Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua! Hiivan oireet tulevat aina kuukautiskierron samassa kohtaa, missä vika?
03.04.2013 |
Eli aina viikon jälkeen ovulaation tulee hiivan oireita ja kahtena edellisena kiertona on joutunut hiivaa lääkitsemäänkin. Miksi näin??
Kommentit (4)
Ap - käytätkö hormonaalista ehkäisyä? Se altistaa toistuville hiivatulehduksille. Itselläni nuo jokakuiset hiivatulehdukset loppuivat kuin seinään, kun lopetin ehkäisypillerit ja siirryimme käyttämään kondomia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En käytä mitään hormonaalista ehkäisyä. Voiko hiiva johtua stressistä?
ap
Voi johtua stressistä, samoin ravinnostasi. Ja voi se myöskin olla tartunta, jonka saat yhä uudestaan mieheltäsi, jolla on hiivaa. Suosittelisin kokeilemaan vaikka kk ajan kondomia, saattaisi auttaa.
-3-
Alue: Aihe vapaa
Emättimen ph muuttuu jostain syystä...luultavasti hormonaalinen syy kun tulee aina samaan aikaan.
Minä löysin netistä hyvän "luomuvinkin" eli heti jos vähänkin alkaa kutittaa niin peset värkin heti etikkavedellä (lämmintä vettä+loraus etikkaa) niin ei tule hiivaa.
Minulla ei ole moneen vuoteen enää ollut hiivatulehdusta kun tätä konstia käytän heti kun vähänkin alkaa tuntua siltä että nyt se hiiva iskee ;)
Kerta tai kaksi pesua riittää ainakin minulla.
Helppo ja halpa keino.
Ja muista nukkua aina ilman alkkareita kun vaan voit niin ei paikat turhaan haudu alkkareissa 24/7.