Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaisko joku sanoa jotain

Vierailija
21.03.2019 |

Mä oon tosi yksin, väsynyt, toivoton, masentunut. Ahmin yksin ties monettako päivää, lähes koko elämäni taistellut ahdistusteni kanssa. En löydä kauheasti motivaatiota jatkaa täällä. Silti vaan yritän. Oon pettynyt muihin, ei kukaan tajua. Joten kirjoitan tänne, ruikutan. Reppana minä. Hämään itseni ajattelemaan hetken jotain muuta kuin toivottomuuttani. Ja ehkä joku teistä osais sanoa jotain, joka muka auttaisi. Tai sitten ei osaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele tähtitaivasta. Mieti kaikkia niitä tähtiä jotka tuikkivat siellä. Ajattele niitä välimatkoja. Laita asioita perspektiiviin. Tsemiä.

Vierailija
2/8 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lääkitus ahdistukseen? Eikö ole ketään läheistä kenelle voisit jutella? Voimia  <3

Vierailija
4/8 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus  <3

Vierailija
5/8 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos te kolme♡

Mun elämässä on ollut kovasti vastoinkäymisiä ja kun oon sitkeästi ja tunnollisesti vaan yrittänyt ja suorittanut eteenpäin, on tullut vaan lisää huonoa tuuria. Yritän olla onnellinen että mulla on jalat, voin kävellä, eikä esim. kroonisia kovia särkyjä tms. Kaikenlaisia kauheuksia ihmiset kohtaa. Mutta silti, elämäni on tyhjää ja ilotonta, ollut jo vuosikaudet Takana useita lääkehoitoja ja 9v terapiaa, ei ihmeemmin apua. Asun korvessa, lähinaapuriin matkaa. Kukaan ei edes heti huomaisi, jos päättäisin päiväni. En viihdy itsessäni.

Vierailija
6/8 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luulet että ahdistus on saanut alkunsa? Onko sulla ollut rankka lapsuus? Kurja tilanne ap. Toivon sulle voimia!

Vierailija
7/8 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia elämää monelle. Onnellisuus ei ole mikään normitila tai ihmisoikeus vaan sen eteen saa tehdä työtä ja kyseenalaistaa kaikki mitä auktoriteetit siitä opettavat.

Vierailija
8/8 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko muuttaa ns. ihmisten ilmoille vaikka kerrostaloon jossa tapaisit ihmisiä tai lähemmäs sukulaisia, vanhempiasi tai sisaruksiasi? Tsemppiä!