jää runkkaamaan pokelle yksinään. Ja yhyäkkiä vaimo näyttääkin hiton hyvältä, kun joku muu mies hänet vie, nyt ap halveksii vaimoa itsestäänselvyytenä.
Ap mitä sanot tästä? Miten suhtaudut ajatukseen, että vaimokin voisi luvan kanssa lähteä panemaan vieraiden salikundien kanssa, esim sinua 10 v nuorempien 35 v viriilimpien miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45 ja vaimo on 34.
Ei ole tuosta kyse. Haluaisin kyllä että voisin nähdä vaimoni seksikkäänä mutta kun en näe. Myös s*ksi tuntuu huonommalta fyysisestikin synnytyksen jälkeen.
Ap
Tuo on niin normaalia, kautta vuosisatojen miehille on tullut kriisi kun vaimo saa vauvan. Monet menee vieraisiin tai hylkää perheensä. Haluatko olla kuten he, vai kuitenkin ehkä vastuullinen ja rakastava aviopuoliso ja isä?
Nyt on sulla aikuiseksi ja isäksi kasvamisen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45 ja vaimo on 34.
Ennustan tuossa käyvän niin, että vaimo lemppaa ap:n ja löytää uuden timmin miehen ja hyvän seksielämän ja ap jää runkkaamaan pokelle yksinään. Ja yhyäkkiä vaimo näyttääkin hiton hyvältä, kun joku muu mies hänet vie, nyt ap halveksii vaimoa itsestäänselvyytenä.Ap mitä sanot tästä? Miten suhtaudut ajatukseen, että vaimokin voisi luvan kanssa lähteä panemaan vieraiden salikundien kanssa, esim sinua 10 v nuorempien 35 v viriilimpien miesten kanssa?
Luulavasti ap ei ole edes tullut ajatelleeksi sitä, koska itsekeskeisenä katsoo asioita vain omasta vinkkelistään. Ei varmaan edes usko, että vaimo kelpaisi muille, koska itse väheksyy häntä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsoisi muurahaista jos voi katsoa perhosta?
Esim. myötä- ja vastamäki. Tahdon, kunnes kuolema erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45 ja vaimo on 34.
Ennustan tuossa käyvän niin, että vaimo lemppaa ap:n ja löytää uuden timmin miehen ja hyvän seksielämän ja ap jää runkkaamaan pokelle yksinään. Ja yhyäkkiä vaimo näyttääkin hiton hyvältä, kun joku muu mies hänet vie, nyt ap halveksii vaimoa itsestäänselvyytenä.Ap mitä sanot tästä? Miten suhtaudut ajatukseen, että vaimokin voisi luvan kanssa lähteä panemaan vieraiden salikundien kanssa, esim sinua 10 v nuorempien 35 v viriilimpien miesten kanssa?
Ei vaimoni ole ainakaan ilmaissut mitään halua lähteä vieraisiin. Haluaisi että juuri minä p*nisin häntä useammin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En itse odottanut että reagoisin tälla tavalla enhän muuten olisi varmaan edes suostunutkaan lapsen hankintaan. S*ksi ei enää tunnu samalta kitkaa on vähemmän. Olen myös yllättynyt kuinka paljon vaikutusta raskaudella on ollut vaimoni ulkonäköön.
Ap
Voi v.... mikä itku-iikka. Tunnen myötähäpeää sun kaltaisesi takia. "kitkaa on vähemmän". En tiedä miten sä harrastat mut mä huolehdin että liukkautta on tarpeeksi. Sitä saa ihan koskettelemalla pildeä. Viimeistään kunnon kielarilla on liukastunut.
Raskaus kyllä aiheuttaa käytännön ongelmia. piti enemmän sivusta tai takaa kun alien mahan sisältä potki. Se potkiminen pehmensi pyhän mailan pari kertaa. Ei silti estänyt kun molemmilla oli haluja. Tosimies ei valita vaan keksii keinot. Sitä muuten nainenkin arvostaa kun missään tilanteessa ei mene avuttomaksi.
Eksä on myöntänyt että mulle soittaa jos ja kun on jokin ongelma. On ihan sanonut senkin että häntä hieman vtuttaa soittaa mulle kun aina tulee neuvo nopeammin kuin googlesta. Yhteiset lapset ja paljon niistä niin onhan sitä asiaa. Sitten netti, autot jne niin aina olen osannut jotain apua antaa.
Noin vuosi
Ap