Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avonainen kaula-aukko

Vierailija
03.04.2013 |

Miespuolinen työkaverini pyysi lounaalla naispuolista kollegaani laittamaan pari nappia paidasta kiinni, kun oli kuulemma niin "avonaiset näköalat". Nainenhan tuosta loukkaantui. Ei tajunnut, että tyrkky mikä tyrkky, ei se pyyntö loukkaus ollut.

Muistakaapa naiset näin kevään ja kesän lähetessä, että kaikki miehet ei välitä nauttia antimistanne, ainakaan työpaikalla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, muistetaan, mutta mitä sitten? Mitä hyötyä on tästä muistamisesta?

Vierailija
2/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 13:28"]

[/quote]

Idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla kireä pipo tyypillä, siis miehellä. Tuntemani miehet kyllä katselevat mielellään naisia avonaisissa kaula-aukoissa.

Vierailija
4/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 13:34"]

[/quote]

Idiootti.

[/quote]

Idiootti? Miten niin? Onnistuuko muka kukaan pukeutumaan niin, että se miellyttää sekä itseään ja kaikkia kanssaihmisiä? Ei, joten ole itse Idiootti vapaasti, ethän osaa edes asiallisesti vastata.

Vierailija
5/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 13:38"]

[/quote]

Idiootti.

[/quote]

Idiootti? Miten niin? Onnistuuko muka kukaan pukeutumaan niin, että se miellyttää sekä itseään ja kaikkia kanssaihmisiä? Ei, joten ole itse Idiootti vapaasti, ethän osaa edes asiallisesti vastata.

[/quote]

En ole idiootiksi nimitellyt, mutta siis eihän tuollaisessa tilanteessa ole kyse miellyttämisestä vaan soveliaisuudesta.

Tuskin sietäisit jos miehet kulkisivat julkisesti pallit vilkkuen.

Vierailija
6/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 13:38"]

[/quote]

Idiootti.

[/quote]

[/quote]

En ole idiootiksi nimitellyt, mutta siis eihän tuollaisessa tilanteessa ole kyse miellyttämisestä vaan soveliaisuudesta.

Tuskin sietäisit jos miehet kulkisivat julkisesti pallit vilkkuen.

[/quote]

Kaula-aukko vs. pallit... joopajoo!!!

Vierailija
7/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä esitellyt tissivakoa tai käyttänyt vesirajahameita, mutta silti olen aina saanut paljon huomiota ja ihailijoita; on kehuttu kuvankauniiksi ja.. En ymmärrä, miksi itseään pitäisi paljastella.

Vierailija
8/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan yhtä epämukavaa on, jos mies esittelee rintakarvojaan ja pitää paitaa liian avonaisena. Tiedätte varmasti tyypin, paita auki ja paksu kulta ketjukaulassa... "puistatus". En silti kehtaisi mennä työkaverille sanomaan, että laitapa pari nappia lisää kiinni...

Vierailija
9/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 14:12"]

Minä en ole ikinä esitellyt tissivakoa tai käyttänyt vesirajahameita, mutta silti olen aina saanut paljon huomiota ja ihailijoita; on kehuttu kuvankauniiksi ja.. En ymmärrä, miksi itseään pitäisi paljastella.

[/quote]

Paljon seksikkäämpihän on arvokkaan kaunis nainen, joka ei alennu tyrkyksi. Sellaisen haluaisi jokainen mies, ei ihmekään että kehuja sataa. Pidä ihmeessä sama tyyli jatkossa.

Vierailija
10/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 14:14"]

No ihan yhtä epämukavaa on, jos mies esittelee rintakarvojaan ja pitää paitaa liian avonaisena. Tiedätte varmasti tyypin, paita auki ja paksu kulta ketjukaulassa... "puistatus". En silti kehtaisi mennä työkaverille sanomaan, että laitapa pari nappia lisää kiinni...

[/quote]

Miksi et kehtaisi? Kyllä kaikkien viihtyvyys on tärkeää, sinunkin. Ei ole iso homma laittaa niitä nappeja kiinni, jos jotakuta häiritsee.

Vierailija
11/11 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 14:14"]

[/quote]

Miksi et kehtaisi? Kyllä kaikkien viihtyvyys on tärkeää, sinunkin. Ei ole iso homma laittaa niitä nappeja kiinni, jos jotakuta häiritsee.

[/quote]

Entäs jos mua häiritsee se, että työkaveri on pukeutunut liian peittävästi? Makuasioitahan nämä ovat, joten katso muualle jos noin silmiin sattuu. Työnantaja varmasti ilmoittaa kun on pukeuduttu sopimattomasti kyseiseen työhön.